AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:25 #121 Del Skrevet onsdag kl 17:25 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for kloke ord❤️Den evangeliske lutherske frikirke. Veldig glad jeg skjønte at jeg måtte ta grep og godt å høre at du ikke har samme opplevelse! Anonymkode: 398fa...0c2 Mange frikirker er så tilnærmet sekter det går ann å komme ( ikke alle). Jeg har aldri tilhørt noe slikt. Ha en fin kveld videre 😊 Anonymkode: f9c57...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet onsdag kl 17:36 #122 Del Skrevet onsdag kl 17:36 Fordi: 1) Jeg vet hvem de begge to er 2) Fordi jeg er den eneste mannen min har hatt sex med uten kondom 3) Fordi det ikke er min sak. Han hadde sitt liv og jeg mitt før vi ble kjærester. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet onsdag kl 18:51 #123 Del Skrevet onsdag kl 18:51 Roci skrev (7 timer siden): Er dette virkelig noe folk går rundt og tenker på, altså? Nei som sagt tror jeg det er noe de færreste ønsker å tenke på, og unngår å gjøre det. Sitat Nå ville jeg nok uansett ikke valgt en partner som hadde hatt en utsvevende fortid på den ene eller den andre måten (enten det gjaldt sex, rusmidler, økonomi eller andre ting), men det handler mer om at jeg ønsker en partner som verdsetter stabilitet, ikke at jeg er sjalu og føler usikkerhet p.g.a. partners tidligere forhold. Og jeg tror nok det for mange er en viktig faktor for at en ikke lar fortiden plage seg. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har skrevet hva jeg ikke er enig med deg i. Jeg gidder ikke skrive det igjen. Anonymkode: e33ce...db0 Egentlig ikke. Du har skrevet at du er uenig. Så har du skrevet ting du mener som ikke motsier det jeg skriver. Derfor forsøkte jeg å komme med et oppklarende spørsmål, så en slipper å finne på uenighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:36 #124 Del Skrevet onsdag kl 19:36 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mange frikirker er så tilnærmet sekter det går ann å komme ( ikke alle). Jeg har aldri tilhørt noe slikt. Ha en fin kveld videre 😊 Anonymkode: f9c57...dc6 Takk og ha en fin kveld du også😊 Anonymkode: 398fa...0c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:43 #125 Del Skrevet onsdag kl 19:43 AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 21.31): Jeg lurer på hvorfor akkurat DU ikke bryr deg om at noen andre har vært på din partner før deg? Tenker du aldri på om han\henne: - Har sykdommer du kan få\bli smittet - At de andre han har vært på har sugd\slikket kjønnsorganet du har i din munn eller vagine\penetrerer? For min del, jeg vet at jeg ikke er normalen, derfor jeg spørr, og håper jeg får seriøse svar, men jeg klarer ikke tanken på at noen andre har vært på den personen jeg skal ha sex med. F.eks om en mann spermer på vagina og inni vagina, så kommer en ny mann og slikker der den før deg har spermet. Eller som kvinne at du suger en penis som har vært i mange andre munnen og vagina før det blir din tur. Jeg synes dette er motbydelig å tenke på Anonymkode: 9ea39...691 Når det gjelder sykdommer så testet vi oss begge to før vi sluttet å bruke kondom. Når det gjelder andre min partner har vært med før så tenker jeg aldri på det, men faktisk er det slik at cellene våre fornyer seg hele tiden. Den huden min partner har nå er det ingen andre som har tatt på enn meg. Anonymkode: 65dd9...4bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet onsdag kl 20:29 #126 Del Skrevet onsdag kl 20:29 herzeleid skrev (1 time siden): Nei som sagt tror jeg det er noe de færreste ønsker å tenke på, og unngår å gjøre det. Jeg uttrykte meg uklart, ser jeg. Poenget mitt er at jeg ikke trenger å unngå eller aktivt forsøke å la være å tenke på dette. Det er rett og slett en ikke-eksisterende problemstilling, og ingen ting som plager meg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:59 #127 Del Skrevet onsdag kl 21:59 Roci skrev (1 time siden): Jeg uttrykte meg uklart, ser jeg. Poenget mitt er at jeg ikke trenger å unngå eller aktivt forsøke å la være å tenke på dette. Det er rett og slett en ikke-eksisterende problemstilling, og ingen ting som plager meg. Riktig. Anonymkode: e33ce...db0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:48 #128 Del Skrevet lørdag kl 16:48 Her kan dere lese litt om hvorfor man bør være forsiktig: https://x.com/MasculineM7/status/1880283126506877052 Anonymkode: 9ea39...691 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå