AnonymBruker Skrevet 14. januar #1 Del Skrevet 14. januar Er det mulig? Ved koking eller noe sånt? Anonymkode: 9f5e1...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #2 Del Skrevet 14. januar Nei det er det bare å gi opp. Jeans kan virke som om de krymper, men så går de rett ut igjen når du bruker dem. Det eneste du risikerer ved å koke dem er å ødelegge elastiteten i dem slik at de blir enda løsere. Anonymkode: 5646e...48e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #3 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Er det mulig? Ved koking eller noe sånt? Anonymkode: 9f5e1...766 Du kan prøve å ta den en runde i tørketrommelen. Det har funket for meg. Bare husk at den krymper over alt, ikke bare i feks. lengde 😊 Anonymkode: cbe40...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #4 Del Skrevet 14. januar Har noen jeans som blir litt store under bruk, har hatt de i tørketrommelen for å få de litt mindre, holder da til noen dagers bruk før de igjen er for store. Krymper ikke flere størrelser. Anonymkode: 1ecd4...857 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #5 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Nei det er det bare å gi opp. Jeans kan virke som om de krymper, men så går de rett ut igjen når du bruker dem. Det eneste du risikerer ved å koke dem er å ødelegge elastiteten i dem slik at de blir enda løsere. Anonymkode: 5646e...48e Takk. Disse er ikke så elastiske, mer stoff som er stivt hvis du skjønner? Er litt forskjell på jeans-stoff, og disse er ikke elastiske i det hele tatt. Men spørs om jeg skal prøve tørketrommel i stedet. -TS Anonymkode: 9f5e1...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #6 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Du kan prøve å ta den en runde i tørketrommelen. Det har funket for meg. Bare husk at den krymper over alt, ikke bare i feks. lengde 😊 Anonymkode: cbe40...0f2 Ja, det er ikke lengden som er problemet (eller, ingen bukser er noen gang lange nok, så disse er for korte - men de kan godt bli kortere), det er midja og lår som er problemet. Kan teste tørketrommel, takk! -TS Anonymkode: 9f5e1...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #7 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Har noen jeans som blir litt store under bruk, har hatt de i tørketrommelen for å få de litt mindre, holder da til noen dagers bruk før de igjen er for store. Krymper ikke flere størrelser. Anonymkode: 1ecd4...857 Okei, får tørketromle litt mer. Det er nå verdt det i hvert fall -TS Anonymkode: 9f5e1...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #8 Del Skrevet 14. januar Kjøpte to par litt vide (i beina) jeans på Lindex som var akkurat passe i prøverommet. Fikk ikke på meg mindre størrelser. Men nå er de blitt gigantiske, det er så sykt irriterende. Når jeg "drar" buksa ut fra magen er det sikkert 10 cm der med tomrom. Kunne hatt enda en mage 😛 -TS Anonymkode: 9f5e1...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #9 Del Skrevet 14. januar Jeg har ikke så mye erfaring med ikke-elastiske jeans, men jeg har jeans med elastikk og de blir ødelagte av varme. Krymper, joda, men buksa er ubrukelig og ser ikke bra ut lenger. De få buksene jeg har uten elastikk har jeg ikke klart å krympe på noe vis, annet enn at de generelt får tilbake formen etter vask. Jeg har også en jeans fra Levi's som ikke utvider seg i det hele tatt selv etter flere gangers bruk. Holder fasongen perfekt. Anonymkode: 43a99...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 15. januar #10 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Takk. Disse er ikke så elastiske, mer stoff som er stivt hvis du skjønner? Er litt forskjell på jeans-stoff, og disse er ikke elastiske i det hele tatt. Men spørs om jeg skal prøve tørketrommel i stedet. -TS Anonymkode: 9f5e1...766 Er det trang modell som har blitt litt for vid? Eller en lose feet du ønsker litt mer formfull. Går selv i helt trange jeans å gjør dette skrevet under, ganske ofte. Uansett, jeans krymper litt ved vask på 60-70 grader og etterpå i tørketrommel. Men som andre skriver, de viser seg gradvis ut igjen etter noen dagers bruk. Ikke kok de, da ødelegger du jeansen. Jeg kjøper jeansa alltid ett til to nr for små, da vider de seg gradvis ut til størrelsen jeg liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #11 Del Skrevet 15. januar Coachshinny skrev (11 timer siden): Er det trang modell som har blitt litt for vid? Eller en lose feet du ønsker litt mer formfull. Går selv i helt trange jeans å gjør dette skrevet under, ganske ofte. Uansett, jeans krymper litt ved vask på 60-70 grader og etterpå i tørketrommel. Men som andre skriver, de viser seg gradvis ut igjen etter noen dagers bruk. Ikke kok de, da ødelegger du jeansen. Jeg kjøper jeansa alltid ett til to nr for små, da vider de seg gradvis ut til størrelsen jeg liker Det er loose fit som rett og slett nesten faller av når jeg bruker dem. Irriterende 😕 Ja, har jo fått tips om å kjøpe et nummer for smått, men jeg fikk ikke lukka knappen i midja på størrelsen under, så var liksom ikke et alternativ. Takk for tips, det hadde hjulpet masse om de bare passet i noen dager. Nå kan jeg ikke bruke dem i det hele tatt, ser ut som et "etter-bilde" når man har gått ned i vekt og viser fram hvor store klærne har blitt 😅 -TS Anonymkode: 9f5e1...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #12 Del Skrevet 16. januar Belte? Loose fit er jo vide, ellers hadde de vært slim fit… Anonymkode: 2fbfd...545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå