Gå til innhold

Flere i 40-årene her som ikke VIL ha kjæreste?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ser ikke problemet med Tate?

Om du møter en fyr som vil betale alt for deg og la deg og ungen leve fint, så burde du jo gjøre det?

Ikke uttal deg om ting du ikke har satt deg inn i. Du vil aldri være så heldig å møte en Tate fyr nå.

Anonymkode: 0cb74...d95

Dette er den beste trollinga jeg har sett på flere år. 10/10👌

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Te- Presten skrev (1 time siden):

Nå spekulerer jeg bare og skal møte deg med forståelse: Jeg tror det du gir uttrykk for nå er svar på hva du har opplevd i det siste. Pust med magen, skap avstanden du trenger og ikke gjør noe forhastet. Mange har handlet i affekt, sagt og gjort ting de kanskje angrer på senere (eller i det minste tenker at ikke var så lurt når de ser tilbake), meg inkludert.

Målet er vel å ta vare på deg selv på en slik måte at du senere kan se deg i speilet og tenke at det gikk greit?

Nope, jeg har opplevd det HELE LIVET. Fra jeg fattet interesse for gutter i tenårene. 

Anonymkode: d5f37...bb5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Ser ikke problemet med Tate?

Om du møter en fyr som vil betale alt for deg og la deg og ungen leve fint, så burde du jo gjøre det?

Ikke uttal deg om ting du ikke har satt deg inn i. Du vil aldri være så heldig å møte en Tate fyr nå.

Anonymkode: 0cb74...d95

Jeg er over 25 år, har BMI over 20 og er ikke pen. Så jeg kommer aldri til å møte en Tate-tilhenger som vil overøse meg med penger og oppmerksomhet. Jeg tjener også meget godt selv, og har intet behov for at en mann kjøper meg og ungene.

Anonymkode: d5f37...bb5

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er i begynnelsen av 50 årene og har vært singel i ca 5 år. Når jeg forestiller meg pensjonisttilværelsen, så er det ingen mann med i bildet.

Anonymkode: 3debe...489

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva legger du i mange? Eller at du har en tendens til å komme borti slike menn?

Den gjennomsnittlige norske mannen synes nok Tate er fullstendig uinteressant. 

Anonymkode: 602ed...f74

IMG_9225.thumb.jpeg.44354c0b6ba8cdb198413e61b5e0bb5b.jpegIMG_9224.thumb.jpeg.ede12d605fbb115958c830358aec085b.jpeg

Anonymkode: 9091b...086

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er jo akkurat det samme som dere kvinner som er feminister. Andrew Tate har mange gode poenger

Anonymkode: 5e71a...fe1

Som hva ? 😂 Jeg hadde en kjæreste som glorifiserte Tate, eksen kom med så mange psyke uttalelser som han tok fra Tate. Jeg fikk så avsmak, og livet har blitt så mye bedre etter at forholdet tok slutt i høst. Har nå funnet en voksen mann som heldigvis har selvtillit nok, og er trygg på seg selv, uten å lene seg på Tate.

Anonymkode: 31aaf...392

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg blir 43 i år, og jeg har lagt fram meg ideen om å finne en mann. Ikke nytt av året heller, kom frem til det for en stund siden. Årsaken er at det frister rett og slett ikke. Det er så mye kvinnehat der ute, og så mye nedsettende prat om kvinner, at jeg bare orker ikke å forholde meg til dem som er avsendere. Og det er jo menn.

Nei da, ingen har sagt noe direkte til meg, og det gjelder sikkert ikke alle menn, men normale oppegående menn er jo ikke akkurat på ballen og sier imot heller. Jeg har tatt beskjeden. Jeg er lavkvalitet fordi jeg ikke er en undervektig supermodell på 20. Det beste jeg kan håpe på er noen som vi ta til takke med meg, gjensidig kjærlighet og begjær er ikke mulig. Fordi jeg ikke er en undervektig supermodell på 20. Det har menn selv sagt. Da kan de vel heller ikke bli overrasket over at jeg velger et liv der jeg gjør meg selv lykkelig. Jeg liker meg selv, selv om jeg ikke er en undervektig supermodell på 20.

Anonymkode: f13ba...4c4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blir 42, og har vært alene siden jeg var i slutten av 20-årene. Prøvd å date, men blitt lei av menn som bare vil bruke meg til sex siden jeg ikke er attraktiv og ikke tjener nok. Så finnes ikke på datingapper og om noen skulle "banke på døra" er jeg ikke hjemme. Livet ble mye lettere når jeg sluttet å jage etter menn. 

Anonymkode: 83b67...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...