Gå til innhold

Høy kroppstemperatur = gravid? Erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dette er min første prøveperiode, så jeg er ganske ny i gamet. Er ca 7-8 dpo, og har en del høyere kroppstemperatur enn jeg vanligvis har etter EL. Nå ligger den på ca 37,8 grader hver morgen, og jeg føler meg ikke syk. Kan dette være et tegn på graviditet? Noen som hadde det likt?

Anonymkode: c07c5...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Var ikke slik hos meg. Mitt BBT skjema da jeg var gravid var omtrent helt likt alle mine andre sykluser. Var noen sykluser hvor temperaturen har vært høyere, og noen der temperaturen har vært lavere. Men kan ikke si jeg har opplevd noen nevneverdig temperaturforskjell nei. 

Hvis jeg har forstått temping riktig, så kan man egentlig ikke se om man er gravid utifra temperaturen. Ikke før mensen kommer. Men da tar jo de fleste en test uansett. 😛

Anonymkode: 85f0b...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dette er min første prøveperiode, så jeg er ganske ny i gamet. Er ca 7-8 dpo, og har en del høyere kroppstemperatur enn jeg vanligvis har etter EL. Nå ligger den på ca 37,8 grader hver morgen, og jeg føler meg ikke syk. Kan dette være et tegn på graviditet? Noen som hadde det likt?

Anonymkode: c07c5...b80

Nei...er dette fun første runde med temperatur? Du vil ha forhøyet trmp etter eggløsning...det er dette som viser om du har hat eggløsning. Om temp holder seg frem til 14 dpo kan du kanskje være gravid. Me da ville jeg ta test. For noen dropper temperaturen 1-2 dage før mens ..andre dropper den på 14 dpo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...