AnonymBruker Skrevet 28. januar #41 Del Skrevet 28. januar Topper og daler skrev (1 time siden): Snakk for deg selv. Kvinne? Nope M44 som det står ovenfor. Skal sies at sexlivet var en av de tingene som ble problematisk, men har alltid fått best orgasmer på egenhånd. AnonymBruker skrev (På 17.1.2025 den 1.43): Skulle ønske kjæresten runket daglig og lot meg se på😌 Dere menn i forhold, ville det vært ok om dama deres tente på det at hun fikk se? Er fantasi fuel for meg og sinnsykt hot. Anonymkode: a9492...ad0 Var i forhold, og da syntes jeg det var fint å også dele onanien og syns det var sexy at hun så på. Hun var ikke like ivrig. Anonymkode: b5a24...fe7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mannor Skrevet 28. januar #42 Del Skrevet 28. januar Ca 1 gang i måneden mann 43 singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #43 Del Skrevet 28. januar 0-1 ganger i uka. Mer da jeg var i forhold med sextørke. Nå er det ikke så mye "lyst". Singel M50. Anonymkode: 4a029...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #44 Del Skrevet 28. januar Gift mann på 46. To ganger om dagen i snitt. Sex med kona 1-2 ganger i måneden. Ja, hun er vanskelig og tar meg ikke på alvor. Jeg jobber med en plan på hvordan komme ut av dette sexløse forholdet. Anonymkode: 0a4e3...9d5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillbill Skrevet 28. januar #45 Del Skrevet 28. januar M57 og singel Det er en overskuddsgreie, så det blir mest i helgene, og da gjerne om morgenen. Så typisk 2-3 ganger i uken. Noen ganger mer, noen ganger mindre... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #46 Del Skrevet 28. januar 3-4 ganger i uka. M39 Noe mer enn det blir mer kjederunking. Anonymkode: c148a...a55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #47 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Gift mann på 46. To ganger om dagen i snitt. Sex med kona 1-2 ganger i måneden. Ja, hun er vanskelig og tar meg ikke på alvor. Jeg jobber med en plan på hvordan komme ut av dette sexløse forholdet. Anonymkode: 0a4e3...9d5 Pass på at du ikke ender helt sexløs på andre siden av forholdet du er i... Bare sier det. Anonymkode: c148a...a55 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #48 Del Skrevet 29. januar Ronker hver dag, 1-2 ganger, selv med sex. Er ekstremt seksuell og kåt. Ronker i bilen ofte, tenner på og bli sett.. ronker på jobb, ronker for naboen, gutt 37 Anonymkode: 5e4fa...f1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #49 Del Skrevet 29. januar 3-5 ganger i uka. Anonymkode: 58383...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #50 Del Skrevet 29. januar M57. Varierer mye. Ofte to til tre ganger i uka, sjeldnere går det et par uker mellom. Dama og jeg har sex ukentlig eller oftere. Med travle dager og familie over alt er det ikke like mange anledninger som jeg har lyst. Anonymkode: 2e833...aaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #51 Del Skrevet 29. januar 1-3 ganger pr dag, selv om kona og jeg har sex ca 6 dager i uken. Hvorfor? Fordi jeg er kåt, fordi det er deilig, fordi jeg kan. M40 Anonymkode: 542f0...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #52 Del Skrevet 29. januar 1-3 ganger om dagen her. Sundt og bra for å opprettholde ereksjon. Use it or loose it er det er ordtrykk som heter😅 Anonymkode: 08e71...fde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #53 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (På 16.1.2025 den 21.36): 😱 I alle dager, de beste orgasmene fikser man selv. Anonymkode: b5a24...fe7 Tull. Mann 44 her. Ikke runket siden jeg traff min kone! Mye god sex og aldri sextørke! Deilig er hu! Anonymkode: 5d5a7...52c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #54 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tull. Mann 44 her. Ikke runket siden jeg traff min kone! Mye god sex og aldri sextørke! Deilig er hu! Anonymkode: 5d5a7...52c Så herlig 💕 Anonymkode: df1bd...696 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #55 Del Skrevet 29. januar Utrolig fascinerende tråd. Som aseksuell kvinne på 37, som kanskje ronker 8 ganger i året, er det helt mystisk å se menn fortelle at de napper den et par ganger om dagen 😂 Har vanskelig for å i det hele tatt se for meg at man sitter i bilen og plutselig er så sprengkåt at pikken må ut og dras? At man bare ser på TV på sofaen og er så kåt uten grunn at den må ronkes igjen, etc.. Fascinerende 😆 Selv ronker jeg mest for å vedlikeholde, haha. Litt som med oljeskift på bil. Passe på at alt fungerer. Anonymkode: 1b24a...840 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #56 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): 1-3 ganger pr dag, selv om kona og jeg har sex ca 6 dager i uken. Hvorfor? Fordi jeg er kåt, fordi det er deilig, fordi jeg kan. M40 Anonymkode: 542f0...c8b Men blir ikke det en ganske stusselig ladning på slutten av dagen? Jeg elsker å ta mannen min i munnen, gjerne hver kveld. Hadde vært gedigen nedtur og litt turnoff om det så vidt kom en dråpe fordi han hadde styrt på og dradd kuken gjennom hele dagen. Da hadde lysten på sex med han dalt som en stein rett og slett. Anonymkode: 6faf8...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #57 Del Skrevet 30. januar En gang i uka Anonymkode: e93e6...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #58 Del Skrevet 30. januar Som regel nesten aldri. Bortsett fra om dama er bortreist noen dager (da blir det fort 1-2 gang pr dag) M41 Anonymkode: f1689...12c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #59 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som regel nesten aldri. Bortsett fra om dama er bortreist noen dager (da blir det fort 1-2 gang pr dag) M41 Anonymkode: f1689...12c Hva er grunnen til det? At du savner henne, eller bruker muligheten til å fantasere om sex med andre? Nysgjerrig k40 Anonymkode: 6faf8...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #60 Del Skrevet 30. januar Synes det er så fint å lese om alle menn 40+ som er så kåte❤️ jeg har hørt flere plasser at menn mister mye sexlyst i slutten av 30 årene og jeg har vært så bekymra for at dette kan skje min mann. Jeg er kvinne på 42 og kåt hele tiden, på grensa til det plagsomme😝 jeg og mannen har sex ca hver dag og når jeg har mensen bruker jeg å suge han, jeg tilbyr blowjobs så ofte at han noen ganger sier nei takk. Håper bare at det ikke dabber av fra hans side.. Anonymkode: 34eec...946 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå