Gå til innhold

Kjekke menn i 50- åra som er kun 164 cm høy. Har de god sjans på damer til tross for høyden? Eller er det daelbraker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For meg hadde det nok vært en dealbreaker. Jeg ville følt meg stor og klossete om jeg var ti cm høyere enn kjæresten. Men hadde det vært en jeg kjente fra før og som jeg da visste kvalitetene til, kunne det nok oppveie for høyden. Men i dating ville jeg nok dessverre ikke gitt en såpass lav mann en sjanse, dessverre.. (Men alderen er også for høy for min del i dette tilfellet da)

Anonymkode: 5947d...749

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg ville ikke vært sammen med en mann på 164cm . Ikke mye mann i mine øyne, uansett utseende.

"Jeg ville ikke vært sammen med en kvinne med AA-cup. Ikke mye kvinne i mine øyne, uansett utseende."

Ser du hvor idiotisk utsagnet ditt egentlig er? Og ikke minst, hvor mye motbør du ville fått fra kvinner dersom du var en mann som skrev tilsvarende?

Anonymkode: 82324...8ff

• Liker 3
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis mannen eier høyden sin, og har selvtilliten i orden, så er det ingen hindring! På en dating-app er det antagelig et hinder, der sveiper de fleste forbi lave menn.  For meg er altfor stor Rolex, hårtransplantasjon og spraytan en  større hindring.

Anonymkode: 8bc84...d74

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva tror dere? Vil dette være et problem ?

Anonymkode: 0119e...1ed

Dame 50+. Fins det kjekke menn i 50 åra?? Har ikke sett 1 utenom Tom Cruise men han er vel i 60 åra🫣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Så lenge han er høyere enn meg går det bra. Er 158-159 selv ☺️

Anonymkode: b450b...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På samme måte som at en pen dame på 180 cm neppe vil ha draget på menn som er lavere enn seg, så vil nok heller ikke du ha draget på damer som er høyere enn deg. Gjennomsnittlig høyde på norske damer er 167 cm, så det er et stort antall damer som er lavere enn deg.

Så da handler det jo om utseende, sjarm, livsførsel og om hva du spesifikt kan tilby en kvinne. Norske kvinner har egen inntekt og gidder ikke inngå forhold for å ende opp som ubetalt vaskekone, kokke og hushjelp for en aldrende gubbe. Da lever vi mye heller alene 😇

Anonymkode: 5c7c1...53e

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er 179 høy og kunne ikke vært sammen med en mann som var så mye lavere. Men hadde jeg vært like lav så hadde det vært greit. Jeg er vant til at menn ikke er veldig mye høyere enn meg, siden jeg selv er høy.

Anonymkode: 71ebc...7a6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvinne, 176 cm. Hvis mannen var noenlunde jevnaldrende og normalt oppegående, vi falt for hverandre, så hadde ikke den høyden betydd noe for meg.

Min erfaring har imidlertid at såpass lave menn ikke har taklet min høyde. Men en mann som er trygg på seg selv og ikke ser egen høyde som en hindring så vil ikke høyden være det som stopper.

Og de kvinnene som er mer overfladiske og er veldig opptatt av høyde, de antar jeg uansett er kvinner du ikke ville vært oppriktig interessert i for et langvarig forhold, Ts?

Anonymkode: 1f443...659

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

1,64 er veldig lavt til  være mann… vil tro det vil være til hindring med mindre lommeboka er veldig tykk!

Anonymkode: 47fc6...1f8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
GrønnNellik68 skrev (51 minutter siden):

Dame 50+. Fins det kjekke menn i 50 åra?? Har ikke sett 1 utenom Tom Cruise men han er vel i 60 åra🫣

Kanskje ikke så rart når du sitter inne hele dagen.

Anonymkode: d6790...a69

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er en veldig lav høyde for en mann. Du må konsentrere deg om de små damene på rundt 160 for der har du mulighet. Høyere damer (over 1.65 eller 1.70) vil som regel ikke velge deg.

Anonymkode: b78fc...475

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (2 timer siden):

Han er vel også ganske så lav… (usikker på hvor lav)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg ville ikke vært sammen med en mann på 164cm . Ikke mye mann i mine øyne, uansett utseende. Er selv 171cm. Mann på 164 cm med korte bein og små hender

Anonymkode: 38388...f73

Screenshot_20250113-193351.png

Anonymkode: 5001e...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

På samme måte som at en pen dame på 180 cm neppe vil ha draget på menn som er lavere enn seg, så vil nok heller ikke du ha draget på damer som er høyere enn deg. Gjennomsnittlig høyde på norske damer er 167 cm, så det er et stort antall damer som er lavere enn deg.

Så da handler det jo om utseende, sjarm, livsførsel og om hva du spesifikt kan tilby en kvinne. Norske kvinner har egen inntekt og gidder ikke inngå forhold for å ende opp som ubetalt vaskekone, kokke og hushjelp for en aldrende gubbe. Da lever vi mye heller alene 😇

Anonymkode: 5c7c1...53e

Tja. Er 1.80 og giftet meg nedover, tror 5 cm begge veier er ok.

Samme med alder, 5 år begge veier er innenfor. Typ Normalt

Anonymkode: 9906b...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor det om mannen er både kjekk, hyggelig og morsom?

Jeg tenner rett og slett ikke på menn som er lavere enn meg...Enkelt og greit. Er selv 166cm (skulle ønske jeg var kortere). Har iallefall ikke opplevd det hittil, men skal vell aldri si aldri😅

Kan kanskje sammenlignes med at noen menn liker kvinner med store bryst, mens andre liker små😉

Vi liker forskjellige ting😊

Anonymkode: 15acd...063

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så rart når du sitter inne hele dagen.

Anonymkode: d6790...a69

hvordan kan du uttale deg om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (1 time siden):

Han er vel også ganske så lav… (usikker på hvor lav)

Jeg driter i om de er lave.. bare de er kjekke. Tom Cruise er lav men hadde gladelig tatt en flytur med han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (4 timer siden):

Hva med Daniel Craig? Tom Hardy er 47, så vet ikke om han teller, men den mannen er heeeeit.. HEIT

Tom Cruise liker jeg ikke energien til. Det er et eller annet med den mannen som ikke matcher med meg  som person 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...