Even Tuell Skrevet 30. januar #61 Del Skrevet 30. januar Veldig opp og ned. Noen ganger flere ganger på en dag og kanskje "sette av" kvelden til egenkos. Andre gang kan det bli en rask avrivning i dusjen eller før kvelden ... bare for å lette på trykket. .. andre ganger går det dager og uker mellom gangene. Hvorvidt jeg runker eller ikke er litt uavhengig av vanlig sex med partner. I en kåt periode kan det både bli sex sammen og sex alene. Det er rett og slett hvor mye "kåthet" jeg har i kroppen. M40+ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #62 Del Skrevet 30. januar Even Tuell skrev (54 minutter siden): Veldig opp og ned. Noen ganger flere ganger på en dag og kanskje "sette av" kvelden til egenkos. Andre gang kan det bli en rask avrivning i dusjen eller før kvelden ... bare for å lette på trykket. .. andre ganger går det dager og uker mellom gangene. Hvorvidt jeg runker eller ikke er litt uavhengig av vanlig sex med partner. I en kåt periode kan det både bli sex sammen og sex alene. Det er rett og slett hvor mye "kåthet" jeg har i kroppen. M40+ Hva er det som gjør at kåtheten svinger? Har det noe med partneren din å gjøre? Anonymkode: 6faf8...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 31. januar #63 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hva er det som gjør at kåtheten svinger? Har det noe med partneren din å gjøre? Anonymkode: 6faf8...2ef Ja og nei. Det er vel litt som med livet, ting går opp og ned, i perioder er man interessert og fokusert på noe: tenker på sex, snakker om sex, har sex, er generelt kåt og yr ... og så skifter det litt. Sex blir ikke en så stor del av hverdagen. Det er jo tross alt ikke bare sex som skjer i hverdagen heller og det påvirker naturlig nok hvor mye man tenker på og har behov for sex. Noen ganger vil man jo bare sove eller se en halv-ålreit film. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #64 Del Skrevet 31. januar Even Tuell skrev (4 timer siden): Ja og nei. Det er vel litt som med livet, ting går opp og ned, i perioder er man interessert og fokusert på noe: tenker på sex, snakker om sex, har sex, er generelt kåt og yr ... og så skifter det litt. Sex blir ikke en så stor del av hverdagen. Det er jo tross alt ikke bare sex som skjer i hverdagen heller og det påvirker naturlig nok hvor mye man tenker på og har behov for sex. Noen ganger vil man jo bare sove eller se en halv-ålreit film. Vi gjør selvfølgelig alle de hverdagslige tingene også, men har uansett sex hver dag. Det ene utelukker ikke det andre tenker jeg. Kåtheten kommer kanskje til å svinge hos min mann også etterhvert, men jeg har vært slik i alle mine forhold. Sex hver dag, gjerne to ganger. Mannen min er 45 år nå, håper testosteronnivået og ereksjonen holder seg fint i mange år til ❤️ Anonymkode: 6faf8...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 1. februar #65 Del Skrevet 1. februar Par ganger i uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #66 Del Skrevet 1. februar Helst hver dag. Dårlig sexliv med kona… Anonymkode: f76d4...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #67 Del Skrevet 1. februar Imponert over hvor ofte mange får anledning til å runke. Med hektisk liv og mann og store barn rundt meg nærmest alltid får jeg svært sjelden anledning til å onanere. Ideelt sett ville jeg nok gjort det 3-4 ganger i uka, ved siden av sex med mannen tilsvarende. Jeg klarer ikke å få anledninger til det. 1-2 ganger i måneden blir det. Er sikkert en utfordring at jeg liker å holde på halvtime til time, og komme mange ganger. Anonymkode: bba86...288 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rop6996 Skrevet 1. februar #68 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 11.21): Jeg er jente, og lurer på om det runkes så mye som man tror og har hørt om oppigjennom. Synes egentlig det er ganske tennende. Skriv gjerne alder. Dere som gjør det ofte, hvorfor? Fordi det er en vane/dere kjeder dere eller fordi dere er så kåte at dere bare må finne tid til det? Og at det blir desperasjon hvis dere ikke gjør det kanskje på en måte. Anonymkode: 43747...b76 Hei.. runker 1 til 2 ganger daglig, kåtheten min som gjør det. Riktig å si at jeg muligens er dirty mind. Ca 45 år😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #69 Del Skrevet 1. februar Rop6996 skrev (4 timer siden): Hei.. runker 1 til 2 ganger daglig, kåtheten min som gjør det. Riktig å si at jeg muligens er dirty mind. Ca 45 år😉 Har du partner som vil ha sex med deg eller singel? Anonymkode: 6faf8...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #70 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Imponert over hvor ofte mange får anledning til å runke. Med hektisk liv og mann og store barn rundt meg nærmest alltid får jeg svært sjelden anledning til å onanere. Ideelt sett ville jeg nok gjort det 3-4 ganger i uka, ved siden av sex med mannen tilsvarende. Jeg klarer ikke å få anledninger til det. 1-2 ganger i måneden blir det. Er sikkert en utfordring at jeg liker å holde på halvtime til time, og komme mange ganger. Anonymkode: bba86...288 Tja, litt prioritering er det, kan ta en halvtime her og. Men jeg gjør det jo som regel i forbindelse med at jeg legger meg, eller rett før jeg står opp. Anonymkode: b5a24...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 1. februar #71 Del Skrevet 1. februar Hvor ofte? Fra 0-12x om dagen. Kommer an på lysten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #72 Del Skrevet 1. februar Mann 50, gift. Det varierer veldig. Kan gjøre det daglig, men og to-tre ganger om dagen. Men kan også være 2-4 dager uten. Har sex med min kone ca 1-2 ganger i uken. Om min kone er bortreist noen dager, noe hun er jevnlig, kan jeg gjerne bruke hele den helgen på å gjøre ting som gjør meg kåt. Da runker jeg flere ganger om dagen og dyrker min egen fetish. Får jeg ikke sove, da bruker jeg det som sovemedisin. Anonymkode: 29c90...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #73 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mann 50, gift. Det varierer veldig. Kan gjøre det daglig, men og to-tre ganger om dagen. Men kan også være 2-4 dager uten. Har sex med min kone ca 1-2 ganger i uken. Om min kone er bortreist noen dager, noe hun er jevnlig, kan jeg gjerne bruke hele den helgen på å gjøre ting som gjør meg kåt. Da runker jeg flere ganger om dagen og dyrker min egen fetish. Får jeg ikke sove, da bruker jeg det som sovemedisin. Anonymkode: 29c90...d72 Vet din kone om dette? Eller er det noe du holder skjult for henne? Anonymkode: 6faf8...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #74 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet din kone om dette? Eller er det noe du holder skjult for henne? Anonymkode: 6faf8...2ef Ja, hun vet. Forteller selvfølgelig ikke hver gang jeg har runket. Men hun vet om fetish og det at jeg bruker slike frihelger til dyrking av fetish. En fetish inneholder ofte mer enn å få seksuell nytelse. Det er litt mer enn det. Anonymkode: 29c90...d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #75 Del Skrevet 1. februar M25. Minst en gang daglig, om morgenen. Ofte en gang til om kvelden, av og til flere ganger daglig. Hvorfor jeg gjør det? - Om morgenen rett og slett for å tømme meg. Dersom jeg ikke gjør det, blir det bare til og fra med ståpikk utover formiddagen og kanskje enda lenger, inntil jeg har fått sprutet. Det er en god start på dagen og gjør at jeg føler meg opplagt og ikke anspent. - Om kvelden for å slappe av. - Om dagen ellers, dersom jeg har opplevd noe/sett noen som jeg tenner på. Sjelden bare på grunn av tanker. Anonymkode: 8838f...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rop6996 Skrevet 1. februar #76 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har du partner som vil ha sex med deg eller singel? Anonymkode: 6faf8...2ef Har kvinnelig samboer 😉 onaneremå jo en gjøre... hun gjør det også... nyter at hun også tilfredsstiller seg selv uten meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #77 Del Skrevet 1. februar Jeg har aldri runket menn, men jeg runker meg selv. Tips: lær deg tegnsetting. Anonymkode: 40ff9...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rop6996 Skrevet 2. februar #78 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har du partner som vil ha sex med deg eller singel? Anonymkode: 6faf8...2ef Har partner 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rop6996 Skrevet 2. februar #79 Del Skrevet 2. februar (endret) AnonymBruker skrev (På 29.1.2025 den 2.56): Ronker hver dag, 1-2 ganger, selv med sex. Er ekstremt seksuell og kåt. Ronker i bilen ofte, tenner på og bli sett.. ronker på jobb, ronker for naboen, gutt 37 Anonymkode: 5e4fa...f1a Ditto...nyter å være så kåt jeg også,m 45 Endret 2. februar av Rop6996 Feil skriving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natas_999 Skrevet 2. februar #80 Del Skrevet 2. februar 3-7 ganger pr uke, som oftest hver dag 😅 m48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå