AuroraB Skrevet 13 timer siden #81 Del Skrevet 13 timer siden Jeg bryr meg ikke fordi det ikke har noen relevans for forholdet mellom mannen min og meg. Jeg vet at han hadde ligget med en del da jeg traff han. Det hadde jeg også, men det er like lite interessant å bruke tid til å tenke og langt mindre føle noe over som at han har jogget før han traff meg. Du fremstiller det som at man er uren/brukt/besudlet av å ha hatt sex før. Det er en forestilling i ditt eget hode. Sex er sex og sex er godt, men det er en "her og nå" greie. Det er ikke noe jeg går og dveler og tenker veldig mye over etter at vi er ferdige, så det får meg til å lure på om du har hatt sex mange ganger? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 12 timer siden #82 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg lurer på hvorfor akkurat DU ikke bryr deg om at noen andre har vært på din partner før deg? Tenker du aldri på om han\henne: - Har sykdommer du kan få\bli smittet - At de andre han har vært på har sugd\slikket kjønnsorganet du har i din munn eller vagine\penetrerer? For min del, jeg vet at jeg ikke er normalen, derfor jeg spørr, og håper jeg får seriøse svar, men jeg klarer ikke tanken på at noen andre har vært på den personen jeg skal ha sex med. F.eks om en mann spermer på vagina og inni vagina, så kommer en ny mann og slikker der den før deg har spermet. Eller som kvinne at du suger en penis som har vært i mange andre munnen og vagina før det blir din tur. Jeg synes dette er motbydelig å tenke på Anonymkode: 9ea39...691 Det må du akseptere hvis du ikke vil begrense mye hvem du vil ha kos med. Tenker du da først å spørre om den du treffe hva slag sex han har hatt før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #83 Del Skrevet 11 timer siden SlemUlv skrev (15 timer siden): Partneren min har noe som heter hygiene.. Så hvem han har slikket på før meg, har null å si. Og vi sjekket oss begge for sykdommer, før vi hadde sex uten kondom. Han er sin person, jeg er min person, og vi hadde begge et liv før vi møttes. Bare husk at det ikke testes for herpes, og at menn ikke kan testes for hpv Anonymkode: e71f1...8be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #84 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): De tenker nok ikke på det, og har ikke gjort det på lenge. De har barn, altså har de hatt kvinner etter kona di, og har kanskje kone/samboer som de elsker. Det er ikke vanlig å stadig tenke på sex med tidligere partnere, altså. Anonymkode: 32f59...a78 Helt enig! Er i litt samme situasjon selv, er fra et lite sted og da har jeg jo hatt en runde i køya med et par fedre, vanskelig å unngå når man bor 40 år på samme sted. Vi møtes jo ukentlig på treninger og tanken slår meg faktisk aldri. Er mange, mange år siden og det siste jeg tenker på, er sexen vi hadde for "hundre år siden". Anonymkode: 70c2b...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #85 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Både jeg og kona var jomfruer da vi traff hverandre og nå har vi vært lykkelig gift i 25 år, så tenker ikke så mye på det. Hun har fortalt at hun runket en fyr en gang før meg, og at hun onanerte seg selv til orgasme ved samme anledning. Selv om det ikke var samleie, hender det jeg tenker på det, men har lært meg å leve med det selv om vi begge skulle ønske det ikke skjedde. Det er jo akkurat slikt som er så dumt med at folk ligger rundt med hvem som helst, ofte på første date uten å kjenne dem. Sikkert artig, men det kan ødelegge veldig mye for senere, fordi enten man vil eller ikke, er sex noe som berører de aller fleste veldig dypt følelsesmessig. Sex kan skape minst like dype sår som det kan skape herlig glede og nytelse, så vær forsiktig. Anonymkode: f58db...780 Nei, sex er virkelig ikke noe som berører de aller fleste DYPT følelsesmessig. Veldig mange som har sex fordi det er godt også. Man kan ha utmerket sex selv om man ikke er dypt følelsesmessig engasjert. Anonymkode: 70c2b...717 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #86 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Et artig paradoks i denne debatten er at de fleste har et avslappet forhold til hvor mange kjæresten har ligget med tidligere, men får panikk om de må ligge i samme seng som kjæresten og kjærestens eks hadde. Da blir det fart på sakene, og ny seng fortere enn fortest. Merkelig greie det der. Bare så care og avslappet til kjærestens tidligere sex-liv, men får bortimot angstanfall av senga hen har hatt sex i... Anonymkode: 6657f...87c Aldri hørt om noen som har tvunget eller blitt tvunget til å bytte ut seng eller annet møblement. Er dette virkelig vanlig i din omgangskrets? Anonymkode: f9c57...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 10 timer siden #87 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Bare husk at det ikke testes for herpes, og at menn ikke kan testes for hpv Anonymkode: e71f1...8be Hvis dette oppleves som et stort problem, kan man alltids velge å avstå fra sex. Verre er det ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 10 timer siden #88 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Istedenfor å gå til angrep på meg, svar på spm. Hvorfor bryr dere dere ikke om det? Anonymkode: 9ea39...691 Du nevner ting som virker i OCDretning, type bakterier (?) og slikt. Det er hygienisk sett mye verre å ta på en håndtak eller sitte på bussen enn det er for meg å gi oralsex til en nydusja mann uten STDs. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #89 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg lurer på hvorfor akkurat DU ikke bryr deg om at noen andre har vært på din partner før deg? Tenker du aldri på om han\henne: - Har sykdommer du kan få\bli smittet - At de andre han har vært på har sugd\slikket kjønnsorganet du har i din munn eller vagine\penetrerer? For min del, jeg vet at jeg ikke er normalen, derfor jeg spørr, og håper jeg får seriøse svar, men jeg klarer ikke tanken på at noen andre har vært på den personen jeg skal ha sex med. F.eks om en mann spermer på vagina og inni vagina, så kommer en ny mann og slikker der den før deg har spermet. Eller som kvinne at du suger en penis som har vært i mange andre munnen og vagina før det blir din tur. Jeg synes dette er motbydelig å tenke på Anonymkode: 9ea39...691 Ville oppsøkt psykolog. Du er syk. Tvangstanker. Anonymkode: 76f90...1cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #90 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg lurer på hvorfor akkurat DU ikke bryr deg om at noen andre har vært på din partner før deg? Tenker du aldri på om han\henne: - Har sykdommer du kan få\bli smittet - At de andre han har vært på har sugd\slikket kjønnsorganet du har i din munn eller vagine\penetrerer? For min del, jeg vet at jeg ikke er normalen, derfor jeg spørr, og håper jeg får seriøse svar, men jeg klarer ikke tanken på at noen andre har vært på den personen jeg skal ha sex med. F.eks om en mann spermer på vagina og inni vagina, så kommer en ny mann og slikker der den før deg har spermet. Eller som kvinne at du suger en penis som har vært i mange andre munnen og vagina før det blir din tur. Jeg synes dette er motbydelig å tenke på Anonymkode: 9ea39...691 Når deg kommer til eventuelle sykdommer/infeksjoner så tenker jeg jo så klart på det og derfor er det viktig at man bruker kondom og at begge sjekker seg. Men når det kommer til alt det andre så høres det ut som tvangspreget, enten en form for fobi, eller at du er ekstremt sjalu og eiesyk, og ikke tåler at ei kvinne har hatt et liv før hun møtte deg. Begge deler bør du uansett jobbe med, oppsøk profesjonell hjelp Anonymkode: ebca3...db0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 10 timer siden #91 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg skal være ærlig på at jeg synes dette er vanskelig. Vi bor på et lite sted, og jeg vet at kona har hatt sex med 5-6 lokale karer, før min tid. Jeg vet ingen detaljer og vi snakker aldri om det. Men det er litt spesielt når vi står der på fotballtrening med barna våre, og 2 av de andre fedrene ved siden av meg tenker "hehe, jeg har pult kona di". Og når kona mi står der og prater med de, så må det jo være litt spesielt for dem også. Jeg har kun pult kona mi, så jeg vet ikke hvordan det føles å møte igjen noen man har hatt et forhold og sex med på den måten. Men det spiser meg litt opp innvendig. Anonymkode: d5c31...080 Om det er lenge siden tror jeg ikke det er noe folk tenker noe særlig på. Om jeg møter noen jeg har hatt sex med en gang i fortiden er liksom ikke det første jeg tenker at jeg har sett vedkommende naken. Og om noen skulle tenke "jeg har pult kona di", så tenker jeg så bra for deg! Nå er hun med meg og jeg vet hva du går glipp av 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #92 Del Skrevet 8 timer siden Det er litt morsomt at folk som ikke tenker på det, mener jeg må gå til psykolog, terapi, er sjalu osv. Hersketeknikk er en fin ting. Jeg vet f.eks hva mange kåte menn får seg til å gjøre, og jeg synes det er frastøtende å få deres rester i min middag om jeg kan ordlegge det slik. Er litt fasinert over at det virkelig ikke er noen som tenker på hvor kjønnsorganet du slikker\suger nå har vært før. Likte hun å få sæd i munnen, likte han å rimme eksen osv. Er rett å slett motbydelig. Anonymkode: 9ea39...691 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 8 timer siden #93 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er litt morsomt at folk som ikke tenker på det, mener jeg må gå til psykolog, terapi, er sjalu osv. Hersketeknikk er en fin ting. Jeg vet f.eks hva mange kåte menn får seg til å gjøre, og jeg synes det er frastøtende å få deres rester i min middag om jeg kan ordlegge det slik. Er litt fasinert over at det virkelig ikke er noen som tenker på hvor kjønnsorganet du slikker\suger nå har vært før. Likte hun å få sæd i munnen, likte han å rimme eksen osv. Er rett å slett motbydelig. Anonymkode: 9ea39...691 Og hvordan får du noens rester i deg, om personen er renslig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #94 Del Skrevet 8 timer siden Hjelpe meg hvor gammel er du. Jeg har mine svin på skogen så alle andre. Man skal være glad for at partner valget akkurat deg etter livets skole. Alle har had et liv før. Spiller over hode ikke noe rolle hva hvem. Han hun valgte deg. Bør være godt nokk. PS tenker overhode ikke over tidligere sex partnere på hennes eller min side. Hilse mann Anonymkode: 6f902...739 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #95 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Siden folk har et så liberalt forhold til kroppsvæsker, lurer jeg på hva man mener om å kjøpe uinnpakket mat som en eldre herre har tatt på med hender klissete av sperm etter en rask runk på toalettet i butikken. Regner med at man med glede vil kjøpe og spise dette; kropp er jo bare kropp ...? Anonymkode: 7cc87...9c8 Hva du får deg til å tenke på 😅 Anonymkode: e33ce...db0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #96 Del Skrevet 7 timer siden herzeleid skrev (7 timer siden): Det er nok mer normalt enn du tror. De aller, aller fleste synes antagelig ikke tanken på partneren med andre er særlig trivelig, og de fleste takler det ved å forsøke å ikke tenke på eller snakke om det. Ofte betyr nok "fortid er fortid" først og fremst at en ikke ønsker å vite eller dele, ikke at en ikke bryr seg. Dette er jeg ikke enig i. De fleste må ikke forsøke å ikke tenke på eller snakke om det. For mennesker som er trygge i seg selv, er det ikke en tilbakevendende trang til å tenke på og vite. Anonymkode: e33ce...db0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #97 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det er litt morsomt at folk som ikke tenker på det, mener jeg må gå til psykolog, terapi, er sjalu osv. Hersketeknikk er en fin ting. Jeg vet f.eks hva mange kåte menn får seg til å gjøre, og jeg synes det er frastøtende å få deres rester i min middag om jeg kan ordlegge det slik. Er litt fasinert over at det virkelig ikke er noen som tenker på hvor kjønnsorganet du slikker\suger nå har vært før. Likte hun å få sæd i munnen, likte han å rimme eksen osv. Er rett å slett motbydelig. Anonymkode: 9ea39...691 Er mer fascinert av at du overhodet ikke ser noe behov for å jobbe med tankegangen og fantasiene dine, som kommer til å stikke kjepper i hjula for deg. Anonymkode: e33ce...db0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 7 timer siden #98 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg lurer på hvorfor akkurat DU ikke bryr deg om at noen andre har vært på din partner før deg? Tenker du aldri på om han\henne: - Har sykdommer du kan få\bli smittet - At de andre han har vært på har sugd\slikket kjønnsorganet du har i din munn eller vagine\penetrerer? For min del, jeg vet at jeg ikke er normalen, derfor jeg spørr, og håper jeg får seriøse svar, men jeg klarer ikke tanken på at noen andre har vært på den personen jeg skal ha sex med. F.eks om en mann spermer på vagina og inni vagina, så kommer en ny mann og slikker der den før deg har spermet. Eller som kvinne at du suger en penis som har vært i mange andre munnen og vagina før det blir din tur. Jeg synes dette er motbydelig å tenke på Anonymkode: 9ea39...691 Ser ikke på det som ett problem nei. Har man smittsom sykdom så bør man jo selvfølgelig si det. Men ellers kan de ha hatt seg med så mange de ønsker for min del. Så lenge de er trofast mot meg er det alt jeg bryr meg om. Men om det blir for mye for deg får du bare finne deg en som er jomfru du da, selv om jeg ikke regner med att du bare har hatt sex med en person tidligere🤦 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #99 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det er litt morsomt at folk som ikke tenker på det, mener jeg må gå til psykolog, terapi, er sjalu osv. Hersketeknikk er en fin ting. Jeg vet f.eks hva mange kåte menn får seg til å gjøre, og jeg synes det er frastøtende å få deres rester i min middag om jeg kan ordlegge det slik. Er litt fasinert over at det virkelig ikke er noen som tenker på hvor kjønnsorganet du slikker\suger nå har vært før. Likte hun å få sæd i munnen, likte han å rimme eksen osv. Er rett å slett motbydelig. Anonymkode: 9ea39...691 Det er ikke sikkert de anbefaler psykologhjelp for å være frekk med deg? Mer fordi det må da være utrolig slitsomt med slike påtrengende, unødvendige tanker? Som jo bare går ut over deg selv? Hvorfor lar du tankene løpe avsted i disse banene? Anonymkode: f9c57...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 7 timer siden #100 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det er litt morsomt at folk som ikke tenker på det, mener jeg må gå til psykolog, terapi, er sjalu osv. Hersketeknikk er en fin ting. Jeg vet f.eks hva mange kåte menn får seg til å gjøre, og jeg synes det er frastøtende å få deres rester i min middag om jeg kan ordlegge det slik. Er litt fasinert over at det virkelig ikke er noen som tenker på hvor kjønnsorganet du slikker\suger nå har vært før. Likte hun å få sæd i munnen, likte han å rimme eksen osv. Er rett å slett motbydelig. Anonymkode: 9ea39...691 Har du aldri hatt mobilen med deg på badet? Får i deg mye mer dritt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå