AnonymBruker Skrevet 13. januar #1 Del Skrevet 13. januar Har plutselig fått mindre mage. Føler ikke jeg blir pressa opp i lungene mine lenger, og det bare er lettere å gjøre alt(bøye meg, gå osv). Ikke vondt i bekkenet heller og bare føler meg plutselig ikke gravid? Er dette noe noen andre har opplevd? jeg er til info 3 gangs og i uke 31 Anonymkode: 3a19e...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #2 Del Skrevet 13. januar Du har muligens opplevd det mange beskriver som at "magen dropper" eller at "magen har sunket". Anonymkode: 943ac...97e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #3 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har muligens opplevd det mange beskriver som at "magen dropper" eller at "magen har sunket". Anonymkode: 943ac...97e Jøss. Er ikke det litt tidlig for det? Anonymkode: 3a19e...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #4 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jøss. Er ikke det litt tidlig for det? Anonymkode: 3a19e...776 Jeg er veldig usikker, hehe. Det skjedde aldri med meg, men jordmor var usikker på hvilket leie barnet lå i i uke 38. Så det kan være det. Anonymkode: 943ac...97e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #5 Del Skrevet 13. januar Er du sikker på at magen faktisk har blitt mindre? Har du målt SF-mål hos lege/jordmor? Symptomer, fysisk form og følelser kan variere litt fra dag til dag - at du ikke føler deg gravid er veldig vagt. Du er litt kort på vei til at det er sannsynlig at hodet har festet seg eller magen har sunket. Anonymkode: 762be...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #6 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er du sikker på at magen faktisk har blitt mindre? Har du målt SF-mål hos lege/jordmor? Symptomer, fysisk form og følelser kan variere litt fra dag til dag - at du ikke føler deg gravid er veldig vagt. Du er litt kort på vei til at det er sannsynlig at hodet har festet seg eller magen har sunket. Anonymkode: 762be...243 Ikke målt. Men flere som så det når jeg spurte. Merker veldig mye fikling helt nederst i magen, nesten så langt ned at det kjennes ut som babyen er på vei ut noen ganger Anonymkode: 3a19e...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #7 Del Skrevet 13. januar Hvis babyen har snudd seg, kan det både se og føles annerledes ut. Anonymkode: 39d31...3c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #8 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har plutselig fått mindre mage. Føler ikke jeg blir pressa opp i lungene mine lenger, og det bare er lettere å gjøre alt(bøye meg, gå osv). Ikke vondt i bekkenet heller og bare føler meg plutselig ikke gravid? Er dette noe noen andre har opplevd? jeg er til info 3 gangs og i uke 31 Anonymkode: 3a19e...776 Helt vanlig, skjer mange. Ingenting farlig med det. Baby har nok flyttet på seg. Anonymkode: 48fe2...71e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #9 Del Skrevet 14. januar Når min baby snudde seg til hodeleie kjentest det sånn ut. Fekk letta litt på trykket rett og slett. Og når ho snudde seg tilbake til tverrleie så merka eg det på "omvendt" følelse, at det vart trangt igjen. Tipper babyen har snudd seg med hovudet ned i bekkenet. Anonymkode: e0ce1...509 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå