AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:58 #21 Del Skrevet mandag kl 21:58 https://www.thegreatwallofvulva.com/about/ https://www.all-vulvas-are-beautiful.com/ Alle ser litt forskjellige ut. Anonymkode: 2d344...9da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet mandag kl 22:05 #22 Del Skrevet mandag kl 22:05 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vaginaen min er ikke pen, den er et kaos. Med kaos mener jeg at ytre og indre kjønnslepper bare ser kastet inn, og er langt ifra symmetriske. Når jeg sprer bena er det ikke en fin strekk som viser seg, men den åpner seg som en hule og alt vises som et virvar med en gang. Ikke flotte farger heller. Alltid sett litt sånn ut, men ble ikke penere etter fødsler. Jeg skammer meg over vaginaen min. Er dette noe en mann bryr seg om? Og dere andre kvinner, noen som har det som meg? Anonymkode: 35c77...5c0 Jeg bryr meg ikke. Jeg har aldri noen gang tenkt når jeg har gått ned på noen at "Dette var en fæl og rar vulva" Aldri. Det har ikke skjedd. Har sett de i mange former og fasonger. Alle er like vakre, på sitt vis. Uansett så er jeg ikke sammen med deg pga hvordan vulvaen din ser ut. Jeg er sammen med deg fordi jeg liker deg som person. Hypotetisk sett. Endret mandag kl 22:06 av Rosa Gnom 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:06 #23 Del Skrevet mandag kl 22:06 Hva med strkmus og kun en liten indre kjmnnsleppe? Det er mitt kompleks. Har veldig lyst til å ha sex med en som også vil ha sex med meg. Men syns det er flat og tror ikke jeg tør:( Er over 40 år også, usikkerheten blir større med alderen dessverre:( Anonymkode: 63462...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:08 #24 Del Skrevet mandag kl 22:08 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vaginaen din er innsiden. Du mener sikkert vulvaen. Anonymkode: 323f4...9cb AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Vagina er skjeden din! Og den kan du ikke se. Du mener vulva. Irriterer vettet av meg at folk ikke vet forskjell Anonymkode: aaed3...2f0 Kan dere ikke ta denne diskusjonen i språkformuet? Her diskutetes det viktigere saker. Anonymkode: e5c05...fc9 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:09 #25 Del Skrevet mandag kl 22:09 Det e en veldig rar ting å bry seg om. Kunne nesten like gjerne bekymret deg for at du hadde så stygg underside av tungen eller så stygge lunger. Det høres ut som du har et helt normalt underliv. Det er ikke tilfeldig at det kvinnelige underlivet ofte sammenlignes med rå østers. Ingen skal vel uansett drive og stirre så veldig på tissen din. Og hvis noen vil det er det nok fordi de liker den og syns den er fin som den er. Så du kan bare slappe helt utav. Anonymkode: 68904...769 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet mandag kl 22:10 #26 Del Skrevet mandag kl 22:10 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vaginaen min er ikke pen, den er et kaos. Med kaos mener jeg at ytre og indre kjønnslepper bare ser kastet inn, og er langt ifra symmetriske. Når jeg sprer bena er det ikke en fin strekk som viser seg, men den åpner seg som en hule og alt vises som et virvar med en gang. Ikke flotte farger heller. Alltid sett litt sånn ut, men ble ikke penere etter fødsler. Jeg skammer meg over vaginaen min. Er dette noe en mann bryr seg om? Og dere andre kvinner, noen som har det som meg? Anonymkode: 35c77...5c0 Ærlig talt, det du beskriver høres ut som en hvilken som helst normal vagina og ingenting å skamme seg over, og noen har jeg jo sett i løpet av et langt liv. Kjønnsorganer er streng tatt ingen "fryd for øyet" hos noen av oss. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet mandag kl 22:14 #27 Del Skrevet mandag kl 22:14 AnonymBruker skrev (1 time siden): Exen sin lignet på kjeften til en Bulldog som hadde spist softis etter vi var ferdig med en omgang... Anonymkode: 921d1...140 For et nydelig stykke poesi. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:22 #28 Del Skrevet mandag kl 22:22 Min er feit, en skikkelig bollemus med en god magerull over. Estetisk ikke vakker. Men den virker, å du og du som den virker! Anonymkode: d48d3...aa7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet mandag kl 22:29 #29 Del Skrevet mandag kl 22:29 Den er sikkert bra nok til sitt formål 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:30 #30 Del Skrevet mandag kl 22:30 Jeg er veldig asymmetrisk i underlivet, men har aldri fått klage. Det kommer garantert ikke du til å få heller🥰🥰🥰 Anonymkode: 13a36...45c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:32 #31 Del Skrevet mandag kl 22:32 Det verden har virkelig har mistet på veien til 2025 er at kvinner har også et kjønnsorgan. Retten til å endre seg nedentil etter 10 år er visst forbeholdt gutter. 🤔 Anonymkode: 53b96...1d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skruf#2 Skrevet mandag kl 22:37 #32 Del Skrevet mandag kl 22:37 Du kan ta det helt med ro‼️ Har sett mange og INGEN er like, men alle er flotte😋 hver på sin måte. Så slapp av😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redneck82 Skrevet mandag kl 22:42 #33 Del Skrevet mandag kl 22:42 Nei. Etter det du beskriver høres du helt normal ut. Voksne kvinner har ikke en liten strek. Ingen menn kommer til å bry seg eller legge merke til det. Nettopp fordi du er helt normal og de fleste menn har sett normale kvinnelige underliv før. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:43 #34 Del Skrevet mandag kl 22:43 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vaginaen min er ikke pen, den er et kaos. Med kaos mener jeg at ytre og indre kjønnslepper bare ser kastet inn, og er langt ifra symmetriske. Når jeg sprer bena er det ikke en fin strekk som viser seg, men den åpner seg som en hule og alt vises som et virvar med en gang. Ikke flotte farger heller. Alltid sett litt sånn ut, men ble ikke penere etter fødsler. Jeg skammer meg over vaginaen min. Er dette noe en mann bryr seg om? Og dere andre kvinner, noen som har det som meg? Anonymkode: 35c77...5c0 Jeg synes ikke du skal ha komplekser for vaginaen din. Vær en hyggelig, morsom, pen, pålitelig kvinne og jeg er glad til om du vil ha meg. Anonymkode: 80ffe...2a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:44 #35 Del Skrevet mandag kl 22:44 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hva med strkmus og kun en liten indre kjmnnsleppe? Det er mitt kompleks. Har veldig lyst til å ha sex med en som også vil ha sex med meg. Men syns det er flat og tror ikke jeg tør:( Er over 40 år også, usikkerheten blir større med alderen dessverre:( Anonymkode: 63462...042 Har du vurdert å gjøre ingrep da? Anonymkode: 48c0d...938 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:48 #36 Del Skrevet mandag kl 22:48 ElectricScum skrev (28 minutter siden): For et nydelig stykke poesi. Ren poesi, men sammenligningen er ikke tatt helt ut av løse luften. Anonymkode: 921d1...140 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:48 #37 Del Skrevet mandag kl 22:48 Synes du bare skal la den være som den er. Hvorfor må det se så symmetrisk og ryddig ut? Virkeligheten er mer kompleks. Som mann synes jeg det naturlige er det fineste. Anonymkode: 3c232...904 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:51 #38 Del Skrevet mandag kl 22:51 Men de skal jo ikke være symmetriske, ytterst lite til ingenting naturlig er jo det. Min ene indre kjønnsleppe er betydelig lengre enn den andre, har hatt sex med mange menn uten at en eneste av de har vært negativ til hverken utseende eller funksjon. har selv født ett barn og den ser relativt lik ut enda, bittelitt mer åpen kanskje, men ikke noe tap av funksjon. Og hvem driver å ligger å beglor vulvaen din egentlig? Kun deg selv som er opphengt i dette. Nyt sex, slutt å tenke så mye. Anonymkode: 03908...30b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:00 #39 Del Skrevet mandag kl 23:00 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har du vurdert å gjøre ingrep da? Anonymkode: 48c0d...938 Eh, nå ble jeg enda mer usikker på meg selv. Er du mann eller kvinne? Hva slags inngrep? Anonymkode: 63462...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet mandag kl 23:09 #40 Del Skrevet mandag kl 23:09 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vaginaen min er ikke pen, den er et kaos. Med kaos mener jeg at ytre og indre kjønnslepper bare ser kastet inn, og er langt ifra symmetriske. Når jeg sprer bena er det ikke en fin strekk som viser seg, men den åpner seg som en hule og alt vises som et virvar med en gang. Ikke flotte farger heller. Alltid sett litt sånn ut, men ble ikke penere etter fødsler. Jeg skammer meg over vaginaen min. Er dette noe en mann bryr seg om? Og dere andre kvinner, noen som har det som meg? Anonymkode: 35c77...5c0 Ikke noe å uroe seg for, det er litt kaos der nede 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå