AnonymBruker Skrevet i går, 17:49 #1 Del Skrevet i går, 17:49 Møtte en mann på Tinder før jul, vi hadde første date i romjulen, var hyggelig nok og vi ble enige om å møtes igjen. Men pga sykdom hos begge, jobb og barn, så har vi ennå ikke vært på date nr 2. Nå vet jeg ærlig talt ikke om jeg vil, han kan sende opp mot 20 meldinger pr dag, hvor han skriver at jeg er i tankene hans osv. Jeg skriver aldri noe sånt tilbake, da det skal mer enn en kaffedate på 1 time til at jeg blir betatt av noen. Noen ganger når jeg svarer, skriver jeg at jeg er opptatt med jobb og svarer han igjen senere, eller at jeg ser film eller har besøk. Han fortsetter å sende meldinger. Bør jeg bare stoppe å svare han iløpet av dagen så han tar poenget, eller si det rett ut at jeg ikke orker alle disse meldingene, men da blir det vel dårlig stemning... Anonymkode: 408c1...fa1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet i går, 17:54 #2 Del Skrevet i går, 17:54 Vær ærlig og bare si det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:57 #3 Del Skrevet i går, 17:57 Avslutt dette, noen som er SÅ PÅ tidlig har et kjæreste formet hull i livet sitt og du passer greit inn. Snart er det noen andre han tenker på hele dagen. Anonymkode: d4dc6...29f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:59 #4 Del Skrevet i går, 17:59 Høres ærlig talt bare ut som dere vil være en helt elendig match. Dette er en helt fundamental forskjell og vil lede til masse frustrasjon begge veier i lengden. Jeg synes det høres voldsomt ut, og jeg skjønner at du opplever ham som ekstrem. Samtidig er det ingen av dere som gjør noe galt heller. Jeg tror jeg bare hadde høflig sagt at man åpenbart har så ulike behov og tilnærminger her at man ikke vil finne det man søker i hverandre. Det er en ærlig sak. Anonymkode: ba31f...0a1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:02 #5 Del Skrevet i går, 18:02 Men du liker å tekste her? Anonymkode: 34e9b...051 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:03 #6 Del Skrevet i går, 18:03 Har du og en slik fyr, men vi hadde ikke datet. Det ble for mye for fort og dette sa jeg til han og han ble så sur og beskyldte meg for alt mulig. Det er så uattraktivt når de er sånn på etter en date eller noen dager Chat. Anonymkode: 268af...269 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:06 #7 Del Skrevet i går, 18:06 Herrgud, da. Du er voksen og sier det som det er; dette blir for mye, du har mistet interessen og ønsker ham lykke til videre. Anonymkode: ff813...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden Jeg ville bare ventet med å svare han til det passet meg, de fleste tilpasser seg da den de skriver med. Om det går timer mellom vært svar så er det jo håpløst å fortsette å sende meldinger. Men siden du skriver at han bare fortsette å sende meldinger så ville jeg rett og slett sendt en melding om at du ikke har tid eller overskudd til å tekste så ofte. Anonymkode: a4216...b62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Møtte en mann på Tinder før jul, vi hadde første date i romjulen, var hyggelig nok og vi ble enige om å møtes igjen. Men pga sykdom hos begge, jobb og barn, så har vi ennå ikke vært på date nr 2. Nå vet jeg ærlig talt ikke om jeg vil, han kan sende opp mot 20 meldinger pr dag, hvor han skriver at jeg er i tankene hans osv. Jeg skriver aldri noe sånt tilbake, da det skal mer enn en kaffedate på 1 time til at jeg blir betatt av noen. Noen ganger når jeg svarer, skriver jeg at jeg er opptatt med jobb og svarer han igjen senere, eller at jeg ser film eller har besøk. Han fortsetter å sende meldinger. Bør jeg bare stoppe å svare han iløpet av dagen så han tar poenget, eller si det rett ut at jeg ikke orker alle disse meldingene, men da blir det vel dårlig stemning... Anonymkode: 408c1...fa1 Blokke? Anonymkode: f078e...d8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå