snowkid Skrevet 18. november 2002 #1 Del Skrevet 18. november 2002 Er det noen som vil trøste Bondevik? http://ns1.advicedata.no/~tango/spill/bond...k/bondevik.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. november 2002 #2 Del Skrevet 18. november 2002 Hmm...får ikke fram siden jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snowkid Skrevet 18. november 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 18. november 2002 hoops, hadde fått inn en liten feil :o prøv igjen, nå skal det funke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. november 2002 #4 Del Skrevet 18. november 2002 hehehe *kreeeeemt* Fyddah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. november 2002 #5 Del Skrevet 18. november 2002 ...samler du antall innlegg .... Snowkid??? ( - 3 for å legge ute en link ... blir fort mange da ...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snowkid Skrevet 18. november 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 18. november 2002 Det hadde jeg jaggu ikke tenkt på, men - ja hvorfor ikke. Så kan det se ut som om jeg er mer erfaren en det jeg egentlig er... Nei, sorry, det var nok bare det at jeg ikke er noe teknisk vidunder, så jeg gjorde feil med linken. Blir innlegg av det vet jeg :D Se her, nå ble det jo faktisk ett til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. november 2002 #7 Del Skrevet 18. november 2002 .. og legger du ut linken ... blir det enda ett til .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snowkid Skrevet 18. november 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 18. november 2002 Linken ligger jo i 1. innlegget. Rettet den der når jeg var inne 2. gangen ser du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. november 2002 #9 Del Skrevet 18. november 2002 ... er det noen sak. ... men da ble det ett innlegg til på hver av oss da.... Har vært inne og trøstet jeg .... men han ble bare mer og mer ulykkelig.... :evil: :evil: :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 18. november 2002 #10 Del Skrevet 18. november 2002 Tihi.. jeg klarte å trøse ham 100% jeg... Kanskje jeg kan bli en god sjelesørger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 18. november 2002 #11 Del Skrevet 18. november 2002 Trøsta han 100% jeg, vakke så vanskelig det :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 20. november 2002 #12 Del Skrevet 20. november 2002 Tjihi!! klarte også 100% :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. november 2002 #13 Del Skrevet 21. november 2002 Nå har jeg også klart å trøste ham ... (men hvorfor i all verden ville jeg egentlig det????) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå