AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden Barnet sov minimalt i natt. Sov urolig selv, Kan det være månen? Anonymkode: fffca...0e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Del Skrevet 20 timer siden Det er jo mye lysere da, så ja Anonymkode: e9e91...b2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Del Skrevet 20 timer siden Såklart. Kjenner mange som sover dårligere når månen er på vei opp (til fullmåne). (Dagene før fullmåne) Anonymkode: c5262...8e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Del Skrevet 20 timer siden Absolutt. Slår aldri feil på min kropp iallefall. Søvn/fullmåne er det også forsket på. Anonymkode: a47a4...c5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Del Skrevet 19 timer siden Ja https://search.app/4mwQN4AgkDycND6k6 Anonymkode: d470e...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden Ah, var det derfor jeg sov så dårlig! Jobbet på føden tidligere, vi forberedte oss alltid på ekstra trykk rundt fullmåne! Anonymkode: fb430...d98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7 Del Skrevet 18 timer siden Min søvn blir veldig påvirket av fullmånen, jeg får også en generell uro i kroppen ved fullmåne. Anonymkode: 482c4...514 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Del Skrevet 18 timer siden Er der derfor barnet mitt sov så urolig i natt og vekket meg annenhver time? Jeg har også hatt en uro i kroppen de siste dagene samt idag. Anonymkode: f6249...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #9 Del Skrevet 18 timer siden Fullmånen i natt har ikke hatt noen innvirkning her, men regn og vind er god sovemedisin. Anonymkode: 41469...2ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 18 timer siden #10 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Barnet sov minimalt i natt. Sov urolig selv, Kan det være månen? Anonymkode: fffca...0e5 3-åringen var våken 2 timer i natt! Mannen sliter også ved fullmåne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 11 timer siden #11 Del Skrevet 11 timer siden Ja jeg sover urolig ved fullmåne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #12 Del Skrevet 11 timer siden Noen vitenskapelige kilder på dette overtroiske tøvet? Anonymkode: ca6cc...f7d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #13 Del Skrevet 11 timer siden Ja. Månefaser er blant de tingene som påvirker velvære og søvn. Anonymkode: b27fd...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #14 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noen vitenskapelige kilder på dette overtroiske tøvet? Anonymkode: ca6cc...f7d Månen påvirker alle verdens hav. Kropen består av mye vann derfor blir kropen også påvirket. Les litt grunnleggende biologi før du uttaler noe så dumt. Anonymkode: 11a12...1f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #15 Del Skrevet 11 timer siden Min sov som en stein🤔 Anonymkode: 1b8d3...344 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #16 Del Skrevet 11 timer siden Ja, det har jeg slitt med hele livet. Det er fordi månefasene påvirker søvn hormonene. Hvorfor det er sånn er vel fortsatt et mysterium. Anonymkode: 40b90...4bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #17 Del Skrevet 11 timer siden Interessant! Dårlig/urolig søvn her i gården også i natt Anonymkode: 1ae36...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden Denne fullmånen var det ekstra ille for meg. Før var det bare fullmånenatta jeg ikke sov. Etter noen år ble det 1-2 netter før også. Denne gangen var det fire netter før, var sliten gledet meg til å sove - men var lys våken hele natten. Sovnet halv syv på morgenen. Har vært drittvær her lenge, så jeg trodde det var halvannen uke til fullmåne. Etter at neste natt ble nesten like ille måtte jeg sjekke når fullmånen skulle være. Da ble det to netter til + fullmånenatten. Ang. forskning så kan man søke både på at de ikke har noen innvirkning og at det har noen innvirkning, og man vil finne forskning som støtter begge deler. Siste jeg leste viste at det stemmer at noen får litt mindre søvn (hele natten, for min del er ikke litt...). Har snakket med så mange som også opplever lignende, selv om de fleste ikke har det så mange netter som jeg har begynt å få det. Men akkurat denne måneden har jeg hørt om flere andre som har hatt det på samme måten, selv om de normalt ellers bare sover dårligere på selve fullmånenatta. Har diskutert dette med flere jordmødre, og alle forteller det samme, at det er langt mer aktivitet på føden det døgnet det er fullmåne. Når generasjoner av mennesker har merket dette, så er det ikke noen tvil om at det er noe. Det ville vært merkeligere om det ikke var noen påvirkning, all den tiden månen påvirker verdenshavene også. Anonymkode: 6c8c0...5a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå