AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #21 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvis ikke gnisten varer lenger en en måned, synes jeg det høres trist ut. I starten er det jo sånn mye lenger. Anonymkode: 73a25...71c Joda det er mye gnist. 😊 trekker den tilbake. Vi har en god vibe☺️ Anonymkode: 2eebe...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #22 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du er usikker på deg selv siden du er redd for å bli forlatt. Prøv å tenke at uansett hva som skjer har du det bra med deg og dine. Han blir på en måte en bonus i livet ditt og dersom dere skal bygge noe langvarig kan det ikke være så sykt intenst hele tida. Å jage spenning eller spille sjalusi spillet vil være utmattende for deg som har barn, tror ikke du skal gå i den fella…. Ta heller en prat om hva dere kan forvente framover. Hvilke rammer dere skal ha, hvor mye tid dere har til hverandre fra begge sider, osv. Dere er voksne mennesker, ikke fjortiser😁 Anonymkode: f1c89...40f Tusen takk! Tok en skikkelig prat med han idag. Vi har lite sjalusi. Det er bare for en uke siden begynte han å stresse med at jeg kanskje skulle forlate han med å savne datinglivet igjen (han følte jeg hintet til det), da sa jeg tilbake igjen at jeg ikke ville det. Han ble urolig for å miste meg. Jeg aner ikke, men han har vært veldig sliten disse to siste dagene. Han har sovnet på jobb og noe sliter han ut. Mulig mangel på D vitamin som han har pleid å ta. Klart jeg blir litt skeptisk, men vi fikk pratet om alt og det var ingenting i veien med meg. Heldigvis Anonymkode: 2eebe...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #23 Del Skrevet 56 minutter siden Er vanlig at begge er litt usikre i starten ja. Her har jo begge dårlige erfaringer fra før, du med utroskap og han med sjalusi og drama. Anonymkode: d4d72...102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 48 minutter siden #24 Del Skrevet 48 minutter siden Det er vanlig å føle, ja. Ta det med ro, og forvent at det går fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå