AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Del Skrevet 22 timer siden https://www.dagbladet.no/nyheter/norge-topper-liste-1/82510195 En ny global rangering viser at norske kvinner topper listen over gjennomsnittlig bryststørrelse (World Population Review). Jeg må si dette fyller meg med stolthet. Dere som fokuserer på vakre kvinner i andre land. Vit hva dere går glipp av i deres eget land. At vi har de mest sexy damene i verden med de største deiligste puppene. Anonymkode: a8eac...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): https://www.dagbladet.no/nyheter/norge-topper-liste-1/82510195 En ny global rangering viser at norske kvinner topper listen over gjennomsnittlig bryststørrelse (World Population Review). Jeg må si dette fyller meg med stolthet. Dere som fokuserer på vakre kvinner i andre land. Vit hva dere går glipp av i deres eget land. At vi har de mest sexy damene i verden med de største deiligste puppene. Anonymkode: a8eac...d35 Nekter jeg å tro! Har de ikke sett hvor formfulle latinerne og afrikanere naturlig er og da også på brystet! Mye mer pupp å spore hos dem enn nordmenn Anonymkode: b890e...825 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden Silikonpupper da eller? https://www.aftenposten.no/norge/i/xm9oKp/det-finnes-ingen-oversikt-over-silikonpupper-i-norge For 20 år siden hadde rundt 100 000 norske kvinner silikon, og de regner med at dette har økt med minst 40%, antagelig mye mer. Anonymkode: 00476...08e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nekter jeg å tro! Har de ikke sett hvor formfulle latinerne og afrikanere naturlig er og da også på brystet! Mye mer pupp å spore hos dem enn nordmenn Anonymkode: b890e...825 Vel.. Brasil hadde i 2023 over en halv million brystoperasjoner.. https://www.statista.com/statistics/886893/percentage-cosmetic-operations-surgery-breast/ Anonymkode: a8eac...d35 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Del Skrevet 21 timer siden Jippi. Jeg må feire med kake i dag. Anonymkode: 877ac...fc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdonisFFM Skrevet 21 timer siden #6 Del Skrevet 21 timer siden Men det som er hovedbudskapet i meldingen (for meg) jo den forhøyede vekten. Jeg visste ikke at gjennomsnitts BMI var over 26 (!!) At den er så høy i USA er ingen overaskelse dog. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Del Skrevet 20 timer siden Det er fasthet og grad av strutting som betyr noe. Ikke størrelse. De aller aller fleste kvinner har pupper som ikke ser spesielt bra ut naken. Anonymkode: 1775c...8ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Del Skrevet 17 timer siden Og dermed var kvinner nok en gang redusert til sexobjekter og ikke lenger mennesker... sjarmerende.... Anonymkode: cf4a0...625 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Del Skrevet 17 timer siden At den gjennomsnittlige kvinne i Norge er overvektig, er virkelig ikke noe å være stolt av. Anonymkode: a6e11...7f4 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er fasthet og grad av strutting som betyr noe. Ikke størrelse. De aller aller fleste kvinner har pupper som ikke ser spesielt bra ut naken. Anonymkode: 1775c...8ce Viktig å få inn noen sånne stikk, så kvinner plutselig ikke får for seg å være fornøyd med egen kropp. Anonymkode: 7b34e...28e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 17 timer siden #11 Del Skrevet 17 timer siden Dette fortalte meg egentlig alt jeg behøvde å vite om hvor etterrettelig denne "forskningen" er Sitat Few credible studies on average breast size exist. As such, existing data sets such as this are traditionally compiled from multiple smaller-scale studies. Når det gjelder pupper er størrelse uansett virkelig ikke det eneste kriteriet for kvalitet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #12 Del Skrevet 17 timer siden Haha, jeg er definitivt med å trekke ned gjennomsnittet og jeg kunne ikke brydd meg mindre 😅 Anonymkode: 710c4...d1a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #13 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Og dermed var kvinner nok en gang redusert til sexobjekter og ikke lenger mennesker... sjarmerende.... Anonymkode: cf4a0...625 Du innser at det er en tråd på over 250 sider limt fast her inne som kun omhandler penisstørrelser? Anonymkode: e4af5...4fe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #14 Del Skrevet 16 timer siden Stolt? Da er jeg stolt fordi jeg har blå øyne - og store pupper! Det er faktisk absurd å bli stolt av noe slikt. I tillegg er det flaut. Spesielt når man må skryte av det i bl.a. sosiale medier. Anonymkode: 47ee3...545 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #15 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du innser at det er en tråd på over 250 sider limt fast her inne som kun omhandler penisstørrelser? Anonymkode: e4af5...4fe Og menn er merkelig stolte av penisen sin også, og tror at andre er like opptatt av penisen deres slik de er selv. Anonymkode: 47ee3...545 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 16 timer siden #16 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): https://www.dagbladet.no/nyheter/norge-topper-liste-1/82510195 En ny global rangering viser at norske kvinner topper listen over gjennomsnittlig bryststørrelse (World Population Review). Jeg må si dette fyller meg med stolthet. Dere som fokuserer på vakre kvinner i andre land. Vit hva dere går glipp av i deres eget land. At vi har de mest sexy damene i verden med de største deiligste puppene. Anonymkode: a8eac...d35 Dette måtte være dagbladet, hvem ellers? Dagbladet er søppel 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 16 timer siden #17 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): At vi har de mest sexy damene i verden med de største deiligste puppene Ingenting feil med norske kvinner og deres pupper. Men at de blir mer sexy dess større pupper de har er rett og slett bare feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet 16 timer siden #18 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): At den gjennomsnittlige kvinne i Norge er overvektig, er virkelig ikke noe å være stolt av. Anonymkode: a6e11...7f4 Vi er ikke alle overvektige, men det har helt klart noe å si. Jeg er slank, men har likevel enorme pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #19 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Du innser at det er en tråd på over 250 sider limt fast her inne som kun omhandler penisstørrelser? Anonymkode: e4af5...4fe Hvem er det som i hovedsak lager penisstørrelse-tråder? Jo, det er menn. Hvem er det som i hovedsak lager puppestørrelse-tråder? Jo det er menn det og. Så min konklusjon er at det i hovedsak er menn som er opphengt i disse tingene. Anonymkode: 7213a...fc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #20 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Viktig å få inn noen sånne stikk, så kvinner plutselig ikke får for seg å være fornøyd med egen kropp. Anonymkode: 7b34e...28e Vel, om kvinner velger å bli lei seg pga faktaopplysninger er deres egen sak. Ingen blir vel fornærma og lei seg for at de ikke er like god som Therese Johaug på ski. Så hvorfor sutre fordi du ikke ser perfekt ut? AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og dermed var kvinner nok en gang redusert til sexobjekter og ikke lenger mennesker... sjarmerende.... Anonymkode: cf4a0...625 Man kan være mennesker selv om man har kropp. Heller ingenting i veien med å være et sexobjekt. Slike rare utsagn og holdninger kommer som oftest fra de som ikke ser spesielt bra ut. Anonymkode: 1775c...8ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå