AnonymBruker Skrevet i går, 17:52 #21 Del Skrevet i går, 17:52 Menchit skrev (20 minutter siden): Tviler på det, den du siterer aner ikke hva han snakker om. Om noen er i nærheten av codependant så måtte det vært ts. Codependant er et utrykk for en person som tilrettelegger for at en person i nær relasjon kan opprettholde feks rusmisbruk eller annen negativ adferd. Du har sikkert sett mer YT enn meg. Men TS kan umulig være co-dependant all den tid hun har såpass mye behov for alenetid. Om mannen er co-dependant eller ikke er uinteressant. Poenget mitt er at han er en taper uansett som ikke respekterer TS sine behov, ikke lar henne være i fred og forventer at hun skal lage mat til ham enda hun har dårlig råd og trenger å være i fred. At det finnes incels og annet trash på KG som blir provosert av at jeg mener en ekte mann er bedre til å ta vare på dama si overrasker meg selvfølgelig ikke. Det er en grunn til at de Ikke evner å gjøre annet enn å trolle på KG. (håper dette var mandig nok for deg, fcf) Anonymkode: bb517...76e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet i går, 19:55 #22 Del Skrevet i går, 19:55 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du har sikkert sett mer YT enn meg. Men TS kan umulig være co-dependant all den tid hun har såpass mye behov for alenetid. Om mannen er co-dependant eller ikke er uinteressant. Poenget mitt er at han er en taper uansett som ikke respekterer TS sine behov, ikke lar henne være i fred og forventer at hun skal lage mat til ham enda hun har dårlig råd og trenger å være i fred. At det finnes incels og annet trash på KG som blir provosert av at jeg mener en ekte mann er bedre til å ta vare på dama si overrasker meg selvfølgelig ikke. Det er en grunn til at de Ikke evner å gjøre annet enn å trolle på KG. (håper dette var mandig nok for deg, fcf) Anonymkode: bb517...76e Slow clap denne var fin! Da jeg leste tenkte jeg djeeeez hva er det med folk og så kom parentesen på slutten 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:27 #23 Del Skrevet i går, 20:27 AnonymBruker skrev (4 timer siden): ... eller om han tar fram ballene og sier "Hey, hva om du slapper av litt så handler jeg inn til middag, tar med en vin og lager middag til oss? Så har vi det hyggelig i kveld. Passer det om jeg overnatter eller trenger du tid for deg selv? " Det sa jeg til kjæresten min forrige helg. Ble tatt godt i mot det. Det hender hun trenger tid for seg selv og det er det greit hun sier i fra om. Anonymkode: bb517...76e Men når han ikke tar den tydelige beskjeden om alenetid, så er det minimal sjanse for at han gidder gjøre noe for TS.... Han har jo allerede sagt at han gir faen i om hun er blakk, og at det går greit med noe fra fryseren... Du og denne mannen er så milevis fra hverandre som man kan komme, så det å sammenligne deg med han blir som sammenligne hund og katt. Anonymkode: f3917...866 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #24 Del Skrevet 22 timer siden Hvorfor trenger du alene tid? Er det noen grunner? Kanskje du må forklare det Anonymkode: bfb96...631 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå