AnonymBruker Skrevet 14. januar #21 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 19.47): Jeg opererte hos trondheimsgynekologene. Dr. Færø Anonymkode: 024ae...54e Lukter det som kommer ut noe? Anonymkode: 08131...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #22 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Lukter det som kommer ut noe? Anonymkode: 08131...501 Jepp. Det er som en renselse etter fødsel, mindre og mindre av det nå, så slutten av uka er det sikkert over Anonymkode: 024ae...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #23 Del Skrevet 15. januar Flere med erfaring her? Anonymkode: 08131...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #24 Del Skrevet 16. januar Opp! Anonymkode: 08131...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #25 Del Skrevet 16. januar Dårlig erfaring. Hjalp ingenting for min del, bare tidvis smertefullt. Anonymkode: 7f34c...6c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #26 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 13.43): Nei varte bare noen måneder for meg, tror det har med utgangspunktet å gjøre. De fleste blir nok fornøyde. Anonymkode: 9b7e0...e0a Samme her. Tror det er helt normalt. Vevet utvides igjen. En vagina blir jo ikke «sånn» da vi har veldig elastisk vev. Anonymkode: 3f9c1...0a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #27 Del Skrevet 16. januar Det gir jo ingen wow effekt. Første 10 gangene man har sex kanskje, så er det ofte «normalt»/utvidet igjen. Forskjellen er også om du utvider arrvev så går ikke det tilbake igjen heller som resten av vaginaen har muligheten til. Jeg opererte alt. Muskel, inngangen, indre bak oppover hele veien. Sydde igjen alt på nytt. Legen fikk kun inn to stramme fingre ved operasjonen men er jo ikke slik etter en tid. Såfall må du droppe sex😂 Anonymkode: 3f9c1...0a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #28 Del Skrevet 16. januar Har dere som har skrevet nå operert fremre veggen også? Kan ikke skjønne helt at det går tilbake akkurat som før etter kort tid?? Da vil det jo si at prolapser har kommet tilbake igjen da?? Anonymkode: 08131...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #29 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 8.19): Har operert dette for ca 2 uker siden så jeg er spent på å høre hvordan det er for andre som har kommet igang med sexlivet også Anonymkode: 024ae...54e Er det hardt og tykt område i perineum hos deg nå? Anonymkode: 08131...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #30 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Er det hardt og tykt område i perineum hos deg nå? Anonymkode: 08131...501 Ja, det er ruglete og ganske hardt, det virker enda ganske hovent. Det er ømt i området fortsatt så har ikke tatt mye på det. Har fått beskjed om å vente med sex til det er gått 6 uker. Anonymkode: 024ae...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #31 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det gir jo ingen wow effekt. Første 10 gangene man har sex kanskje, så er det ofte «normalt»/utvidet igjen. Forskjellen er også om du utvider arrvev så går ikke det tilbake igjen heller som resten av vaginaen har muligheten til. Jeg opererte alt. Muskel, inngangen, indre bak oppover hele veien. Sydde igjen alt på nytt. Legen fikk kun inn to stramme fingre ved operasjonen men er jo ikke slik etter en tid. Såfall må du droppe sex😂 Anonymkode: 3f9c1...0a4 Hva var grunnen til at du valgte å operere? Følte du deg veldig vid, hadde du fysiske plager og var det kosmetisk grunn også? Jeg har fått gjort dette selv for to uker siden Anonymkode: 024ae...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #32 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Er det hardt og tykt område i perineum hos deg nå? Anonymkode: 08131...501 Hvordan går det med deg nå postoperativt? Har du fortsatt mye vondt? Anonymkode: 024ae...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #33 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvordan går det med deg nå postoperativt? Har du fortsatt mye vondt? Anonymkode: 024ae...54e Har ikke så veldig vondt, sluttet med smertestillende. Men det ser jo så utrolig stygt ut, ble helt uvel av å se på det:( Huff, blir så redd. Hvordan er d med dine smerter? Anonymkode: 08131...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #34 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har ikke så veldig vondt, sluttet med smertestillende. Men det ser jo så utrolig stygt ut, ble helt uvel av å se på det:( Huff, blir så redd. Hvordan er d med dine smerter? Anonymkode: 08131...501 De er greie nå, men ble «advart» at det ser ganske herja ut nedi der en stund. Det er hardt og ruglete der det er sydd. Til deg er det vel bare en uke siden inngrepet? Da er det for tidlig å se resultatet enda. Selv synes jeg det ser bedre ut en det var, men jeg hadde veldig åpen vagina og veldig mye løs hud rundt perineum, dette er nå forminska og snurpa sammen. Er det slik hos deg også? Anonymkode: 024ae...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #35 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): De er greie nå, men ble «advart» at det ser ganske herja ut nedi der en stund. Det er hardt og ruglete der det er sydd. Til deg er det vel bare en uke siden inngrepet? Da er det for tidlig å se resultatet enda. Selv synes jeg det ser bedre ut en det var, men jeg hadde veldig åpen vagina og veldig mye løs hud rundt perineum, dette er nå forminska og snurpa sammen. Er det slik hos deg også? Anonymkode: 024ae...54e De har åpnet opp åpningen noe da den var sydd for stramt med for mye «hud», det var rett og slett gjort feil. Håper jeg klarer å godta resultatet utseendemessig nå. Når jeg hadde sex føltes det som om det ga meg brannsår, så klarte kun 5 min. Anonymkode: 08131...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #36 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De har åpnet opp åpningen noe da den var sydd for stramt med for mye «hud», det var rett og slett gjort feil. Håper jeg klarer å godta resultatet utseendemessig nå. Når jeg hadde sex føltes det som om det ga meg brannsår, så klarte kun 5 min. Anonymkode: 08131...501 Huff stakkars deg, det måtte ha vært forferdelig. Håper det blir bedre for deg nå. Anonymkode: 024ae...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #37 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Huff stakkars deg, det måtte ha vært forferdelig. Håper det blir bedre for deg nå. Anonymkode: 024ae...54e Jeg har også operert fremre vegg nå. Så det å føde barn er dessverre ikke alltid den beste veien for oss kvinner. Anonymkode: 08131...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #38 Del Skrevet 17. januar Flere med erfaring? Anonymkode: 08131...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #39 Del Skrevet 17. januar Jeg hadde det de kalte stjernesmell under fødselen. Det ble 100 sting etterpå. Overfladiske greier, sa de, men det ble ikke helt bra. Jeg hadde sterke smerter under samleie, greier som festet seg i trusa. Jeg fikk rekonstruert skjedekanten mot perennium. Det gikk sånn helt passe. De verste smertene forsvant. Jeg har i dag ok funksjon, men må inn med fingre og løsne på steder, blant annet der skjedekanten ble rekonstruert. Dette må jeg gjøre daglig for at det ikke skal gro sammen og bli smertefullt på nytt. Jeg har noen sammengroinger som er litt utsatt for friksjon, men det er først relevant for aktivitet som ligner sexmaraton, ikke et samleie nå og da. Jeg tror det var 5-6 uker mellom operasjon og første samleie. Det gikk fint, men det var litt komisk at stingene kom ut da. Anonymkode: 0209e...236 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #40 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 9.05): Hadde sex etter 6 uker som anbefalt fra lege så det ikke skal bli for stramt. Det var smertefullt men gikk seg til etterhvert. Sexlivet ble bedre men ikke noe sinnsykt mye bedre at jeg føler alt av tranghet henger sammen med at det automatisk blir bedre. Vaginaen tilpasser seg også formen på penis(hvis du har fast partner) like mye som før operasjonen så den blir ikke automatisk super trang over tid. Vil utvide seg ut igjen. Men knipeøvelser ved siden av gjør underverker da. For min del var det en skade etter fødsel så var nødvendig uavhengig av sexliv Anonymkode: 3f9c1...0a4 Det er ikke sant at vagina tilpasser seg penis. Den nullstiller seg etter hvert samleie Anonymkode: 7df3b...702 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå