AnonymBruker Skrevet i går, 18:30 #1 Del Skrevet i går, 18:30 Hei. Jeg har truffet en helt nydelig gutt. Vi er begge 18 år gamle og har datet i snart 2 måneder. Problemet er at han har en helt utrolig svær penis, han målte den på 23 cm.. 😖 Første gangen vi hadde sex, ble jeg helt satt ut av størrelsen hans, og det gjorde helt forferdelig vondt. Klarte nesten ikke å gå etterpå og var øm i flere dager. Vi har forsøkt å bruke glidemiddel, men det gjør fortsatt vondt. Er jo ikke hans feil selvfølgelig, så skylder ikke på han. Misjonær er det eneste som funker, alt annet går bare ikke. Har dere noen tips til hva vi kan gjøre? Anonymkode: 32495...5b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:43 #2 Del Skrevet i går, 19:43 Jeg har hatt samme problemet med en eks. Alt var vondt hvis han gikk helt inn.. Vi fikk det ikke til å fungere dessverre Anonymkode: 42a9f...0c6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:45 #3 Del Skrevet i går, 19:45 Finn en annen du passer bedre med. Anonymkode: ffad1...ee5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet i går, 19:51 #4 Del Skrevet i går, 19:51 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Jeg har truffet en helt nydelig gutt. Vi er begge 18 år gamle og har datet i snart 2 måneder. Problemet er at han har en helt utrolig svær penis, han målte den på 23 cm.. 😖 Første gangen vi hadde sex, ble jeg helt satt ut av størrelsen hans, og det gjorde helt forferdelig vondt. Klarte nesten ikke å gå etterpå og var øm i flere dager. Vi har forsøkt å bruke glidemiddel, men det gjør fortsatt vondt. Er jo ikke hans feil selvfølgelig, så skylder ikke på han. Misjonær er det eneste som funker, alt annet går bare ikke. Har dere noen tips til hva vi kan gjøre? Anonymkode: 32495...5b2 Du må bli ordentlig våt og slappe av. Det er cluet! Endret i går, 19:53 av Grüner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:28 #5 Del Skrevet i går, 22:28 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Finn en annen du passer bedre med. Anonymkode: ffad1...ee5 Kommer ikke til å gå fra han pga det.. Er jo ikke hans feil.. Tror dere jeg vil bli vant til størrelsen hans etterhvert? Han kan ta hele penisen inn etter sånn 5 minutter når vi har misjonær, det gikk jo ikke i starten. Men alt annet gjør veldig vondt.. Anonymkode: 32495...5b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:41 #6 Del Skrevet i går, 22:41 Langt forspill, altså virkelig langt, så du rekker å bli ordentlig opphisset og klar. Finn så en stilling der du kan fokusere på å slappe av i musklene i underlivet. Det kan du øve deg på ellers også, både å knipe og slappe av. Om han er for lang så er det ikke så mye som kan gjøres med det. Du er ikke dypere enn du er, men han kan holde igjen, dere kan finne stillinger der han ikke kommer så dypt, men allikevel kan "slå seg løs", som at du ligger på magen med beina samlet. Det aller viktigste er uansett at dere bruker lang tid på at du er klar. Anonymkode: 6ee5c...54b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 12 timer siden #7 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hei. Jeg har truffet en helt nydelig gutt. Vi er begge 18 år gamle og har datet i snart 2 måneder. Problemet er at han har en helt utrolig svær penis, han målte den på 23 cm.. 😖 Første gangen vi hadde sex, ble jeg helt satt ut av størrelsen hans, og det gjorde helt forferdelig vondt. Klarte nesten ikke å gå etterpå og var øm i flere dager. Vi har forsøkt å bruke glidemiddel, men det gjør fortsatt vondt. Er jo ikke hans feil selvfølgelig, så skylder ikke på han. Misjonær er det eneste som funker, alt annet går bare ikke. Har dere noen tips til hva vi kan gjøre? Anonymkode: 32495...5b2 Min er langt på så lang, men jeg også fikk et problem med ei jeg hadde en del sex med. Hun var bare ca. 145cm så lita men norsk. noen stillinger var vondt for henne men vi fant andre stillinger som fungere godt for oss begge. det var et FF forhold og vi hadde mye kos i over ett år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden Har dessverre ikke noe tips. Prøvde det meste med en eks av meg som også var stor nedentil. Masse oppvarming hver gang, godt med glidemiddel osv. gjorde uansett ikke at alt ubehaget forsvant. I tillegg møtte vi ta det veldig rolig og all spontanitet var umulig. Vi klarte aldri å få er velfungerende sexliv dessverre. Anonymkode: 26857...77e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden Sitt oppå, len deg over brystet hans. Og gni deg på hans bekken. Når du er klar ri han høyere og høyere til du har fått ditt, og han kan avslutte når du er åpen og dypest. Anonymkode: c662c...793 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danielmix Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden Har cirka samme størrelse selv.. erfaring, ikke være en liten gutt som kun peiser på.. men være litt mer mann og ta ansvar og at han prioriterer og tilfredsstille deg slik at du er veldig klar og våt..at han vil hi deg lenge oralt..han må være tålmodig..få deg mer bredere og våtere.. om han er flink kan han få deg til orgasme ved fingring og leking før han en gang entrerer deg.. når han prøver og penetrerer på starten la han entre kun litt og se hvordan det føles og ta det litt etter litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Del Skrevet 9 timer siden Han kan ikke forvente å skulle ta hele inn når han har så lang penis. Det funker rett og slett ikke med deg, enkelt å greit. Anonymkode: 3e9eb...131 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Del Skrevet 9 timer siden Du må få orgasme først. Og han kan ikke forvente å komme helt inn, noen gang. Anonymkode: fba72...db9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Del Skrevet 9 timer siden Dump han. Finn en med vanlig penis. Anonymkode: 7c403...316 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #14 Del Skrevet 8 timer siden Det finnes slike stoppere til å tre inn på penis, slik at han kan støte så langt han vil. Ellers må dere bare teste stillinger. Ligge på mage f.eks. Å ri, gir deg også ganske god kontroll. Anonymkode: f8b23...0d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FunnyBoy123 Skrevet 8 timer siden #15 Del Skrevet 8 timer siden (endret) Har akkurat samme lengde på penisen som kjæresten din. Kanskje jeg kan gi noen tips. Han må gjøre deg veldig våt først! Iallfall det jeg gjør når jeg har sex. Bruk masse glidemiddel og DU bestemmer tempoet, det er viktig å huske på Av alle jeg har hatt sex med, er det kun 2 damer som har fått den helt inn uten problemer. Bare aksepter at penisen mest sannsynlig ikke vil komme helt inn, og det er helt greit. Det finnes mange sex-stillinger som fungerer. Misjonær, liggende mage og ridning, funker ofte fint. Prøv dere fram og se hva som funker. Endret 8 timer siden av FunnyBoy123 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #16 Del Skrevet 8 timer siden På meg fungerer det ikke med lengre enn max 17 cm, uansett hvor kåt jeg er. Å gå helt inn med 18+ er bare å glemme, da får jeg så vondt at jeg blir kvalm. Har vært slik siden jeg begynte å ha sex for 20 år siden. Jeg har født to barn, og det er fortsatt slik Anonymkode: 42a9f...0c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå