AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Det er åpenbart mange som sliter med ubalanse i sexlyst i parforholdet. Er det noen som har greid å løse dette? Som har funnet ut av det og fått fart på sexlivet igjen? (Her er det ikke ønskelig med svar fra synsere og de som har en teoretisk ide til hvordan løse det - her er det ønskelig med egne erfaringer) Anonymkode: 246a4...cdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Følger denne tråden, da jeg/vi sliter med dette. Jeg tror at problemet er forskjell i tenningsmønster (han er spontan, jeg er reaktiv) - men vi finner ingen løsning på situasjonen, og det tærer på. Anonymkode: a4a01...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Man må først forstå at lav sexlyst i de aller fleste tilfeller er lav sexlyst på partneren sin. Det er i de færreste tilfeller at noen har sviktende sexlyst på generelt grunnlag. Anonymkode: 463ce...af7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Mann med langt forhold bak seg, 20 år pluss, og det hjelper veldig å prate om det og passe på at man faktisk respekterer den andre sitt kjærlighetsspråk og faktisk vet hva den andre trenger. Vi hadde en avtale om hvordan vi sa fra om vi var kåte, og det gjorde vi gjerne i god tid og spilte på det fram til vi faktisk kunne ha sex. (Barn, jobb, etc) Er i nytt forhold nå, og prater mye mer om sex, men så er ikke dette noe problem i starten av et forhold:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå