Bamseklemmer Skrevet i går, 03:56 #21 Del Skrevet i går, 03:56 AnonymBruker skrev (7 timer siden): En kvinne sier til deg at hun har hatt en seksuell fantasi om deg. Så sier hun at hun håper du tar det som et kompliment og ønsker deg en fin dag. Hadde det vært hyggelig? Frekt? Hva hadde du tenkt? Anonymkode: e7184...a82 Tar det som et kompliment.. "Ha en fin dag du også, kåtsara mi"🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 23 timer siden #22 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Gjelder dette også en mann på 65 som har drømt om en 22-årig kvinne, siden man snakker så mye om likestilling i våre dager ...? Anonymkode: 5fd93...e9c Vet ikke helt hva slags dobbeltmoral du forsøker å avdekke her, tror du det finnes mange kvinner som synes ditt scenario er ekkelt og som selv løper rundt og forteller 40 år yngre menn/gutter at de drømmer om dem seksuelt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #23 Del Skrevet 23 timer siden Kommer helt an på kvinnen. Hadde det vært en kvinne jeg opplevde som attraktiv, så hadde det vært sykt sjarmerende. I motsatt fall hadde det vært motbydelig. Anonymkode: d0217...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zootopia Skrevet 22 timer siden #24 Del Skrevet 22 timer siden Tipper mange menn ville synes det er stas å få en sånn beskjed, hvertfall hvis de finner kvinnen attraktiv, men det har man jo ingen garanti for. Hvis en mann hadde sagt dette til meg så hadde konteksten spilt en stor rolle, og om jeg selv fant denne mannen attraktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 22 timer siden #25 Del Skrevet 22 timer siden Det er bare fint at dama er litt frempå og sier slike ting. Det kan fort bli en relasjon. Det blir ikke det hvis folk bare sitter i sofaen og venter på at du skal ta initiativet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #26 Del Skrevet 22 timer siden Jeg ville nok syntes det var ekkelt. Jeg foretrekker sex med motsatt kjønn. Men andre må få lov til å gjøre som de vil. Jeg trenger bare ikke å høre om det. Anonymkode: eef55...533 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #27 Del Skrevet 22 timer siden Kvinner ville kun gjort dette med en mann som er noen hakk bedre enn henne. Så i det tilfellet ville jo dette vært ganske creepy for mannen sin del. Kanskje litt ekkelt til og med. Anonymkode: f7b78...b52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #28 Del Skrevet 22 timer siden I de fleste tilfeller ville en slik oppførsel være seksuelt trakaserende. I noen veldig få tilfeller er det innenfor, om du ikke har en klar forståelse av hvilke få tilfeller det er innenfor, så lar du være å si noe. Anonymkode: 317d3...816 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klokkeblomst_85 Skrevet 22 timer siden #29 Del Skrevet 22 timer siden Slike ting holder en for seg selv, om ikke man dater eller er sammen med personen- ellers blir det upassende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #30 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Gjelder dette også en mann på 65 som har drømt om en 22-årig kvinne, siden man snakker så mye om likestilling i våre dager ...? Anonymkode: 5fd93...e9c For en latterlig kommentar. Hvis en dame på 65 hadde sagt dette til en 22 årig mann/ gutt tror jeg dette ikke ville bli tatt godt imot heller. Anonymkode: c9fed...215 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #31 Del Skrevet 20 timer siden Bimbo skrev (2 timer siden): tror du det finnes mange kvinner som synes ditt scenario er ekkelt og som selv løper rundt og forteller 40 år yngre menn/gutter at de drømmer om dem seksuelt? Det gjør jo det da. Er kvinne selv, men har hørt om de verste tilfellene av trakassering fra kvinner overfor menn, ofte overfor (langt) yngre menn. Anonymkode: 17b1c...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 20 timer siden #32 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det gjør jo det da. Er kvinne selv, men har hørt om de verste tilfellene av trakassering fra kvinner overfor menn, ofte overfor (langt) yngre menn. Anonymkode: 17b1c...9bb Det var ikke spørsmålet om det finnes kvinnelige griser, men om det er vanlig oppførsel av kvinner å seksuelt antaste 40 år yngre menn og kritisere sine jevnaldrende for å gjøre det samme mot unge damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 18 timer siden #33 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): En kvinne sier til deg at hun har hatt en seksuell fantasi om deg. Så sier hun at hun håper du tar det som et kompliment og ønsker deg en fin dag. Hadde det vært hyggelig? Frekt? Hva hadde du tenkt? Anonymkode: e7184...a82 Jeg hadde likt det og om det hadde passet så hadde jeg spurt om treff på en kafe eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 6 timer siden #34 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): For en latterlig kommentar. Hvis en dame på 65 hadde sagt dette til en 22 årig mann/ gutt tror jeg dette ikke ville bli tatt godt imot heller. Anonymkode: c9fed...215 Må si meg enig. Da jeg var 19 jobbet jeg en sommer på dementavdeling på det lokale gamlehjemmet. En dag danset vi litt i fellesrommet. Hun jeg danset med var sikkert 80+ og veldig dement. Etter dansen (som var en form for vals) lente hun seg inntil meg og hvisket «Jeg har så lyst på pikk». Det var absolutt ikke kult på noen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #35 Del Skrevet 5 timer siden Te- Presten skrev (40 minutter siden): Må si meg enig. Da jeg var 19 jobbet jeg en sommer på dementavdeling på det lokale gamlehjemmet. En dag danset vi litt i fellesrommet. Hun jeg danset med var sikkert 80+ og veldig dement. Etter dansen (som var en form for vals) lente hun seg inntil meg og hvisket «Jeg har så lyst på pikk». Det var absolutt ikke kult på noen måte. Du får trøste deg med at hun sikkert trodde hun var 19 år hun også. 😅 Anonymkode: 22106...99d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå