Gå til innhold

Kjekke menn i 50- åra som er kun 164 cm høy. Har de god sjans på damer til tross for høyden? Eller er det daelbraker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blått skrev (11 minutter siden):

Hva med Daniel Craig? Tom Hardy er 47, så vet ikke om han teller, men den mannen er heeeeit.. HEIT

Tom Cruise liker jeg ikke energien til. Det er et eller annet med den mannen som ikke matcher med meg  som person 🙈 

De du siterte er ikke noe for meg igjen da.. ha haha.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GrønnNellik68 skrev (5 minutter siden):

De du siterte er ikke noe for meg igjen da.. ha haha.. 

Daniel Craig er ikke helt min greie heller, men han er den eneste jeg kan komme på som er 50. Følger ikke så mye med på disse kjendisgreiene 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

50-åra er dealbreaker, høyde trenger ikke være det. Liker best høye menn, eksen var nesten 2 meter, men jeg har blitt sjarmert av dem lavere enn meg også og velger å være åpen sånn sett.

Anonymkode: cc5b8...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Både alder og høyde er nei fra meg. At han er hyggelig forventer jeg av alle faktisk. Og at han tjener godt spiller ingen rolle, jeg har mine egne penger

Anonymkode: 86a46...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 174cm og blir stadig avvist fordi jeg er for lav, og får ofte er langt foredrag om hvor viktig det er for dem å finne en mann som er minst 10-15 cm høyere.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er bare 158, men dette hadde vært helt uproblematisk for meg. Ville neppe tenkt over høyden i det hele tatt. 

Anonymkode: 5af86...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er nok å være overfladisk, men jeg tenner ikke på menn som er under ca 175. For at jeg skal bli tiltrukket, må han være høyere enn det. Kan ikke noe for det, er bare sånn jeg fungerer. 

Anonymkode: 44e92...14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eneste problemet med lave menn er at de ofte har komplekser for høyden sin. Det som er så enestående heldigt med å være mann er at selvtillit og sjarm overgår utseendet og høyde. Bare gå ut og vær den beste av deg selv og damene vil stå i kø for å bli kjent med deg 😊 husk at vi alle vil bli i 50årene en dag, har ikke noe å si så lenge alderen matcher smaken. 

Anonymkode: fbd84...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...