Gå til innhold

Voksen kvinne med enorm sexlyst.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

En bør tåle det som anonym.

Anonymkode: fe4be...294

Det kan så være. Personlig synes jeg folk kan holde seg saklig og vise god folkeskikk selv om man er anonym på nettforum. Uenig kan man godt være så lenge man svarer hverandre med respekt. Det blir så mye triveligere for alle da 😊

Anonymkode: 63e3c...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (På 14.1.2025 den 5.29):

Tusenvis av kvinner som har det slik, som TS skildrer hverdagen her i Norge. Årsaken er at hormonbasert prevensjonsmiddel, skrur av den naturlige testosteron produksjonen.. Derfor lav sexlyst..

Når spiralen fjernes, våkner sexlysten til liv igjen. Enkelte kvinner kan få nymfomatiske tilstander, har jeg selv erfart mange ganger.
Så at en mann med normal sexlyst, ikke klarer å henge med i sexen er ikke såå rart.

Problemløseren for mannen er vel å ha sex uten penetrering, selv om pikken er soft.. Altså han kan utføre orale gleder og fingermassasje..

Dette ble vår løsning.. Jeg elsker jo smaken av oralen, strukturen på tunga, fingermassering og høre på godlyder fra kvinnen. Så dette økte min sexlyst betraktelig. Så mottoet mitt er ikke å snu ryggen til kvinnen, det gir ingen sexlyst😉
Btw: Samliv og Sexliv = Teamwork.. uten samarbeid er det ingenting som fungere💞

Nope - løsningen er at man finner seg en yngre mann som klarer å holde tritt 😉 

Anonymkode: c30cc...e9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kan så være. Personlig synes jeg folk kan holde seg saklig og vise god folkeskikk selv om man er anonym på nettforum. Uenig kan man godt være så lenge man svarer hverandre med respekt. Det blir så mye triveligere for alle da 😊

Anonymkode: 63e3c...722

Du kan få sagt det du 👏👏👏👏

Anonymkode: 29ec2...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...