AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg er vanligvis ikke aktiv på denne type forum, men jeg trenger desperat svar på hva jeg skal gjøre. Jeg er 24 uker gravid og jeg er i et forhold med et monster. Dette mennesket er mye eldre enn meg, har mer penger enn meg og jeg har begynt å innse at han er er narsissist av verste slag. Jeg møtte denne mannen 4 år siden og han har ikke gjort annet enn å psyke meg med over lengre tid. Jeg har isolert meg, flyttet utenlands, og har «ingenting» lengre. Han var utro mot meg de 2-3 første årene og hver gang jeg konfronterte han så var det JEG som hadde gjort noe galt og ikke han. Han er flink til å manipulere og tviste om ordene mine. Etter lengre tid med utroskap, løgn og mer så har jeg blitt såpass psyket ned at jeg selv ikke har forstått hvor ille det er? Alt han gjør mot meg er ting han nå beskylder meg for. Han beskylder meg for å lyve og manipulere, dette har gått såpass langt at jeg måtte begynne å ta opptak av alle krangler fordi jeg begynte å tvile på mine egne ord. Etter å ha hørt igjennom flere av opptakene så er det han som sitter å lyver og vrir på mine ord. Jeg, eller vi. Hadde store problemer med å bli gravide. Dette burde jeg kanskje ha sett på som et tegn til at jeg burde rømme. Men istedenfor så pushet jeg meg igjennom hele 4 IVG egg uttak og 4 innsett på kun 9 måneder. Jeg har også hatt tre spontanaborter totalt, den ene gangen jeg spontanaborterte så var han utro mot meg og lot meg ligge hjemme å blø uten å bry seg. Dette var ekstremt hardt for psyken min og jeg ble faktisk ustabil av hele greia. Han betalte alle IVF behandlingene - Dette blir nå brukt i mot meg. Jeg har flere lydopptak fra da jeg hadde det hardt og var helt ute av meg. I disse lydopptakene så greier jeg ikke å snakke fordi jeg gråter så mye mens han i den andre enden ber meg om å dra tilbake til også og d*epe meg selv. Jeg har også screenshot av samtaler hvor han skjeller meg ut over melding fordi jeg ikke lagde middag til han, og ikke møtte han på flyplassen - Grunnen til at jeg ikke gjorde dette er fordi jeg hadde sterke eggløsnings smerter. Av IVF medisinene så mistet jeg over halve håret mitt, og fikk opp i vekt, dette har tært mye på min selvtillit. Han sier han behandlet meg bra, men jeg vet mener han behandlet meg helt jævlig. Etter jeg ble gravid så ble han noe snillere mot meg, men så fort jeg begynte å uttrykke at jeg følte meg ganske ulykkelig så ble dette brukt i mot meg på alle måter. Jeg har blitt kalt gal, psykotisk, utakknemlig, barnslig og mye mer. Når jeg sa at jeg slet med å føle en tilknyting til fostret i uke 10 så ble dette brukt i mot meg og det ble satt spørsmål til mine mors instinkt. Jeg har gått for mye opp i vekt så langt ila svangerskapet(16 kg) og det er ubehagelig for meg. Fordi jeg føler press på å være «perfekt» til enhver tid, dette presset kommer fra han. Jeg er utrolig skjør psykisk og småting kan få meg til å gråte. Denne helgen så var jeg ute å byttet noen julegaver som var i feil størrelse, jeg ble veldig lei meg da jeg ikke fant noe som passet i flere butikker vi var innom. En butikkansatt presiserte også å si at de ikke hadde størrelse medium inne, kun XS og S og at derfor å passet ingenting i den butikken meg. Han hørte dette og ga totalt faen selvom han vet at det er sårt for meg. På vei hjem så fortalte jeg han at jeg ønsker at han skal kansellere en reservasjon vi har på en ganske dyr restaurant fordi jeg ikke føler meg vell med kroppen min. Det eneste jeg har hjemme som passer meg er treningstøy og noen store strikkede gensere. Han mener jeg skal dra på en tre stjernes Michelin restaurant kledd i dette. Jeg ba han igjen kansellere restauranten og han blir nå såpass aggressiv i stemmen at jeg begynner å gråte på åpen gate. Vi går forså hjem mens jeg får gråtene bak han. Når vi kommer hjem så eksploderer jeg av sinne. Fordi jeg føler meg ikke hørt eller sett. Det ender med at han sier han drar alene, i sinne å sier jeg «Ok, kan du ikke da ta med en av de russiske prostituerte som du pleide å ligge med bak ryggen min?». Dette gjør at han igjen eksploderer i sinne og begynner å true meg med å ta fra meg babyen når hun blir født. Mens jeg hylgråter og får nesten ikke puste så begynner han å true meg med advokat og rettssak, fordi han skal ødelegge livet mitt sier han. Jeg løper inn på soverommet og sier jeg vil dra til Oslo. Det at jeg sa jeg vil dra til Oslo blir nå ansett som en trussel på at JEG skal ta fra han babyen? Basert på den kommentaren så mener han at jeg har truet ham. Jeg forstår ikke hvordan den kommentaren kan oppfattes som en trussel på noe så alvorlig? Jeg prøver flere ganger å si at det ikke er en trussel og at jeg aldri ville tatt i fra han retten til hans barn, men han insisterer på at jeg har truet han. Jeg har ikke truet han. Dagen etterpå så ignorerer han meg såpass mye at jeg tørr nesten ikke å forlate soverommet for å hente vann eller mat på kjøkkenet. Dette blir når gjort om til at jeg er en dårlig mor som ikke spiser eller drikke, lite vet han at jeg hentet 4 store glass med vann og mat da han sov. Dette er ikke første gangen han truer med å ta henne vekk fra meg. Dette er fjerde gangen. Han tror han kan ta meg til retten og ta fra meg foreldreretten så fort hun er født basert på at han mener at jeg er psykisk syk og kommer til å skade henne - Ikke sant jeg elsker babyen min mye høyere fordi jeg har kjempet jævlig hardt for å bli gravid. Han mener jeg er uegnet til å bli mor. Han har planer om å ansette en nanny og flytte til en land utenfor EU. Jeg sitter nå med en frykt om å bli fratatt baby så fort hun er født og jeg har ikke økonomi til å kjempe for henne. Han har egentlig ikke så mange argumenter mot meg utenom at han mener jeg er psykisk ustabil og har skilte foreldre(lol). Jeg fortalte han at jeg ikke elsker han, og at jeg vil gjøre det slutt. Han eksploderer igjen av sinne fordi at jeg sa dette. Han begynner igjen å beskylde meg for å ha truet han, sier ting som ikke stemmer overens og vrir om ordene mine. Denne samtalen tok jeg lydopptak av og han fant dessverre ut av det da jeg ved uhell sier at han lyver og at jeg har tatt opptak av samtalen. Ila natten så greide jeg for første gang å se spark på utsiden og fikk tatt video av det. Jeg sender han videoklippet uten å helt tenke over hva jeg driver med. Jeg mottar denne meldingen når han ser klippet: https://imgur.com/a/m92b23y https://imgur.com/a/LMjnu56 Mange av anklagene han kommer med er ikke sanne. Han sier at jeg aldri sier noe snilt, dette stemmer kanskje, men det er faktisk krevende å være med en mann som forventer komplimenter 24/7 og mener at jeg skal forgude han. Han har ikke gitt meg «alt» jeg fikk en pysjamas i bursdagsgave…… og må kjøpe alt av babyklær og utstyr på salg. Jeg er norsk statsborger bosatt utenfor Norge, men i EU. Barnefar er ikke EU/EØS statsborger. Jeg kjenner ingen her jeg bor og jeg har ingen familie eller venner å rømme til i Norge. Barnefar er mye eldre enn meg og er ganske vellykket innenfor sitt yrke. Jeg er livredd for han og hans advokat. Han er ikke kristen eller muslim, men som et hint så kan jeg si at jeg måtte selge klærne mine for å ha råd til 8 gaver for en høytid som han observerte i desember/januar og landet han har rett på å få statsborgerskap til er landet han har planer om å ta datteren min til. Og her kommer en bombe til. Han er gift på papiret med en annen kvinne. De er separert, men ikke på tale fot eller bodd sammen på 15 år. Da jeg ble gravid så lovet han meg at de skulle skilles men det kommer ikke til å skje. Jeg har flere beviser på utroskap, og mye mer. Jeg har vært i kontakt med hans eks som mener at han har voldtatt henne og utsatte henne for psykisk terror gjennom flere år. Hva gjør jeg når jeg er mye yngre, har null makt eller penger? Anonymkode: 5a513...de8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Du bør flytte til Norge før barnet er født. Ingen av oss kan svare på hvilke rettigheter du har i landet du befinner deg i. Antakelig dårligere enn i Norge. Anonymkode: c5b59...9ac 27 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Dra fra denne fyren og flytt til Norge. Hvor gammel er du egentlig? Anonymkode: a7dd9...3b9 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Du må komme deg hjem til Norge, og føde barnet her. Det er ren skjær galskap å bli værende, for både deg og barnet. Som de over skriver - det er ingen her som kan hjelpe deg med hvilke rettigheter du har i et annet land. Lån penger , gjør hva som helst - men kom deg til Norge. Anonymkode: 189ff...a1f 8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Hvorfor skriver du at du TROR han er narsissist? Det VET du jo at han er. Og sikkert mer til. Flytt tilbake til Norge. Du trenger ikke venner å familie for å ha noen å rømme til. Du flytter enkelt og greit tilbake til Norge FØR du føder, og stabler på plass et godt liv for deg og ditt barn. Det blir krevende, men du får det til. Bestill billetten og finn frem passet i dag. Anonymkode: c3a43...63f 9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Du kan flytte inn i krisesenter i Norge. De kan du også snakke med i forkant. Vil tippe de har vært borti problemstillingen før. Ring der du kommer fra Anonymkode: c5b59...9ac 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Hva i all verden er dette for noe opplegg? Du må komme deg til Norge, flytte fra den fyren. Det høres jo fryktelig giftig ut dette forholdet. Anonymkode: dbeaf...8a2 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Her må du bare flytte til Norge, det er den eneste måten du har sjans til å stille sterkere enn ham. Ring et norsk krisesenter til å begynne med, legg en plan for å dra - og del for all del INGENTING med ham. Om du så bare rasker med deg en bag og drar rett til flyplassen så har du garantert bedre usikter til et mye bedre liv for deg og barnet. Fra flyplassen drar du til et krisesenter, de hjelper deg videre. Dette vil gå bra, men du må dra før barnet blir født (og før han skader deg fysisk) og aller helst i går. Han kommer ikke til å ta ifra deg barnet, hans ene interesse er å ha kontroll over deg og så snart han ikke har det lenger så vil han drite loddrett i «papparollen». Anonymkode: 993a1...e62 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Kjære deg, du blir utsatt for psykisk vold. Forstår ikke at han kan behandle deg slik, spesielt ikke nå som du er gravid. Dette forholdet kan ALDRI bli bra. Du klarer deg uten ham, faktisk bedre uten ham. Kom deg til Norge. Du vil ikke at barnet skal vokse opp i dette. Anonymkode: 0b79e...47c 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Bestill deg billett i dag. Lån penger av noen viss du ikke har. Dra hjem med første fly! Som flere skriver: FØR barnet blir født! Anonymkode: 8434a...f2e 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg er vanligvis ikke aktiv på denne type forum, men jeg trenger desperat svar på hva jeg skal gjøre. Jeg er 24 uker gravid og jeg er i et forhold med et monster. Dette mennesket er mye eldre enn meg, har mer penger enn meg og jeg har begynt å innse at han er er narsissist av verste slag. Jeg møtte denne mannen 4 år siden og han har ikke gjort annet enn å psyke meg med over lengre tid. Jeg har isolert meg, flyttet utenlands, og har «ingenting» lengre. Han var utro mot meg de 2-3 første årene og hver gang jeg konfronterte han så var det JEG som hadde gjort noe galt og ikke han. Han er flink til å manipulere og tviste om ordene mine. Etter lengre tid med utroskap, løgn og mer så har jeg blitt såpass psyket ned at jeg selv ikke har forstått hvor ille det er? Alt han gjør mot meg er ting han nå beskylder meg for. Han beskylder meg for å lyve og manipulere, dette har gått såpass langt at jeg måtte begynne å ta opptak av alle krangler fordi jeg begynte å tvile på mine egne ord. Etter å ha hørt igjennom flere av opptakene så er det han som sitter å lyver og vrir på mine ord. Jeg, eller vi. Hadde store problemer med å bli gravide. Dette burde jeg kanskje ha sett på som et tegn til at jeg burde rømme. Men istedenfor så pushet jeg meg igjennom hele 4 IVG egg uttak og 4 innsett på kun 9 måneder. Jeg har også hatt tre spontanaborter totalt, den ene gangen jeg spontanaborterte så var han utro mot meg og lot meg ligge hjemme å blø uten å bry seg. Dette var ekstremt hardt for psyken min og jeg ble faktisk ustabil av hele greia. Han betalte alle IVF behandlingene - Dette blir nå brukt i mot meg. Jeg har flere lydopptak fra da jeg hadde det hardt og var helt ute av meg. I disse lydopptakene så greier jeg ikke å snakke fordi jeg gråter så mye mens han i den andre enden ber meg om å dra tilbake til også og d*epe meg selv. Jeg har også screenshot av samtaler hvor han skjeller meg ut over melding fordi jeg ikke lagde middag til han, og ikke møtte han på flyplassen - Grunnen til at jeg ikke gjorde dette er fordi jeg hadde sterke eggløsnings smerter. Av IVF medisinene så mistet jeg over halve håret mitt, og fikk opp i vekt, dette har tært mye på min selvtillit. Han sier han behandlet meg bra, men jeg vet mener han behandlet meg helt jævlig. Etter jeg ble gravid så ble han noe snillere mot meg, men så fort jeg begynte å uttrykke at jeg følte meg ganske ulykkelig så ble dette brukt i mot meg på alle måter. Jeg har blitt kalt gal, psykotisk, utakknemlig, barnslig og mye mer. Når jeg sa at jeg slet med å føle en tilknyting til fostret i uke 10 så ble dette brukt i mot meg og det ble satt spørsmål til mine mors instinkt. Jeg har gått for mye opp i vekt så langt ila svangerskapet(16 kg) og det er ubehagelig for meg. Fordi jeg føler press på å være «perfekt» til enhver tid, dette presset kommer fra han. Jeg er utrolig skjør psykisk og småting kan få meg til å gråte. Denne helgen så var jeg ute å byttet noen julegaver som var i feil størrelse, jeg ble veldig lei meg da jeg ikke fant noe som passet i flere butikker vi var innom. En butikkansatt presiserte også å si at de ikke hadde størrelse medium inne, kun XS og S og at derfor å passet ingenting i den butikken meg. Han hørte dette og ga totalt faen selvom han vet at det er sårt for meg. På vei hjem så fortalte jeg han at jeg ønsker at han skal kansellere en reservasjon vi har på en ganske dyr restaurant fordi jeg ikke føler meg vell med kroppen min. Det eneste jeg har hjemme som passer meg er treningstøy og noen store strikkede gensere. Han mener jeg skal dra på en tre stjernes Michelin restaurant kledd i dette. Jeg ba han igjen kansellere restauranten og han blir nå såpass aggressiv i stemmen at jeg begynner å gråte på åpen gate. Vi går forså hjem mens jeg får gråtene bak han. Når vi kommer hjem så eksploderer jeg av sinne. Fordi jeg føler meg ikke hørt eller sett. Det ender med at han sier han drar alene, i sinne å sier jeg «Ok, kan du ikke da ta med en av de russiske prostituerte som du pleide å ligge med bak ryggen min?». Dette gjør at han igjen eksploderer i sinne og begynner å true meg med å ta fra meg babyen når hun blir født. Mens jeg hylgråter og får nesten ikke puste så begynner han å true meg med advokat og rettssak, fordi han skal ødelegge livet mitt sier han. Jeg løper inn på soverommet og sier jeg vil dra til Oslo. Det at jeg sa jeg vil dra til Oslo blir nå ansett som en trussel på at JEG skal ta fra han babyen? Basert på den kommentaren så mener han at jeg har truet ham. Jeg forstår ikke hvordan den kommentaren kan oppfattes som en trussel på noe så alvorlig? Jeg prøver flere ganger å si at det ikke er en trussel og at jeg aldri ville tatt i fra han retten til hans barn, men han insisterer på at jeg har truet han. Jeg har ikke truet han. Dagen etterpå så ignorerer han meg såpass mye at jeg tørr nesten ikke å forlate soverommet for å hente vann eller mat på kjøkkenet. Dette blir når gjort om til at jeg er en dårlig mor som ikke spiser eller drikke, lite vet han at jeg hentet 4 store glass med vann og mat da han sov. Dette er ikke første gangen han truer med å ta henne vekk fra meg. Dette er fjerde gangen. Han tror han kan ta meg til retten og ta fra meg foreldreretten så fort hun er født basert på at han mener at jeg er psykisk syk og kommer til å skade henne - Ikke sant jeg elsker babyen min mye høyere fordi jeg har kjempet jævlig hardt for å bli gravid. Han mener jeg er uegnet til å bli mor. Han har planer om å ansette en nanny og flytte til en land utenfor EU. Jeg sitter nå med en frykt om å bli fratatt baby så fort hun er født og jeg har ikke økonomi til å kjempe for henne. Han har egentlig ikke så mange argumenter mot meg utenom at han mener jeg er psykisk ustabil og har skilte foreldre(lol). Jeg fortalte han at jeg ikke elsker han, og at jeg vil gjøre det slutt. Han eksploderer igjen av sinne fordi at jeg sa dette. Han begynner igjen å beskylde meg for å ha truet han, sier ting som ikke stemmer overens og vrir om ordene mine. Denne samtalen tok jeg lydopptak av og han fant dessverre ut av det da jeg ved uhell sier at han lyver og at jeg har tatt opptak av samtalen. Ila natten så greide jeg for første gang å se spark på utsiden og fikk tatt video av det. Jeg sender han videoklippet uten å helt tenke over hva jeg driver med. Jeg mottar denne meldingen når han ser klippet: https://imgur.com/a/m92b23y https://imgur.com/a/LMjnu56 Mange av anklagene han kommer med er ikke sanne. Han sier at jeg aldri sier noe snilt, dette stemmer kanskje, men det er faktisk krevende å være med en mann som forventer komplimenter 24/7 og mener at jeg skal forgude han. Han har ikke gitt meg «alt» jeg fikk en pysjamas i bursdagsgave…… og må kjøpe alt av babyklær og utstyr på salg. Jeg er norsk statsborger bosatt utenfor Norge, men i EU. Barnefar er ikke EU/EØS statsborger. Jeg kjenner ingen her jeg bor og jeg har ingen familie eller venner å rømme til i Norge. Barnefar er mye eldre enn meg og er ganske vellykket innenfor sitt yrke. Jeg er livredd for han og hans advokat. Han er ikke kristen eller muslim, men som et hint så kan jeg si at jeg måtte selge klærne mine for å ha råd til 8 gaver for en høytid som han observerte i desember/januar og landet han har rett på å få statsborgerskap til er landet han har planer om å ta datteren min til. Og her kommer en bombe til. Han er gift på papiret med en annen kvinne. De er separert, men ikke på tale fot eller bodd sammen på 15 år. Da jeg ble gravid så lovet han meg at de skulle skilles men det kommer ikke til å skje. Jeg har flere beviser på utroskap, og mye mer. Jeg har vært i kontakt med hans eks som mener at han har voldtatt henne og utsatte henne for psykisk terror gjennom flere år. Hva gjør jeg når jeg er mye yngre, har null makt eller penger? Anonymkode: 5a513...de8 Nå reiser du til Norge så fort du har mulighet og tar inn på nærmeste krisesenter så hjelper de deg med absolutt alt videre. Anonymkode: befd9...1b6 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Uansett om han er psykopat eller ikke, så må du jo komme hjem. Dere er ikke bra for hverandre. Barnet ditt blir ikke født inn i et bra hjem. Du har ingen venner eller familie der. Hva skal du egentlig der å gjøre? Reis hjem nå. Stakkars baby. Anonymkode: ffa28...2a6 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Dra tilbake til Norge så fort du kan, du blir ikke stående på åpen gate alene her. Dra hjem, det er det absolutt viktigste nå, kom deg hjem. Anonymkode: d33fa...15e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden Han er altså jøde og tenker å ta med babyen til Israel eller? Og deg og? Kom deg hjem før ungen blir født.. Anonymkode: d33fa...15e 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden Kjøpt deg billet hjem og reis - uten at han vet noe. Du må ikke finne på å føde barnet der! Anonymkode: bacca...d65 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden Har du muligheter til å få kjøpt deg en flybillett? Hjemme i Norge får du hjelp og kan få et godt liv til deg og datteren din Anonymkode: 3c121...6ad 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg er vanligvis ikke aktiv på denne type forum, men jeg trenger desperat svar på hva jeg skal gjøre. Jeg er 24 uker gravid og jeg er i et forhold med et monster. Dette mennesket er mye eldre enn meg, har mer penger enn meg og jeg har begynt å innse at han er er narsissist av verste slag. Jeg møtte denne mannen 4 år siden og han har ikke gjort annet enn å psyke meg med over lengre tid. Jeg har isolert meg, flyttet utenlands, og har «ingenting» lengre. Han var utro mot meg de 2-3 første årene og hver gang jeg konfronterte han så var det JEG som hadde gjort noe galt og ikke han. Han er flink til å manipulere og tviste om ordene mine. Etter lengre tid med utroskap, løgn og mer så har jeg blitt såpass psyket ned at jeg selv ikke har forstått hvor ille det er? Alt han gjør mot meg er ting han nå beskylder meg for. Han beskylder meg for å lyve og manipulere, dette har gått såpass langt at jeg måtte begynne å ta opptak av alle krangler fordi jeg begynte å tvile på mine egne ord. Etter å ha hørt igjennom flere av opptakene så er det han som sitter å lyver og vrir på mine ord. Jeg, eller vi. Hadde store problemer med å bli gravide. Dette burde jeg kanskje ha sett på som et tegn til at jeg burde rømme. Men istedenfor så pushet jeg meg igjennom hele 4 IVG egg uttak og 4 innsett på kun 9 måneder. Jeg har også hatt tre spontanaborter totalt, den ene gangen jeg spontanaborterte så var han utro mot meg og lot meg ligge hjemme å blø uten å bry seg. Dette var ekstremt hardt for psyken min og jeg ble faktisk ustabil av hele greia. Han betalte alle IVF behandlingene - Dette blir nå brukt i mot meg. Jeg har flere lydopptak fra da jeg hadde det hardt og var helt ute av meg. I disse lydopptakene så greier jeg ikke å snakke fordi jeg gråter så mye mens han i den andre enden ber meg om å dra tilbake til også og d*epe meg selv. Jeg har også screenshot av samtaler hvor han skjeller meg ut over melding fordi jeg ikke lagde middag til han, og ikke møtte han på flyplassen - Grunnen til at jeg ikke gjorde dette er fordi jeg hadde sterke eggløsnings smerter. Av IVF medisinene så mistet jeg over halve håret mitt, og fikk opp i vekt, dette har tært mye på min selvtillit. Han sier han behandlet meg bra, men jeg vet mener han behandlet meg helt jævlig. Etter jeg ble gravid så ble han noe snillere mot meg, men så fort jeg begynte å uttrykke at jeg følte meg ganske ulykkelig så ble dette brukt i mot meg på alle måter. Jeg har blitt kalt gal, psykotisk, utakknemlig, barnslig og mye mer. Når jeg sa at jeg slet med å føle en tilknyting til fostret i uke 10 så ble dette brukt i mot meg og det ble satt spørsmål til mine mors instinkt. Jeg har gått for mye opp i vekt så langt ila svangerskapet(16 kg) og det er ubehagelig for meg. Fordi jeg føler press på å være «perfekt» til enhver tid, dette presset kommer fra han. Jeg er utrolig skjør psykisk og småting kan få meg til å gråte. Denne helgen så var jeg ute å byttet noen julegaver som var i feil størrelse, jeg ble veldig lei meg da jeg ikke fant noe som passet i flere butikker vi var innom. En butikkansatt presiserte også å si at de ikke hadde størrelse medium inne, kun XS og S og at derfor å passet ingenting i den butikken meg. Han hørte dette og ga totalt faen selvom han vet at det er sårt for meg. På vei hjem så fortalte jeg han at jeg ønsker at han skal kansellere en reservasjon vi har på en ganske dyr restaurant fordi jeg ikke føler meg vell med kroppen min. Det eneste jeg har hjemme som passer meg er treningstøy og noen store strikkede gensere. Han mener jeg skal dra på en tre stjernes Michelin restaurant kledd i dette. Jeg ba han igjen kansellere restauranten og han blir nå såpass aggressiv i stemmen at jeg begynner å gråte på åpen gate. Vi går forså hjem mens jeg får gråtene bak han. Når vi kommer hjem så eksploderer jeg av sinne. Fordi jeg føler meg ikke hørt eller sett. Det ender med at han sier han drar alene, i sinne å sier jeg «Ok, kan du ikke da ta med en av de russiske prostituerte som du pleide å ligge med bak ryggen min?». Dette gjør at han igjen eksploderer i sinne og begynner å true meg med å ta fra meg babyen når hun blir født. Mens jeg hylgråter og får nesten ikke puste så begynner han å true meg med advokat og rettssak, fordi han skal ødelegge livet mitt sier han. Jeg løper inn på soverommet og sier jeg vil dra til Oslo. Det at jeg sa jeg vil dra til Oslo blir nå ansett som en trussel på at JEG skal ta fra han babyen? Basert på den kommentaren så mener han at jeg har truet ham. Jeg forstår ikke hvordan den kommentaren kan oppfattes som en trussel på noe så alvorlig? Jeg prøver flere ganger å si at det ikke er en trussel og at jeg aldri ville tatt i fra han retten til hans barn, men han insisterer på at jeg har truet han. Jeg har ikke truet han. Dagen etterpå så ignorerer han meg såpass mye at jeg tørr nesten ikke å forlate soverommet for å hente vann eller mat på kjøkkenet. Dette blir når gjort om til at jeg er en dårlig mor som ikke spiser eller drikke, lite vet han at jeg hentet 4 store glass med vann og mat da han sov. Dette er ikke første gangen han truer med å ta henne vekk fra meg. Dette er fjerde gangen. Han tror han kan ta meg til retten og ta fra meg foreldreretten så fort hun er født basert på at han mener at jeg er psykisk syk og kommer til å skade henne - Ikke sant jeg elsker babyen min mye høyere fordi jeg har kjempet jævlig hardt for å bli gravid. Han mener jeg er uegnet til å bli mor. Han har planer om å ansette en nanny og flytte til en land utenfor EU. Jeg sitter nå med en frykt om å bli fratatt baby så fort hun er født og jeg har ikke økonomi til å kjempe for henne. Han har egentlig ikke så mange argumenter mot meg utenom at han mener jeg er psykisk ustabil og har skilte foreldre(lol). Jeg fortalte han at jeg ikke elsker han, og at jeg vil gjøre det slutt. Han eksploderer igjen av sinne fordi at jeg sa dette. Han begynner igjen å beskylde meg for å ha truet han, sier ting som ikke stemmer overens og vrir om ordene mine. Denne samtalen tok jeg lydopptak av og han fant dessverre ut av det da jeg ved uhell sier at han lyver og at jeg har tatt opptak av samtalen. Ila natten så greide jeg for første gang å se spark på utsiden og fikk tatt video av det. Jeg sender han videoklippet uten å helt tenke over hva jeg driver med. Jeg mottar denne meldingen når han ser klippet: https://imgur.com/a/m92b23y https://imgur.com/a/LMjnu56 Mange av anklagene han kommer med er ikke sanne. Han sier at jeg aldri sier noe snilt, dette stemmer kanskje, men det er faktisk krevende å være med en mann som forventer komplimenter 24/7 og mener at jeg skal forgude han. Han har ikke gitt meg «alt» jeg fikk en pysjamas i bursdagsgave…… og må kjøpe alt av babyklær og utstyr på salg. Jeg er norsk statsborger bosatt utenfor Norge, men i EU. Barnefar er ikke EU/EØS statsborger. Jeg kjenner ingen her jeg bor og jeg har ingen familie eller venner å rømme til i Norge. Barnefar er mye eldre enn meg og er ganske vellykket innenfor sitt yrke. Jeg er livredd for han og hans advokat. Han er ikke kristen eller muslim, men som et hint så kan jeg si at jeg måtte selge klærne mine for å ha råd til 8 gaver for en høytid som han observerte i desember/januar og landet han har rett på å få statsborgerskap til er landet han har planer om å ta datteren min til. Og her kommer en bombe til. Han er gift på papiret med en annen kvinne. De er separert, men ikke på tale fot eller bodd sammen på 15 år. Da jeg ble gravid så lovet han meg at de skulle skilles men det kommer ikke til å skje. Jeg har flere beviser på utroskap, og mye mer. Jeg har vært i kontakt med hans eks som mener at han har voldtatt henne og utsatte henne for psykisk terror gjennom flere år. Hva gjør jeg når jeg er mye yngre, har null makt eller penger? Anonymkode: 5a513...de8 Ville sagt at du mistet barnet til han, fått besøksforbud, komt til Norge(en annen by enn han) og født barnet så det får norsk statsborgerskap, så evt flyttet igjen! SPERR HAN PÅ ALT, PASS PÅ AT HAN IKKE STÅR SOM FAR, HAN KOMMER TIL Å ØDELEGGE BARNET OG, jeg vokste opp med en narssistisk far, UNNER INGEN DET! Jobber idag ikke, livet er ødelagt.. Redd deg selv og barnet ditt! Anonymkode: 7fadf...eca 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ville sagt at du mistet barnet til han, fått besøksforbud, komt til Norge(en annen by enn han) og født barnet så det får norsk statsborgerskap, så evt flyttet igjen! SPERR HAN PÅ ALT, PASS PÅ AT HAN IKKE STÅR SOM FAR, HAN KOMMER TIL Å ØDELEGGE BARNET OG, jeg vokste opp med en narssistisk far, UNNER INGEN DET! Jobber idag ikke, livet er ødelagt.. Redd deg selv og barnet ditt! Anonymkode: 7fadf...eca Pass på å meld han så han ikke får komt her til og kom deg langt vekk fra han... Kom til Norge!! Evt krisesenter her! Anonymkode: 7fadf...eca 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden Du må få tak i penger, omså forbrukslån og få deg billett hjem til Norge asap. Du bor i det minste i EU, så du er ikke så langt unna. Du kan omså ta buss. Ta kun med deg det du trenger av klær og papirer (pass osv) som du kan bære med deg, også drar du. Anonymkode: 145a9...891 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden Men herregud HVORFOR trodde du at det var en god idè å få barn med det der?? At det virkelig går an å være så dum Nå må du faktisk rømme. Dra til norge, ta inn på krisesenter og få et bra liv for deg og barnet. Anonymkode: 9f752...27a 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå