AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:50 #1 Del Skrevet mandag kl 11:50 Jeg har tidligere bestilt gratis hos Fagforbundet der jeg er medlem, men de har nå sluttet å sende ut. Synes det er dyrt å betale rundt 160,- for en liten almanakk på Europris eller bokhandel. Jeg ser at Clas Ohlson har til rundt 90,-, men de finnes ikke her hvor jeg bor i grisgrendte strøk. Anonymkode: 2a191...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:55 #2 Del Skrevet mandag kl 11:55 Lokalbanken gir ut gratis til kunder her i bygda Anonymkode: 0fe44...884 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:19 #3 Del Skrevet tirsdag kl 20:19 AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 12.50): Jeg har tidligere bestilt gratis hos Fagforbundet der jeg er medlem, men de har nå sluttet å sende ut. Synes det er dyrt å betale rundt 160,- for en liten almanakk på Europris eller bokhandel. Jeg ser at Clas Ohlson har til rundt 90,-, men de finnes ikke her hvor jeg bor i grisgrendte strøk. Anonymkode: 2a191...b14 Clas Ohlson sender for øvrig varer også Ikke gratis, men heller ikke langt unna. Lite er gratis i dag, noen enten lider for det, eller du betaler på en mer skjult måte. Anonymkode: e72a3...d3f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:36 #4 Del Skrevet tirsdag kl 21:36 AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 12.50): Jeg har tidligere bestilt gratis hos Fagforbundet der jeg er medlem, men de har nå sluttet å sende ut. Synes det er dyrt å betale rundt 160,- for en liten almanakk på Europris eller bokhandel. Jeg ser at Clas Ohlson har til rundt 90,-, men de finnes ikke her hvor jeg bor i grisgrendte strøk. Anonymkode: 2a191...b14 Almanakk eller 7. sans er utgått på dato. Koster for mye å lage og for få er interessert. Før fikk man disse slengt etter seg fra banker og alt mulig. Hjelper ikke deg nå, men vi må ha en kalender med store tall på kjøkkenet. Den blir kjøpt på black friday på Ark, da har de alltid 40 % på alle varer i butikken. Du får enten betale det den koster eller klare deg uten almanakk. Alternativt vente til etterpåske når butikkene skal kvitte seg med restopplaget og setter prisen ned. Anonymkode: 4c326...12b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Har også alltid bestilt av Fagforbundet, synes det var dumt de ikke produserer lenger. Det er vel økte kostnader + at de fleste er digitale i dag som er årsaken. Jeg liker godt slike små kalendere og vil nok alltid bruke dette. Den på Clas Ohlson er forresten på tilbud til kr 39,90. Jeg bestilte meg en nettopp på klikk og hent, så takk for tipset. For deg som ikke har muligheten ser det ut til at frakt kommer på kr 49. Vet uansett ikke om noen gir dette ut gratis lenger, så har ingen tips dessverre. Anonymkode: 669ae...ca3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Har også alltid bestilt av Fagforbundet, synes det var dumt de ikke produserer lenger. Det er vel økte kostnader + at de fleste er digitale i dag som er årsaken. Jeg liker godt slike små kalendere og vil nok alltid bruke dette. Den på Clas Ohlson er forresten på tilbud til kr 39,90. Jeg bestilte meg en nettopp på klikk og hent, så takk for tipset. For deg som ikke har muligheten ser det ut til at frakt kommer på kr 49. Vet uansett ikke om noen gir dette ut gratis lenger, så har ingen tips dessverre. Anonymkode: 669ae...ca3 Den som Clas Ohlson har for 39,90 er vel "24/25", altså bare et halvt år igjen😅 Anonymkode: 7c4f7...856 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Den som Clas Ohlson har for 39,90 er vel "24/25", altså bare et halvt år igjen😅 Anonymkode: 7c4f7...856 LOL. Jeg dør. Takk skal du ha! Anonymkode: 669ae...ca3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå