Gå til innhold

Har damer rett til å ha penger som en standard?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.1.2025 den 8.19):

Det handler jo ikke om personlige preferanser som henger sammen med virkeligheten. Det er jo greit. Det handler derimot om preferanser som ikke har rot i virkeligheten, er virkelighetsfjerne, som ikke har et snev av kontakt med virkeligheten. Preferanser som mer må anses som syke personers skriblerier. Vrangforestillinger. 

Jeg understreker at betydelsen av røde flagg i konteksten samliv & kjærlighetsrelasjoner er varselsignaler som signaliserer fare eller problemer i et forhold. Å være kvinne å mene at en gjennomsnittslønn er et farevarsel, eller en 53 år gammel mann som mener at en dame på 26 år er et rødt flagg fordi det betyr at hun er for gammel, ja da snakker vi i begge tilfeller om vrangforestillinger. 

Anonymkode: 99b74...a74

Det er ikke en virkelighetsfjern vrangforestilling å ville ha en mann som tjener over 700 000. Det blir færre fisk i havet ja, men det er nok å ta av i din del av andedammen likevel.

Vi bader jo alle i vår lille dam med vårt lille utvalg, vi skal ha en intelligent, snill mann som får oss til å le oss ihjel, elsker å slikke, kan snekre en benk og som SER oss dypest inn i sjela, det er jo så "virkelighetsfjernt" at jeg sjelden har vært forelsket i mitt liv. Det hadde vært sykt mye lettere for meg å finne meg en kjæreste om kravet bare var at han tjente over 700 000. Nå er jeg 40 og jobber i det private næringsliv da, alle tjener over 700...

Jeg har skjønt at mange har fått krøll på trusa over noen bloggere eller noe som hadde en lek med røde og grønne flagg, og der var under 700k "rødt flagg" for noen. Jeg prøver ikke å være kul ved å ikke se den, jeg har bare ikke gjort det, men fikk med meg overskriften. 

Det du og andre må skjønne: For det første, er det vel ikke en veldig seriøs lek, og det er jo åpenbart at de ikke mente det signaliserer FARE som du sier...... flaggene er jo bare en gimmick. Det kunne like greit vært skilter med tommel opp og tommel ned, eller kjør og stopp, hot eller not, date eller dump. Denne type lek har alltid fantes, med forskjellige artige varianter av hva som er grønt og rødt/ja og nei. Men nå er rødt flagg en så ekstremt utbredt greie å si blant unge, et begrep som er i vinden, da ble det det.

For det andre: Det vil alltid finnes noen, som ikke vil ha deg. Som har noen krav og rammer som du ikke passer innenfor. Det har du også. Og noen har høye krav som du ikke når opp til, det må du bare leve med. Jeg er trygg i meg selv og glad i meg selv, selv om det finnes menn som synes jeg er for gammel, selv om det sikkert finnes noen ytterst få menn som ikke synes jeg er noe pen .. 😛 

Det er greit å si hva man mener da, det gjør jo folk, jeg har jo sett (igjen bare gjennom å skumme overskrifter) at flere har reagert, og det gjør jo også mange om en gammel mann skulle finne på å si høyt at damer må være under 25 år. Så du flipper litt over at folk ikke flipper, men spør du meg så flipper folk mer enn nok på denne lille "jentevorspiel"-leken.. du skulle bare visst hvordan det så ut bak lukkede dører i trygge rom... å tjene over 700k er vel ca det MINST syke jeg har hørt som krav.

Anonymkode: a77ec...6b3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Så du flipper litt over at folk ikke flipper, men spør du meg så flipper folk mer enn nok på denne lille "jentevorspiel"-leken.. du skulle bare visst hvordan det så ut bak lukkede dører i trygge rom... å tjene over 700k er vel ca det MINST syke jeg har hørt som krav.

Anonymkode: a77ec...6b3

Hva har du hørt da?

Anonymkode: dd841...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...