AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #81 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): En mann kan ikke gå fra å være 170cm til 190cm i voksen alder. Likevel er det helt legitimt av en kvinne å ønske seg en mann på 190cm. På samme måte kan en mann ønske seg en kvinne som er 25 eller ser ut som 25 så mye han bare vil. I verste fall blir han singel livet ut. Hva så? Anonymkode: dd841...070 Det er en god del menn som er over 170 cm, ettersom snitt høyde for menn er 180 cm. Litt færre er 190 cm, men det er ikke umulig å finne en slik mann. Å ha en livspartner som aldri blir eldre enn 25 er derimot helt pukka umulig. Anonymkode: 87166...03b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #82 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvordan vet du at de med den preferansen er vakre? Anonymkode: 87166...03b Hæ? Hva mener du? De som har den preferansen er både stygge og vakre og alt i mellom. Hvis det var det du mente. Skjønner ikke helt spørsmålet, for å være ærlig, da svaret er så innlysende. Anonymkode: eb78a...8f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 1 time siden #83 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 20.06): Hva tenker dere om damer som mener at hvis en mann ikke har god nok økonomi til å frigjøre deg fra alt av økonomiske beskymringer = dealbreaker? Høres ikke greit ut. Bare hun er ærlig så har hun vel lov til å sette de krav hun vil. Og partneren kan da velge om hun/han vil gå med på det eller ikke. AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 20.06): Hvilke fordeler er det egentlig som skaper god livskvalitet/lykke hos en kvinne i et forhold med en mann? Der penger ikke er involvert? Kos, omsorg, dele interesser, fritid, være to om ting. Glede hverandre med f.eks å lage noe god mat, gjøre ting sammen, reisefølge, fjellturer, båtturer.......Være sammen, holde hånden, føle kjærlighet AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 20.06): Jeg er genuint nyskjerrig hva folk tenker når de sier det er et urettferdig eller overfladisk krav å ha til en mann? Det kommer jo an på hva kvinnen kan tilby av andre ting. Synes ikke det er gjensidighet og rettferdighet at det er kun den ene som skal bidra. Men i de fleste tilfeller bidra begge med sine kvaliteter uansett. Så om den ene har mest penger, spiller egentlig ingen rolle. AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 20.06): Fordelene for en mann i et forhold er soleklare og mange, men jeg har aldri hørt noen reflekterte gode argument for at en kvinne har det bedre sammen med en mann enn uten? Anonymkode: d29f4...a9c Har du ikke? Synes det er mange tråder der single forteller om at det er godt å ikke ha en mann å ta hensyn til. Spise når de vil. Ikke noen som snorker eller forstyrrer på natten. Se på tv det en vil. mm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #84 Del Skrevet 1 time siden Personlige preferanser er helt normalt og helt greit. Om det er økonomi, kjønn, utseende, vekt, høyde, religion eller etnisitet har ingenting å si fordi det er personlig. Anonymkode: 6c7cb...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #85 Del Skrevet 1 time siden Jeg bladd litt i tråden nå. Er dette basert på det som sto på vg med den der jentegjengen? Jeg må innrømme at jeg syns det er en veldig spesiell gjeng, som jeg ikke orker å ofre noe særlig med energi på. Jeg syns det er merkelig å omtale det som et rødt flagg, sånn som de gjorde, for med rødt flagg så tenker jeg på ting som aggressiv, voldelig og sånn. Men som andre påpeker i tråden så må folk få kjenne på selv hva de har som preferanser. Jeg har hatt menn, som er 10+ år eldre enn meg, som har sagt at jeg er for gammel for forhold og hva kan man gjøre med det? De må få føle hva de vil. Orker ikke å bry meg om sånt. 😊😌 man kan ikke endre hva folk føler på sånt, men man kan finne en som verdsetter en for den som en er! ❤️ med godt og vondt 😊 Anonymkode: 79596...d23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå