Snuppiluppi84 Skrevet 16 timer siden #61 Del Skrevet 16 timer siden Fins såpe og vann... Ang. sykdommer, ville jeg ikke hatt ubeskyttet sex med en som kom rett fra et annet forhold/ons, uten at han sjekket seg først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #62 Del Skrevet 16 timer siden Et artig paradoks i denne debatten er at de fleste har et avslappet forhold til hvor mange kjæresten har ligget med tidligere, men får panikk om de må ligge i samme seng som kjæresten og kjærestens eks hadde. Da blir det fart på sakene, og ny seng fortere enn fortest. Merkelig greie det der. Bare så care og avslappet til kjærestens tidligere sex-liv, men får bortimot angstanfall av senga hen har hatt sex i... Anonymkode: 6657f...87c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillaGorilla<3 Skrevet 15 timer siden #63 Del Skrevet 15 timer siden Det er rett og slett noe jeg ikke gidder bruke energi på. Livet er for kort. Det er dessuten snart 25 år siden mannen "var bortpå" noen andre enn meg (og omvendt), så det går helt fint. Det som teller er oss, her og nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillalive Skrevet 15 timer siden #64 Del Skrevet 15 timer siden Å henge seg opp i slikt er jo bare sjalusi og eiebegjær, jeg kjenner jo 2 av eksene til fruen og vet jo av et par til hun var til sengs med utenom det. Tror ingen av oss, inkludert fruen ofrer akkurat det en tanke når vi møtes tilfeldig å slår av en prat. Nå er jo vi også litt mer åpne, og ingen av oss har noengang hatt noen form for sjalusi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 15 timer siden #65 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): For min del, jeg vet at jeg ikke er normalen Det er nok mer normalt enn du tror. De aller, aller fleste synes antagelig ikke tanken på partneren med andre er særlig trivelig, og de fleste takler det ved å forsøke å ikke tenke på eller snakke om det. Ofte betyr nok "fortid er fortid" først og fremst at en ikke ønsker å vite eller dele, ikke at en ikke bryr seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #66 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er dere ikke redd for: Utveksling av bakterier: Når en person har seksuell kontakt med flere partnere, kan bakterier fra ulike personer overføres til en ny partner. Dette kan forstyrre kroppens naturlige bakterieflora. Spesielt for kvinner: Forstyrrelser i vaginalfloraen kan føre til tilstander som bakteriell vaginose eller soppinfeksjoner, som kan være ubehagelige eller komplisere forholdet til nye partnere. Anonymkode: 9ea39...691 Soppinfeksjon behandles med canesten, og er som regel borte i løpet av én uke. Altså, null problemer mht. fremtidige partnere. Så er det noe så fint som heter kondom, som alle bør bruke under tilfeldig sex. Ingen bakterier, ingen forstyrrelser i noe som helst. Anonymkode: 32f59...a78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #67 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skal være ærlig på at jeg synes dette er vanskelig. Vi bor på et lite sted, og jeg vet at kona har hatt sex med 5-6 lokale karer, før min tid. Jeg vet ingen detaljer og vi snakker aldri om det. Men det er litt spesielt når vi står der på fotballtrening med barna våre, og 2 av de andre fedrene ved siden av meg tenker "hehe, jeg har pult kona di". Og når kona mi står der og prater med de, så må det jo være litt spesielt for dem også. Jeg har kun pult kona mi, så jeg vet ikke hvordan det føles å møte igjen noen man har hatt et forhold og sex med på den måten. Men det spiser meg litt opp innvendig. Anonymkode: d5c31...080 De tenker nok ikke på det, og har ikke gjort det på lenge. De har barn, altså har de hatt kvinner etter kona di, og har kanskje kone/samboer som de elsker. Det er ikke vanlig å stadig tenke på sex med tidligere partnere, altså. Anonymkode: 32f59...a78 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #68 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Et artig paradoks i denne debatten er at de fleste har et avslappet forhold til hvor mange kjæresten har ligget med tidligere, men får panikk om de må ligge i samme seng som kjæresten og kjærestens eks hadde. Da blir det fart på sakene, og ny seng fortere enn fortest. Merkelig greie det der. Bare så care og avslappet til kjærestens tidligere sex-liv, men får bortimot angstanfall av senga hen har hatt sex i... Anonymkode: 6657f...87c Jeg har aldri fått panikk, og sov i flere år i samme seng som min daværende mann og ekskona hans hadde. De kjøpte senga rett før det ble slutt, så det ville være dumt å kaste nesten ny seng på søppeldungen. Anonymkode: 32f59...a78 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 15 timer siden #69 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg lurer på hvorfor akkurat DU ikke bryr deg om at noen andre har vært på din partner før deg? Tenker du aldri på om han\henne: - Har sykdommer du kan få\bli smittet - At de andre han har vært på har sugd\slikket kjønnsorganet du har i din munn eller vagine\penetrerer? For min del, jeg vet at jeg ikke er normalen, derfor jeg spørr, og håper jeg får seriøse svar, men jeg klarer ikke tanken på at noen andre har vært på den personen jeg skal ha sex med. F.eks om en mann spermer på vagina og inni vagina, så kommer en ny mann og slikker der den før deg har spermet. Eller som kvinne at du suger en penis som har vært i mange andre munnen og vagina før det blir din tur. Jeg synes dette er motbydelig å tenke på Anonymkode: 9ea39...691 Sykdommer kan det testes for og ting kan vaskes. Det viktige er om hun vil utforske sex med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #70 Del Skrevet 15 timer siden herzeleid skrev (27 minutter siden): Det er nok mer normalt enn du tror. De aller, aller fleste synes antagelig ikke tanken på partneren med andre er særlig trivelig, og de fleste takler det ved å forsøke å ikke tenke på eller snakke om det. Ofte betyr nok "fortid er fortid" først og fremst at en ikke ønsker å vite eller dele, ikke at en ikke bryr seg. Jeg tror du tar feil, jeg tror de aller fleste har få eller ingen problemer med at voksne mennesker har hatt et liv og noen relasjoner før man ble et par. Årsaken til at man ikke snakker så mye om hverandres tidligere relasjoner, er rett og slett at det som regel verken er relevant eller interessant. Jeg vet selvsagt at min partner har hatt kjærester/samboer/sexpartnere før meg, men hva så? Det har absolutt null betydning for vår relasjon. Dersom man synes slike ting er vanskelige, handler det i hovedsak om to forhold: - partner har ikke selv klart å legge tidligere relasjoner bak seg, eller har vist at h*n ikke er til å stole på - man har selv utfordringer med sjalusi og kontrollbehov ....og sikkert også i noen tilfeller en kombinasjon av disse. Anonymkode: f9508...fff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #71 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Et artig paradoks i denne debatten er at de fleste har et avslappet forhold til hvor mange kjæresten har ligget med tidligere, men får panikk om de må ligge i samme seng som kjæresten og kjærestens eks hadde. Da blir det fart på sakene, og ny seng fortere enn fortest. Merkelig greie det der. Bare så care og avslappet til kjærestens tidligere sex-liv, men får bortimot angstanfall av senga hen har hatt sex i... Anonymkode: 6657f...87c Tviler på at dette er så vanlig som du skal ha det til. Anonymkode: 045b7...204 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 14 timer siden #72 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Siden folk har et så liberalt forhold til kroppsvæsker, lurer jeg på hva man mener om å kjøpe uinnpakket mat som en eldre herre har tatt på med hender klissete av sperm etter en rask runk på toalettet i butikken. Regner med at man med glede vil kjøpe og spise dette; kropp er jo bare kropp ...? Anonymkode: 7cc87...9c8 Hvordan er dette sammenlignbart med en kropp som er vasket og testet for sykdommer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 14 timer siden #73 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Et artig paradoks i denne debatten er at de fleste har et avslappet forhold til hvor mange kjæresten har ligget med tidligere, men får panikk om de må ligge i samme seng som kjæresten og kjærestens eks hadde. Da blir det fart på sakene, og ny seng fortere enn fortest. Merkelig greie det der. Bare så care og avslappet til kjærestens tidligere sex-liv, men får bortimot angstanfall av senga hen har hatt sex i... Anonymkode: 6657f...87c Huh.. Jeg tenkte aldri over dette. Men nå er det 14 år siden vi ble sammen, så nå er madrassen hans byttet. Min ble solgt på finn, av en utleier som ikke var helt normal, så jeg måtte kjøpe ny i begynnelsen av forholdet vårt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14 timer siden #74 Del Skrevet 14 timer siden Fordi alle mennesker har en fortid. Det definerer ikke den han er i samspill med meg. Erfaringer kan være nyttige å ha med seg, og kan være en kilde til inspirasjon og videreutvikling. Personlighetsmessig så utvikler vi oss hele tiden som mennesker i forhold til hvem vi samhandler med. Jeg er ikke den samme som jeg var igår, og likevel er jeg det. Det er spennende å undre seg over synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #75 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er dere ikke redd for: Utveksling av bakterier: Når en person har seksuell kontakt med flere partnere, kan bakterier fra ulike personer overføres til en ny partner. Dette kan forstyrre kroppens naturlige bakterieflora. Spesielt for kvinner: Forstyrrelser i vaginalfloraen kan føre til tilstander som bakteriell vaginose eller soppinfeksjoner, som kan være ubehagelige eller komplisere forholdet til nye partnere. Anonymkode: 9ea39...691 Nei. Jeg bryr meg ikke fordi jeg ikke bryr meg. Hvorfor skulle jeg? Det var bare en fordel at han hadde hatt noen kjærester før meg, og jeg selv likeså. Det hadde ikke blitt oss hvis han ikke likte sex og damer/meg, og hvis han tenkte slik ville han heller ikke valgt meg. Han bryr seg helsigvis ikke, og jeg ikke. Sex er ikke skitten og uhygenisk og noe som "besudler". Vi tisser og bæsjer med kjønnsorganene hver eneste dag livet igjennom. Vi dusjer. Anonymkode: f3b38...eb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #76 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Et artig paradoks i denne debatten er at de fleste har et avslappet forhold til hvor mange kjæresten har ligget med tidligere, men får panikk om de må ligge i samme seng som kjæresten og kjærestens eks hadde. Da blir det fart på sakene, og ny seng fortere enn fortest. Merkelig greie det der. Bare så care og avslappet til kjærestens tidligere sex-liv, men får bortimot angstanfall av senga hen har hatt sex i... Anonymkode: 6657f...87c Sov og hadde sex i samme seng som mannen min hadde da han hadde samboer. Ærlig talt tenkte jeg ikke på det en gang. Noen av de andre møblene, leiligheten (og selve mannen) var jo også den samme. Hun var langt unna. Anonymkode: f3b38...eb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars1009 Skrevet 13 timer siden #77 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg lurer på hvorfor akkurat DU ikke bryr deg om at noen andre har vært på din partner før deg? Tenker du aldri på om han\henne: - Har sykdommer du kan få\bli smittet - At de andre han har vært på har sugd\slikket kjønnsorganet du har i din munn eller vagine\penetrerer? For min del, jeg vet at jeg ikke er normalen, derfor jeg spørr, og håper jeg får seriøse svar, men jeg klarer ikke tanken på at noen andre har vært på den personen jeg skal ha sex med. F.eks om en mann spermer på vagina og inni vagina, så kommer en ny mann og slikker der den før deg har spermet. Eller som kvinne at du suger en penis som har vært i mange andre munnen og vagina før det blir din tur. Jeg synes dette er motbydelig å tenke på Anonymkode: 9ea39...691 Haha. Idiot ass. Er du 13 år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #78 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Et artig paradoks i denne debatten er at de fleste har et avslappet forhold til hvor mange kjæresten har ligget med tidligere, men får panikk om de må ligge i samme seng som kjæresten og kjærestens eks hadde. Da blir det fart på sakene, og ny seng fortere enn fortest. Merkelig greie det der. Bare så care og avslappet til kjærestens tidligere sex-liv, men får bortimot angstanfall av senga hen har hatt sex i... Anonymkode: 6657f...87c Not really.... Anonymkode: f4055...d9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #79 Del Skrevet 13 timer siden Jeg er enig med deg, motbydelig å tenke på. Derfor tenker man ikke på det, spør ikke om det og lar i grunn være å fokusere på akkurat det...på noen områder er ignorance bliss. Og rasjonelt har ingen av mine tidligere relasjoner noe som helst med denne å gjøre så da får jeg bare satse på at det er likt for ham Anonymkode: b05e0...1f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #80 Del Skrevet 13 timer siden Fordi jeg ikke tenker på fortiden som noe skummelt, men som noe bra hun har med seg. Historier om spennende sex tenner meg derimot. Vi har også vært med på gruppesex, der det er helt normalt å kysse sin partner, sekunder etter at hun har hatt en kuk i munnen, som igjen nettopp har vært inne i en annen kvinne. Fobier finnes, men du går glipp av livet. Anonymkode: 46973...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå