Gå til innhold

Voksen kvinne med enorm sexlyst.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nærmer meg 43 år. Fjernet spiralen for 2 år siden. Har fått en voldsom sexlyst de siste månedene. Mannen holder ikke helt tritt med lysten så de gangene vi har sex så verker det i kroppen etter mer. Kjenner jeg blir nærmest gal! Hvordan "holder" dere andre ut? Jeg synes ikke onani hjelper på "frustrasjonen".

Takk for konstruktive tilbakemeldinger.

Anonymkode: 63e3c...722

Jeg å har mer sex lyst en jeg får sex og det er ikke lett. For meg går det ut over humøret.  jeg må også leke med meg selv men det er ikke helt det samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvordan "holder" dere andre ut?

Uansett hvor kåt jeg blir, så går det over i løpet av sekunder om sex ikke er aktuelt. Blir ikke gående rundt og er kåt liksom.

Anonymkode: 2b13c...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det finnes bare en quick fix når kvinne i 40-årene har blitt så kåt at mannen hennes ikke klarer å tilfredsstille henne:

"ta med en ekstra mann til opp i sengen"

Det både øker sexen for kvinnen og øker mannens sexlyst.  Legg det frem for mannen din som noe du har lest om her. Kanskje han er som veldig andre menn i form av å tenne mer på at partneren har sex med andre enn noe annet.

Anonymkode: 628a2...9ed

AnonymBruker skrev (1 time siden):

For ei som vil ha oftere og mer, så skal det mer til enn en sporadisk trekant. Det må være en tilgjengelig mann, i nabolaget! 

Anonymkode: dae0f...b6c

Ja, skaff en "Bull" 🐂, det fyrer opp begge i ekteskapet🚀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nærmer meg 43 år. Fjernet spiralen for 2 år siden. Har fått en voldsom sexlyst de siste månedene. Mannen holder ikke helt tritt med lysten så de gangene vi har sex så verker det i kroppen etter mer. Kjenner jeg blir nærmest gal! Hvordan "holder" dere andre ut? Jeg synes ikke onani hjelper på "frustrasjonen".

Kjæresten min gir meg mange orgasmer først, holder gjerne på et par timer før han selv får orgasme. Da er han så kåt at han gjerne får fem- seks orgasmer på rad, noe som får det til å gå intenst for meg

Anonymkode: 3cbb4...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hjelper ikke onani? Hjelper i vertfall meg masse. Onani har blitt et must for meg med sexleketøy så klart. Får du det ikke til å komme med onani da eller?

Anonymkode: 63b9b...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du testet womeniser? 

Fikk en i julekalendergave av mannen min, og er noe av det beste jeg har fått… mannen min tenner veldig på å se meg bruke den. Kan få flere orgasmer på rad med den, mer og mer intens. 

Anonymkode: 26587...bea

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er også kvinne på 42, jeg er sikker på jeg er den kåteste som eksisterer. Er kåt 24/7. tenker på en bestemt, gjort i et halvt år. Tror jeg skal bli gal og miste forstanden helt! 

Anonymkode: a8824...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Slike tråder som dette gjør meg syk av misunnelse!!!

Hva galt har jeg gjort for å ende opp med den tørrpinnen av en gørrkjedelig kjerring som jeg har gjort?

Anonymkode: 12ce2...047

På tide å skille deg kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Er også kvinne på 42, jeg er sikker på jeg er den kåteste som eksisterer. Er kåt 24/7. tenker på en bestemt, gjort i et halvt år. Tror jeg skal bli gal og miste forstanden helt! 

Anonymkode: a8824...429

Samma her, men er så heldig å ha samboer jeg kan hive meg over. Takk gud for det! Kan du ikke be han du tenker på over på et glass vin da? Og se hva som skjer? 

Anonymkode: 70821...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Samma her, men er så heldig å ha samboer jeg kan hive meg over. Takk gud for det! Kan du ikke be han du tenker på over på et glass vin da? Og se hva som skjer? 

Oppfordrer til utroskap du kanskje? Bedre med en real dildo da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet, er kjæreste med ei på 47, er selv 29. hun er sexgal og vil ha 24/7. Godt jeg elsker sex selv og klarer mange orgasmer

Anonymkode: 3cbb4...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har hørt rykter om at kvinners sexlyst stiger rett i taket når de passerer 40. Håper dette gjelder min frue også, bare måneder igjen av 30 åra nå. 

Gleder meg som en unge.(som sikkert blir veldig skuffet)

M45

Anonymkode: ca5ce...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (15 timer siden):

Ha ha.. da har dere en utmerket bra tone, når dere kan spøke.. Er ikke det hærlig? 

Jeg tenkte:  Det er jo ikke alle menn som forstår dette med on/off med hormonene og sexlyst. Mannen din har kanskje fått med seg, hvorfor du er kåtere enn normalt. Egentlig er det jo bedre at du er kåt enn ikke-kåt, for det blir som oftes mere kroppskontakt og kyssing når du er kåt🥰 Det gjør noe med menn, kjenner jeg opå meg selv.. Sexlysten min blir påvirket av kos og klem i hverdagen, derfor knirker senga litt ekstra når vi legger oss. Sexlysten er litt pussig.. vanligvis er den ikke der, men kommer av kyssing og ektefølt kjærlighet. Så jo.. jeg synes det er svært opphissende å kysse.. vipps så vokser den uten å gi seksuell stimuli.

Når jeg tenker meg om, så er jo dette med hard ereksjon som er deilig å kjenne på.. for det er deilig å være kåt. Når jeg er sammen med en kvinne med lite sexlyst, kan jeg fint klare meg alene når jeg har høy sexlyst..

Det viktigste er faktisk å spøke litt, for ulik sexlyst fører ofte til krøll i samlivet også.. Men de kloke spøkefulle løser altså problemene på en annen måte👍

Jeg leser hva du skriver.. du har ingenting å frykte, jeg synes du gjør mye bra for forholdet. Kyss og kos øker sexlysten hans også, og en bekreftelse på at alt er "Good" mellom dere, er igrunn godt samarbeid💞

Hvis han blir slapp underveis i sexen, kan det komme av vått og varmt "inneklima"😅 Tipset mitt er å vaske pikken i lunkent vann, da vil porene rense seg og tilføre ny luft.. Pjoing pjoing.. så står den igjen klar for nye øvelser😉

Takk for at du skriver så vennlig og klokt!

Det er nok jeg som skal takke deg for det 😊 Vært medlem her i ganske mange år men tør aldri å skrive på dette underforumet i frykt for hvilke svar jeg kan få 🙈

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Uansett hvor kåt jeg blir, så går det over i løpet av sekunder om sex ikke er aktuelt. Blir ikke gående rundt og er kåt liksom.

Anonymkode: 2b13c...02d

Går ikke rundt å er konstant kåt 😅 Men konstant lyst i lengre perioder, det har jeg. Og begynner jeg å mannen å kysse eller jeg fantaserer om han så blir jeg kåt veldig fort. Og da verker det gjerne i kroppen om sex ikke er aktuelt der og da. Slik som nå. Mannen sover fordi han skal opp ekstra tidlig imorgen og alt jeg ligger å tenker på er at jeg har lyst til å bli tatt hardt av han NÅ! 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hjelper ikke onani? Hjelper i vertfall meg masse. Onani har blitt et must for meg med sexleketøy så klart. Får du det ikke til å komme med onani da eller?

Ikke noe problem å komme på egen hånd men føler jo jeg blir mer frustrert av det 🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slike tråder som dette gjør meg syk av misunnelse!!!

Hva galt har jeg gjort for å ende opp med den tørrpinnen av en gørrkjedelig kjerring som jeg har gjort?

Anonymkode: 12ce2...047

Du er ikke alene min venn 🤦🏼‍♂️

Anonymkode: 58493...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er nok jeg som skal takke deg for det 😊 Vært medlem her i ganske mange år men tør aldri å skrive på dette underforumet i frykt for hvilke svar jeg kan få 🙈

Jeg beskytter kvinner mot slike nettroll.. Så du kan trygt diskutere, svare og spørre meg i en annen andledning😉👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Oppfordrer til utroskap du kanskje? Bedre med en real dildo da.

Oppfordrer til utroskap? Hvor står det at fyren er opptatt da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En bør tåle det som anonym.

Anonymkode: fe4be...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gratulerer, dere er i pre menopause. Dette er helt vanlig. Nyt det, om noen år synker det.

Anonymkode: 8b07b...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...