Gå til innhold

Vil ikke folk ha gratis møbler på Finn lenger?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For noen år siden fikk jeg mange henvendelser når jeg la ut på Finn, nå har jeg lagt ut et bord, og så langt ingen henvender på 3 dager. 

Hva skjer? Trodde folk hadde dårlig råd for tiden? 

Anonymkode: ea1ac...009

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Prøvde å selge en billig sofa. Ingen ville ha den og ble kastet.

Anonymkode: 16a0b...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har merket meg det samme, lagt ut gratis hvitevarer og møbler, svært mager respons

Anonymkode: 439bf...ed3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For det første så er vel arbeidsinnvandringen, og med den hyppige hjemreiser til deler av Europa hvor dette kunne viderebringes/selges minket. Og så er folk lei av "Finn-givere" som gir til første som dukker opp, dvs at den som først får kontakt, leier varebil osv, ofte har møtt tomme hender. Har du ikke råd til ett bord, eller et stort nettverk så er det å organisere transporten like dyrt som å kjøpe i mange tilfeller. 
Og så er det vinter. Hvem bærer tunge bord på glatte veier om de like gjerne kan vente til våren?

Anonymkode: bbf29...d63

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er kanskje litt både og? Jeg ser mer på Finn enn jeg gjorde før, men jeg orker ikke overta eller kjøpe skrot. Det er bare for å spare noen kroner, ikke fordi jeg må. Kjøpte en gammel mikrobølgeovn fra tidlig 90-tall til 100 kr, den er jeg veldig fornøyd med. Rengjør og duller godt med den. Så det går an å kjøpe, selge og gi bort brukt på Finn, men tror ikke folk orker mye styr for å overta skrot eller noe de ikke tror de kan ha i et par-tre år (unntatt elever/studenter kanskje?). 

Anonymkode: faca4...5ad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne kjøpt mer på finn. Men vi har ikke stor nok vil til å ha ting i... ikke hengerfeste eller noe som eier henger

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Feil årstid kanskje? Det er glatt og mørkt ute, de med dårlig råd har muligens også begrenset tilgang til bil. 

Jeg la ut et helt dødsbo med møbler på Finn i august, alt gikk, selv det som var slitt, umoderne osv. Men jeg traff nok veldig godt på bølgen med studenter. 

Anonymkode: 0b7f6...0aa

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ha tålmodighet. Jeg har gitt bort flere møbler siste halve året. Har alltid ordnet seg, bare tatt litt mer tid med noen av de. 

Anonymkode: a1da5...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er mindre studenter på flyttefot nå også. 

Anonymkode: 058b2...cd2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maia70 skrev (25 minutter siden):

Tre dager er jo ikke lang tid da.

Neida, men for et par år siden fikk jeg gjerne 4-5 henvendelser på et par timer 

Anonymkode: ea1ac...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er stadig på jakt etter ting på Finn, men akkurat i disse verste vintermånedene med hålkeføre, eller iskaldt hus når jeg kommer hjem, venter jeg heller til våren med å se etter det jeg trenger.

Anonymkode: 50732...866

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er kanskje fordi det flyter over av brukte møbler både på Finn og lokale facebooksider. Vi bytter ut møblene våre så fort at markedet er dekket. Jeg vet ikke hva slags møbler du har lagt ut, men ting som er åpenbart umoderne gidder ikke så mange å ha. Man får fine ting til noen få hundrelapper, enten ekte gamle ting, eller nyere standard ikea.

Anonymkode: 17dc5...800

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Folk har dårlig råd og må prioritere vinter sko, strøm, lån og fuglefrø.

Anonymkode: f4838...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...