AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har bestemt meg for å bli seriøs med dateinga igjen etter 3 år pause. Hvordan vet man hvilken liga man er i? Er det en test man kan ta for å finne ut? Usikker på hvem jeg kan prøve meg på i kjærligheten. Vil jo ikke settle for noe for lavt heller. Hvordan fant du ut hvilken liga du er i? Anonymkode: 2d315...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden 0/10 Anonymkode: 608b2...439 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Ring ligatyilsynet. 0/10 Anonymkode: 9fa77...305 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Men seriøst jeg lurer på ekte..... Anonymkode: 2d315...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Det er ikke så lett å vite nøyaktig hvilken "liga" man ligger i, folk har forskjellige preferanser også. Du må vel nesten bare prøve deg frem Anonymkode: a6bc0...86b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke så lett å vite nøyaktig hvilken "liga" man ligger i, folk har forskjellige preferanser også. Du må vel nesten bare prøve deg frem Anonymkode: a6bc0...86b Så det er liksom ikke en måte å finne ut sånn ca hvor man er? Anonymkode: 2d315...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har bestemt meg for å bli seriøs med dateinga igjen etter 3 år pause. Hvordan vet man hvilken liga man er i? Er det en test man kan ta for å finne ut? Usikker på hvem jeg kan prøve meg på i kjærligheten. Vil jo ikke settle for noe for lavt heller. Hvordan fant du ut hvilken liga du er i? Anonymkode: 2d315...9a4 Man prøver og feiler? Det er en av de tingene man må finne ut på den harde måten antar jeg? Med mindre man er prinsesse eller noe slikt.. Anonymkode: 66a94...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Du drar på byen og sosialiserer deg med folk og fe der. Du merker fort om det finnes interesse, og hvem som viser det. Det er ligaen din. Anonymkode: c3820...bfa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden Jeg er sykepleier, halvfeit, dreit i sminke og var (er?) egentlig drit døll! Skikkelig party pooper og en som ikke folk ser på som 10/10. kanskje 4/10 basert på utseende, klesstil, humor osv. endte likevel opp med «Christian Grey» i sjarm og utseende. Han har en rå humor, masse venner osv. sliter tidvis fremdeles med å forstå hvorfor han valgte akkurat meg. Helt sikker på at han kunne fått hvem han ville 😅 Så min erfaring er at menn tydeligvis har svært ulik smak 😆 Anonymkode: b5a86...f46 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden En fyr som du vil ha en fremtid med, som også vil ha en fremtid med deg. Dét er din «liga». Btw ligaopplegget er bare noe fjas noen har funnet opp. Eneste gangene man kan bruke det uttrykket, og da med en god tanke bak, er når en person med alt i livet på stell har valgt en partner som er helt ute og kjøre feks. Anonymkode: 8d098...d86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Er ikke det bare å se seg i speilet? Jeg vet at jeg var va en 8’er i 20-årene. Fikk høre det fra flere og de jeg datet/var sammen med/ble sjekket opp av var pene menn høyt opp på skalaen selv. Nå nærmer jeg meg 40, har født 2 barn, er sliten småbarnsmor med søvnunderskudd som på generelt grunnlag hater livet, og jeg har lagt på meg MYE. Nå er jeg kanskje en 4’er. Min mann er fortsatt den samme flotte mannen jeg plukket opp i 30-årene. Mange vil nok si at han er way out of my league Anonymkode: 2a77f...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er ikke det bare å se seg i speilet? Jeg vet at jeg var va en 8’er i 20-årene. Fikk høre det fra flere og de jeg datet/var sammen med/ble sjekket opp av var pene menn høyt opp på skalaen selv. Nå nærmer jeg meg 40, har født 2 barn, er sliten småbarnsmor med søvnunderskudd som på generelt grunnlag hater livet, og jeg har lagt på meg MYE. Nå er jeg kanskje en 4’er. Min mann er fortsatt den samme flotte mannen jeg plukket opp i 20-årene. Mange vil nok si at han er way out of my league Anonymkode: 2a77f...ff0 Korrigert skrivefeil Anonymkode: 2a77f...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermerry Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har bestemt meg for å bli seriøs med dateinga igjen etter 3 år pause. Hvordan vet man hvilken liga man er i? Er det en test man kan ta for å finne ut? Usikker på hvem jeg kan prøve meg på i kjærligheten. Vil jo ikke settle for noe for lavt heller. Hvordan fant du ut hvilken liga du er i? Anonymkode: 2d315...9a4 Litt på siden av det du spør om, men det har vært forsket på dette, og de fleste viser seg å mene at de har omtrent samme attraktivitet på sjekkemarkedet som andre mener at de har. Altså har de fleste av oss en realistisk oppfatning av egen "valuta" på sjekkemarkedet. Dette er på statistisk nivå, og på individnivå finnes selvsagt mange avvik fra normen. Så kanskje prøve å være ærlig, se på erfaringer, og forsøke å danne deg et bilde derfra? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden Jeg er i liga 4a, seksjon v.i. med et lite fradrag for rar nese. Fikk meg fremdeles partner, han er dog i 2b, seksjon iii med et ekstra dytt for tett hårmanke. Det er håp for oss alle! Anonymkode: 4991e...1bc 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden Supermerry skrev (29 minutter siden): Litt på siden av det du spør om, men det har vært forsket på dette, og de fleste viser seg å mene at de har omtrent samme attraktivitet på sjekkemarkedet som andre mener at de har. Altså har de fleste av oss en realistisk oppfatning av egen "valuta" på sjekkemarkedet. Dette er på statistisk nivå, og på individnivå finnes selvsagt mange avvik fra normen. Så kanskje prøve å være ærlig, se på erfaringer, og forsøke å danne deg et bilde derfra? Jeg har blitt kalt både stygg og pen 🤷♂️ Anonymkode: 9aa0d...3be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermerry Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har blitt kalt både stygg og pen 🤷♂️ Anonymkode: 9aa0d...3be Det har de fleste av oss. Det er anekdotiske eksempler. På statistisk nivå dermot, ser man mønstre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Så det er liksom ikke en måte å finne ut sånn ca hvor man er? Anonymkode: 2d315...9a4 Har du en søster? Det er typisk at kvinner lyger til veninnene sine "omg nei du er så pen ❤️ 10/10", men hvis du har en søster så kan hun kanskje være ærlig med deg. Anonymkode: a6bc0...86b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden Du må få deg konto på hot or not. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden Lurer på det samme. Jeg er ganske stygg, men tiltrekker meg ofte pene menn med helt andre interesser enn meg selv, som kræsjer fullstendig når det gjelder både personlighet og verdisyn. Anonymkode: 2c9a6...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden norw skrev (11 minutter siden): Du må få deg konto på hot or not. Lykke til. Nei det kan ødelegge selvtilliten. Anonymkode: 9aa0d...3be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå