Gå til innhold

Hvorfor bryr du deg ikke om hva din partner har vært på før deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Siden folk har et så liberalt forhold til kroppsvæsker, lurer jeg på hva man mener om å kjøpe uinnpakket mat som en eldre herre har tatt på med hender klissete av sperm etter en rask runk på toalettet i butikken.

Regner med at man med glede vil kjøpe og spise dette; kropp er jo bare kropp ...?

Anonymkode: 7cc87...9c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tenker du dagen før? Eller etter noen måneders opphold? Jeg er helt enig at førstnevnte er ekkelt. Derfor må jeg stole på at en potensiell date er ekslusiv med meg før vi er intime. Har absolutt ikke lyst til å suge en mann hvor fittesaften til en annen kvinne var på den dagen før, enda verre om de har hatt analsex.  🤮 Der er jeg helt enig med deg TS - men har det vært flere mnd. siden sist gang han var intim tenker jeg ikke over det. 

Anonymkode: f4324...cae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg lar bare være å tenke på hans tidligere eskapader. 

Anonymkode: e4601...5b0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror rett og slett ikke på homøopati, haha. Jeg tror ikke at det at man har kysset noen en gang for lenge siden "henger igjen" eller etterlater seg noe, så det er ett fett for meg hvem kjæresten har vært med før meg. Vi har begge sjekket oss sporadisk for den saks skyld også. Jeg er bare glad for at kjæresten min vil være med nettopp meg (selv om jeg helt ærlig ikke hadde brydd meg hvis hen ville hatt et prøveligg med noen andre nå heller, jeg er veldig trygg på relasjonen vår).

Anonymkode: 90f1c...1ab

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg liker resultatet. Hvem han utviklet seg til å bli gjennom sine livserfaringer. Som menneske og elsker. 

Ville ikke hatt ham på andre måter, så derfor aksepterer jeg med letthet det som gjorde ham til mannen han er. Noe han ikke hadde vært om han var uerfaren med kvinner og alt som hører til. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

1. Har sykdommer du kan få\bli smittet
2. At de andre han har vært på har sugd\slikket kjønnsorganet du har i din munn eller vagine\penetrerer?

3. For min del, jeg vet at jeg ikke er normalen, derfor jeg spørr, og håper jeg får seriøse svar, men jeg klarer ikke tanken på at noen andre har vært på den personen jeg skal ha sex med. F.eks om en mann spermer på vagina og inni vagina, så kommer en ny mann og slikker der den før deg har spermet. Eller som kvinne at du suger en penis som har vært i mange andre munnen og vagina før det blir din tur. Jeg synes dette er motbydelig å tenke på :(

Anonymkode: 9ea39...691

1. Jeg tar sykdomstest ganske ofte, men til ingen nytte. Så det stemmer, når kvinner sier de  ikke har kjønnsykdom. På en måte har jeg lært å stole på voksne kvinner, og de stoler på meg. Så viktigheten er å finne noe man stoler på, så valget av kvinner er med i tankene, før jeg hopper til køys. Så det er nok de som ikke er ærlig, og ikke kresen som oftes har kjønnsykdommer. Ærlighet og uærlighet er lett å avsløre i samtaler, det er nok det som har holdt meg sykdomfri👍

2. Dette blir nok avslørt i pkt 1.😉

3. Btw.. om en mann har spermet full en kvinne samme dag, kjennes det vel på stanken?
Lugumre, uærlige og urenslige kvinner, er vel lett å avsløre.. Eller er du på feil sted til feil tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Merkelig tankegang 🤷

Vi testet oss da vi ble sammen for å være på den trygge siden. 

Men vi er begge glad på hverandres vegne at vi har hatt fine seksuelle opplevelser. Vet alt om hans seksuelle fortid og han om min.

Men ingenting har slått det vi har sammen. Og mye av det er fordi vi er så åpne og ærlige om hva vi liker og hvordan vi vil ha det fordi vi er trygge på oss selv og hverandre.

Anonymkode: f4055...d9e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skal være ærlig på at jeg synes dette er vanskelig. 

Vi bor på et lite sted, og jeg vet at kona har hatt sex med 5-6 lokale karer, før min tid. Jeg vet ingen detaljer og vi snakker aldri om det. Men det er litt spesielt når vi står der på fotballtrening med barna våre, og 2 av de andre fedrene ved siden av meg tenker "hehe, jeg har pult kona di". Og når kona mi står der og prater med de, så må det jo være litt spesielt for dem også. 

Jeg har kun pult kona mi, så jeg vet ikke hvordan det føles å møte igjen noen man har hatt et forhold og sex med på den måten. 

Men det spiser meg litt opp innvendig. 

Anonymkode: d5c31...080

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er dere ikke redd for:

• Spesielt for kvinner: Forstyrrelser i vaginalfloraen kan føre til tilstander som bakteriell vaginose eller soppinfeksjoner, som kan være ubehagelige eller komplisere forholdet til nye partnere.

Er mer redd for antibiotika. Var sopphelvete etter at jeg fikk dobbel influensa og måtte brense symptomene med antibiotika. Og min kjære måtte bruke kondom så han ikke smitta meg tilbake med meg selv...

Anonymkode: 33ee5...a78

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Siden folk har et så liberalt forhold til kroppsvæsker, lurer jeg på hva man mener om å kjøpe uinnpakket mat som en eldre herre har tatt på med hender klissete av sperm etter en rask runk på toalettet i butikken.

Regner med at man med glede vil kjøpe og spise dette; kropp er jo bare kropp ...?

Hæ?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg selvsagt om man har kjønnssykdommer. Derfor testet vi oss. Bortsett fra det, er det ikke lett å si hvorfor jeg ikke bryr meg så mye. Kanskje fordi jeg også har en historie før ham, og at vi er normale mennesker som har levd normale liv før vi traff hverandre. Hans fortid har ingenting med meg å gjøre, og motsatt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er dere ikke redd for:

• Utveksling av bakterier: Når en person har seksuell kontakt med flere partnere, kan bakterier fra ulike personer overføres til en ny partner. Dette kan forstyrre kroppens naturlige bakterieflora.
  • Spesielt for kvinner: Forstyrrelser i vaginalfloraen kan føre til tilstander som bakteriell vaginose eller soppinfeksjoner, som kan være ubehagelige eller komplisere forholdet til nye partnere.

Du kommer antakelig i kontakt med flere bakterier i ditt daglige liv enn man gjør med en sexpartner. En undersøkelse viser f.eks.  at en mobiltelefon har flere bakterier på overflaten enn et gjennomsnittlig toalettsete. Det er også mange andre ting som kan påvirke bakteriefloraen enn kun å ha sex. 

Bakteriell vaginose og soppinfeksjoner kan også oppstå av mange andre årsaker enn sex. Selv var jeg f.eks. plaget med BV i mange år som følge av at jeg reagerte på kobberspiral. To dager etter at spiralen var fjernet, var infeksjonen borte, og jeg har aldri hatt det siden. Til din informasjon er verken BV eller sopp permanente tilstander, og de er for det meste enkle å behandle. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

For å prøve å være litt saklig:

1. Fittesaft forblir klissete i lang tid, mens sæd raskt deler seg som en tokomponents maling, tørker inn og flaker. Du skriver som om du ikke vet hvordan sæd oppfører seg. Precum oppfører seg mer som fittesaft men det er som oftest ikke mye av det... Virker som du blir truet av sæd. Er du like redd for at vi damer skal runke og gni fittesafta inn i biffene på Meny? 

2. All mat på butikken kan kontamineres av at andre tar på dem med uvaska hender. Ville vært mer redd for tarmbakterier som kan spre smitte som magesjau. Er derfor mamma lærte meg å skylle frukt og grønnsaker før kjøleskapet, og jeg har alltid wetwipes med meg i veska så jeg kan grovvaske meg etter steder som kan være skitne, eller før mat. 

3. Å koke /steike/bake mat er en kjent måte å drepe bakterier på. Hvis du er veldig glad i å spise mest rå mat, feks sushi, caspachio, eller salat, må du ha god hygiene og skylle alt du kjøper i butikken. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fordi jeg ikke er psyk? Eller psyko sjalu…

Alle tester seg for kjønnssykdommer og oppegående mennesker bruker kondom

Anonymkode: 2fa28...465

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dette skjer da sikkert? Tomater, annen frukt og grønnsaker. Jeg vasker det når jeg kommer hjem

Anonymkode: 2fa28...465

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Vi bor på et lite sted, og jeg vet at kona har hatt sex med 5-6 lokale karer, før min tid. Jeg vet ingen detaljer og vi snakker aldri om det. Men det er litt spesielt når vi står der på fotballtrening med barna våre, og 2 av de andre fedrene ved siden av meg tenker "hehe, jeg har pult kona di". Og når kona mi står der og prater med de, så må det jo være litt spesielt for dem også. 

Jeg har kun pult kona mi, så jeg vet ikke hvordan det føles å møte igjen noen man har hatt et forhold og sex med på den måten. 

Her er jo problemet egentlig at du ikke har noen erfaring med andre selv, ikke det at hun har det. 

En bør ikke gifte seg med første partner om ikke begge er jomfruer, spesielt om det er noe en kjenner på seg selv at gjør en usikker. 

Anonymkode: 07fd9...64a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Her har vi snakket litt om tidligere partnere, og vi kjenner litt til hverandres tidligere partnere også, men det er ikke interessant for vårt forhold sammen.

Enkelte ting har vært relevant, i og med at begge har vært utsatt for ting som ikke har vært greit, men det påvirker ikke hvordan vi tenker om eller nyter hverandres kjønnsorgan.

Angående sykdom, så testet vi oss begge før vi gjorde noe sammen. 

Anonymkode: 9d4d6...f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi det er helt naturlig å ha hatt et sexliv. Kunne aldri i livet blitt sammen med en som var 100% blank og uerfaren på det området. Finner det direkte kjedelig. 

er ikke normalt å tenke sånn ts. Du bør bestille deg noen timer hos en psykolog. 

Anonymkode: 0847f...660

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

For å si det litt fra den andre siden. Jeg møter innimellom på mennesker jeg har ligget med, både som har ny partner eller er singel. Jeg synes det er kleint i noen sekunder, og så er det egentlig ikke noe særlig å tenke på. Aldri har jeg tenkt «hehe, deg/mannen din har jeg pult».

Anonymkode: 9d4d6...f65

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg lurer på hvorfor akkurat DU ikke bryr deg om at noen andre har vært på din partner før deg? Tenker du aldri på om han\henne:
- Har sykdommer du kan få\bli smittet
- At de andre han har vært på har sugd\slikket kjønnsorganet du har i din munn eller vagine\penetrerer?

For min del, jeg vet at jeg ikke er normalen, derfor jeg spørr, og håper jeg får seriøse svar, men jeg klarer ikke tanken på at noen andre har vært på den personen jeg skal ha sex med. F.eks om en mann spermer på vagina og inni vagina, så kommer en ny mann og slikker der den før deg har spermet. Eller som kvinne at du suger en penis som har vært i mange andre munnen og vagina før det blir din tur. Jeg synes dette er motbydelig å tenke på :(

Sykdommer behandles og blir borte.

Folk vasker seg.

Sånn. Verre enn det er det ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...