Gå til innhold

Liker dere menn wet-sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Liker dere det, eller kunne prøvd det hvis en partner ønsket det? Det er jo en relativt vanlig fetisj, men kanskje ikke noe man tør å si man liker til alle. Interessant å høre hva dere menn tenker om det. 

Anonymkode: 5cf9e...133

nei, frister ikke for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Absolutt, praktiserer det ofte.

Anonymkode: b03c8...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja jeg kunne tenke meg å prøve det.

Anonymkode: f5b24...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste kan jeg prøve, men har overhodet ingen tenning på wet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, gjør det innimellom - og tenner på det. 

Før var jeg som de fleste her, og skjønte ikke greia. Men tenningsmønster kan endre seg - og nå er det et ekstra frekt krydder i sexlivet. 

Anonymkode: b458e...55f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja! Har hatt det mye med eksen. Hun elsket at jeg pisset på henne. På ferier i større dusjer kunne vi pisse på hverandre hver dag. Hun var med på det meste. 

Anonymkode: 7fdcf...164

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Åh Jaaaa. Gjett a! Det gjør jeg virkelig. Jeg får så orgasmer at jeg holder på å bli gal av det😅

Anonymkode: 50ddb...5a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ! Har gjort det flere ganger, oftest når vi er ute i skjærgården og bader. Har som regel med oss vin / bobler og kona er veldig «flink» til å holde seg! Men når hun ikke makter å holde lenger suger / runker hun meg opp før hun stiller seg bredbent over meg og pisser som en Niagarafoss over hele meg💦💦💦💦mens jeg runker🤪og slikker henne før vi stuper uti sjøen. 
Litt pirrende med sjanse for å bli sett er det også. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Åh Jaaaa. Gjett a! Det gjør jeg virkelig. Jeg får så orgasmer at jeg holder på å bli gal av det😅

Av urin?

Anonymkode: 46099...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Av urin?

Anonymkode: 46099...77e

Ja av urin ja, både fra meg selv i stramme jeans men og av kjæresten som urinerer på meg, da får jeg så himla orgasmer 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var sammen med en som hadde noen fetisher. En var å ha sex i treningsdressene og joggedressene til fotballaget han spilte på. Det var helt greit, både å ha samleie eller og suge han mens han hadde på dette. Jeg skulle helst ha på det samme fra håndballaget jeg spilte på. Det var i grunn også greit. Selv om samleie noen ganger ble veldig varmt. Han elsket å slikke sokkene jeg spilte håndball i. Dette var veldig behagelig, og derfor ikke noe problem for meg. Savner for øvrig de sokkene, skulle ønske man fortsatt kunne kjøpe dem. Det siste var wet sex, i de samme treningsdressene. Jeg prøvde noen ganger, men noe så turn off kan jeg nesten ikke tenke meg. 

Anonymkode: ed3b0...715

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wet sex er digg!

Synd det er så langt mellom kvinner som liker-/tenner på-/fantaserer om wet sex. Jeg synes wet sex er veldig intimt og tennende og skulle mer enn gjerne ha en wet sex venninne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt wet sex med mann som ville jeg skulle være "doktor" og rense tissehullet hans, det var kommet noe rusk der som tettet. Renset så godt jeg kunne, sittende på kne foran ham, og dermed tisset han på meg. Både i ansiktet og munn, nedover bryst, mage og min penis. Dette ble utført hvor begge var nakne og vi befant oss i hans store dusjkabinett. Spennende opplevelse 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
copro skrev (2 timer siden):

Wet sex er digg!

Synd det er så langt mellom kvinner som liker-/tenner på-/fantaserer om wet sex. Jeg synes wet sex er veldig intimt og tennende og skulle mer enn gjerne ha en wet sex venninne :)

Fint for oss kvinnene da, for da blir vi ekstra spesielle noen av oss😇 

For meg var det lett å lære å like. Det handler mye om ham egentlig, å gjøre noe han elsket. Da ble det godt og tennende for meg også. Super tennende! Men det er ikke noe jeg kunne gjort med hvem som helst, altså ikke noe jeg selv tenner på uavhengig av mannen. Han må være den som ønsker det og driver det frem. 

På den andre siden var denne mannen dum og rotet meg bort. Så det hadde vært godt å finne en annen å gjøre det med. Bare for å selv kjenne på tilfredsstillelsen av at han ikke var den eneste som fikk det av meg. 

Anonymkode: 1a634...5da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 17.33):

Liker dere det, eller kunne prøvd det hvis en partner ønsket det? Det er jo en relativt vanlig fetisj, men kanskje ikke noe man tør å si man liker til alle. Interessant å høre hva dere menn tenker om det. 

Anonymkode: 5cf9e...133

Ja, men kun morgenurin, så gult og orange som det kan bli. Ikke sånn utvanna tull 😂

Anonymkode: 67dab...344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Fint for oss kvinnene da, for da blir vi ekstra spesielle noen av oss😇 

For meg var det lett å lære å like. Det handler mye om ham egentlig, å gjøre noe han elsket. Da ble det godt og tennende for meg også. Super tennende! Men det er ikke noe jeg kunne gjort med hvem som helst, altså ikke noe jeg selv tenner på uavhengig av mannen. Han må være den som ønsker det og driver det frem. 

På den andre siden var denne mannen dum og rotet meg bort. Så det hadde vært godt å finne en annen å gjøre det med. Bare for å selv kjenne på tilfredsstillelsen av at han ikke var den eneste som fikk det av meg. 

Anonymkode: 1a634...5da

Det var fint skrevet og godt forklart, vi har jo alle litt forskjellige preferanser og tilnærming til emnet. Selv om savnet er der må det jo en viss match for tenning på emnet, men det finner man jo snart ut om man bare våger å kommunisere. Jeg ville jo også føle meg spesiell hvis en kvinne imøtekommer et så sterkt og spesielt ønske 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 20.07):

Jeg hadde nok prøvd for å glede dama, og hvem vet, kanskje jeg hadde endt opp med å like det?  Lever veldig godt uten å ha prøvd også. 

Anonymkode: aeca3...33d

Jeg har gjort det med flere partnere (kjærester). De var i utgangspunktet ikke interessert i den typen sex, men ble nysgjerrig da jeg fortalte om min tenning. Ved utprøving viste det seg at dette var noe som var veldig spennende, og som virkelig tente mennene. Så det har gitt mersmak i de tilfeller jeg har vært borti.

Anonymkode: 7428b...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...