AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Hei. Jeg har truffet en helt nydelig gutt. Vi er begge 18 år gamle og har datet i snart 2 måneder. Problemet er at han har en helt utrolig svær penis, han målte den på 23 cm.. 😖 Første gangen vi hadde sex, ble jeg helt satt ut av størrelsen hans, og det gjorde helt forferdelig vondt. Klarte nesten ikke å gå etterpå og var øm i flere dager. Vi har forsøkt å bruke glidemiddel, men det gjør fortsatt vondt. Er jo ikke hans feil selvfølgelig, så skylder ikke på han. Misjonær er det eneste som funker, alt annet går bare ikke. Har dere noen tips til hva vi kan gjøre? Anonymkode: 32495...5b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Jeg har hatt samme problemet med en eks. Alt var vondt hvis han gikk helt inn.. Vi fikk det ikke til å fungere dessverre Anonymkode: 42a9f...0c6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Finn en annen du passer bedre med. Anonymkode: ffad1...ee5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Jeg har truffet en helt nydelig gutt. Vi er begge 18 år gamle og har datet i snart 2 måneder. Problemet er at han har en helt utrolig svær penis, han målte den på 23 cm.. 😖 Første gangen vi hadde sex, ble jeg helt satt ut av størrelsen hans, og det gjorde helt forferdelig vondt. Klarte nesten ikke å gå etterpå og var øm i flere dager. Vi har forsøkt å bruke glidemiddel, men det gjør fortsatt vondt. Er jo ikke hans feil selvfølgelig, så skylder ikke på han. Misjonær er det eneste som funker, alt annet går bare ikke. Har dere noen tips til hva vi kan gjøre? Anonymkode: 32495...5b2 Du må bli ordentlig våt og slappe av. Det er cluet! Endret 15 timer siden av Grüner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Finn en annen du passer bedre med. Anonymkode: ffad1...ee5 Kommer ikke til å gå fra han pga det.. Er jo ikke hans feil.. Tror dere jeg vil bli vant til størrelsen hans etterhvert? Han kan ta hele penisen inn etter sånn 5 minutter når vi har misjonær, det gikk jo ikke i starten. Men alt annet gjør veldig vondt.. Anonymkode: 32495...5b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden Langt forspill, altså virkelig langt, så du rekker å bli ordentlig opphisset og klar. Finn så en stilling der du kan fokusere på å slappe av i musklene i underlivet. Det kan du øve deg på ellers også, både å knipe og slappe av. Om han er for lang så er det ikke så mye som kan gjøres med det. Du er ikke dypere enn du er, men han kan holde igjen, dere kan finne stillinger der han ikke kommer så dypt, men allikevel kan "slå seg løs", som at du ligger på magen med beina samlet. Det aller viktigste er uansett at dere bruker lang tid på at du er klar. Anonymkode: 6ee5c...54b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 44 minutter siden #7 Del Skrevet 44 minutter siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hei. Jeg har truffet en helt nydelig gutt. Vi er begge 18 år gamle og har datet i snart 2 måneder. Problemet er at han har en helt utrolig svær penis, han målte den på 23 cm.. 😖 Første gangen vi hadde sex, ble jeg helt satt ut av størrelsen hans, og det gjorde helt forferdelig vondt. Klarte nesten ikke å gå etterpå og var øm i flere dager. Vi har forsøkt å bruke glidemiddel, men det gjør fortsatt vondt. Er jo ikke hans feil selvfølgelig, så skylder ikke på han. Misjonær er det eneste som funker, alt annet går bare ikke. Har dere noen tips til hva vi kan gjøre? Anonymkode: 32495...5b2 Min er langt på så lang, men jeg også fikk et problem med ei jeg hadde en del sex med. Hun var bare ca. 145cm så lita men norsk. noen stillinger var vondt for henne men vi fant andre stillinger som fungere godt for oss begge. det var et FF forhold og vi hadde mye kos i over ett år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå