AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Si meg, hvorfor finnes det ikke en eneste dame på Tinder med en bio med noe som helst innhold? Veldig overrasket etter å ha hørt om hvor ubrukelige menn er med sine tinderprofiler? Opprettet en profil som en start på 2025, og det er det mest tafatte jeg har sett. Det er altså bare en sex app? Ingen damer som ønsker å presentere seg på en måte som avslører noe om hvem de er og hva de ønsker? Anonymkode: c42d7...340 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Ikke glem dem som bare har ansiktsbilde.... og når du møter dem in person er dem feit. Det slår aldri feil. Bare ansiktsbilder av kvinner er et rødt flag. Anonymkode: 28e37...80f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Den korte stunden jeg var på Tinder overrasket dette meg også. Så klart det var mange damer med bio, men en overraskende stor andel hadde ingen bio. Eller bare en linke linje og en haug emojier. Dersom et trengs i denne konteksten, søkte jeg damer fra 35 -55 år. (Var 44 selv da). Endret 7 timer siden av Te- Presten Skivefeil: linke/linje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Si meg, hvorfor finnes det ikke en eneste dame på Tinder med en bio med noe som helst innhold? Veldig overrasket etter å ha hørt om hvor ubrukelige menn er med sine tinderprofiler? Opprettet en profil som en start på 2025, og det er det mest tafatte jeg har sett. Det er altså bare en sex app? Ingen damer som ønsker å presentere seg på en måte som avslører noe om hvem de er og hva de ønsker? Anonymkode: c42d7...340 Fordi damer ikke trenger bio, de får matcher uansett. Anonymkode: c4454...6c8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Te- Presten skrev (2 minutter siden): Den korte stunden jeg var på Tinder overrasket dette meg også. Så klart det var mange damer med bio, men en overraskende stor andel hadde ingen bio. Eller bare en linke linje og en haug emojier. Dersom et trengs i denne konteksten, søkte jeg damer fra 35 -55 år. (Var 44 selv da). Jeg søker 28-38 og så langt med noen hundre likes har jeg ikke sett en eneste med noe som jeg vil kalle bio. Kanskje en liten setning som skal være morsom, noen emojier. Men vil anslå 80% å være helt tomme. Ufattelig lite inspirerende og jeg tenker da selvsagt at dette er useriøse greier. Dette var faktisk en skikkelig nedtur. Hadde tydeligvis store forventninger etter alt det jeg har hørt om Tinder og mennene der Anonymkode: c42d7...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har bio og får ikke plass til mer🤷🏼♀️😅 Føler mange menn ikke har bio.. Anonymkode: 87011...f4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg søker 28-38 og så langt med noen hundre likes har jeg ikke sett en eneste med noe som jeg vil kalle bio. Kanskje en liten setning som skal være morsom, noen emojier. Men vil anslå 80% å være helt tomme. Ufattelig lite inspirerende og jeg tenker da selvsagt at dette er useriøse greier. Dette var faktisk en skikkelig nedtur. Hadde tydeligvis store forventninger etter alt det jeg har hørt om Tinder og mennene der Anonymkode: c42d7...340 Selv om andelen jeg så var overraskende stor var den ikke nær 80%. Men for alt jeg vet kan dette både være aldersgruppen eller at tradisjonen og "skikker" på Tinder ol. har endret seg de siste årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har bio og får ikke plass til mer🤷🏼♀️😅 Føler mange menn ikke har bio.. Anonymkode: 87011...f4c Da er det tydeligvis mange brukere som ikke skriver noe i bioen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Fordi damer ikke trenger bio, de får matcher uansett. Anonymkode: c4454...6c8 Men vil de bare ha matcher? Vil de ikke treffe en som faktisk matcher dem? Hvorfor klager de så mye når de velger å fiske med trål? Om de skal fiske etter den ene spesielle fisken med trål, så er det jo klart at de får veldig mye bifangst. Det er i så fall bifangsten som burde klage her. Dette virker jo helt absurd i så fall. Beklager på forhånd fiskesammenligningen. Anonymkode: c42d7...340 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Enig. Det er nok en del kvinner som går glipp av bra matcher fordi de ikke gidder fylle ut info om seg selv og skrive noen setninger om hvem de er og hva de ser etter. Spesielt idiotisk er det hvis de vil ha forhold. "Snakk med meg, så finner du ut hvem jeg er" - hvem faen gidder egentlig det? Latskap er turnoff. Masse ikoner, dårlig språk og mangelfull profil er rett i bøtta for min del - akkurat som gutta som gjør det samme får den behandlingen fra kvinnene. Absolutt alle klarer å unngå det der, dersom de bare prøver. (Skriver du dårlig norsk, klarer du be noen du kjenner om å lese korrektur og sjekke om ordene flyter godt sammen) Men, det er jo et valg du tar som Tinder-bruker om du vil ha innboksen full av håpefulle rundbrennere eller i det minste ha en og annen seriøs kar som dukker opp. Endret 6 timer siden av knooters Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har da sett mange kvinner med lang bio. Selv så har jeg ingen bio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Si meg, hvorfor finnes det ikke en eneste dame på Tinder med en bio med noe som helst innhold? Veldig overrasket etter å ha hørt om hvor ubrukelige menn er med sine tinderprofiler? Opprettet en profil som en start på 2025, og det er det mest tafatte jeg har sett. Det er altså bare en sex app? Ingen damer som ønsker å presentere seg på en måte som avslører noe om hvem de er og hva de ønsker? Anonymkode: c42d7...340 Jeg tror du finner dem både blant menn og kvinner 😌 mange skriver ikke bio og for meg så fremstår det som veldig merkelig med de som ikke gjør det. Du skal prøve å selge deg inn på en god måte, til rette personen. Å skrive en bio tenker jeg litt som å sende en reklamefilm på tv. Du forteller alle at du er her og hva du selger (deg selv) som da må gjøres på en respektable og ordentlig måte. 😌 Å bare sende logoen til selskapet på 2 sekunder over tv-skjermen vil ikke fange noen sin oppmerksomhet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Ikke glem dem som bare har ansiktsbilde.... og når du møter dem in person er dem feit. Det slår aldri feil. Bare ansiktsbilder av kvinner er et rødt flag. Anonymkode: 28e37...80f Nå er ikke jeg på Tinder lenger men jeg har ikke ett eneste bilde av meg selv i helfigur.. Ihvertfall ikke av nyere dato. Da må jeg be noen ta bilde av meg da? Synes det er kleint nok å ta disse selfiene. Når man er alene er det ikke naturlig at man blir tatt bilde av, vennene mine og jeg driver heller aldri og tar bilder av hverandre. Har absolutt ikke noe å skamme meg over kroppslig sett så tror ikke hypotesen din holder mål. Anonymkode: e0c19...290 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Men vil de bare ha matcher? Vil de ikke treffe en som faktisk matcher dem? Hvorfor klager de så mye når de velger å fiske med trål? Om de skal fiske etter den ene spesielle fisken med trål, så er det jo klart at de får veldig mye bifangst. Det er i så fall bifangsten som burde klage her. Dette virker jo helt absurd i så fall. Beklager på forhånd fiskesammenligningen. Anonymkode: c42d7...340 De kan velge og vrake blant all fisken de får på kroken, de kan velge den fisken de liker best. Det er uansett forventet at mannen må gjøre mesteparten av innsatsen. Anonymkode: c4454...6c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden Blått skrev (9 minutter siden): Jeg tror du finner dem både blant menn og kvinner 😌 mange skriver ikke bio og for meg så fremstår det som veldig merkelig med de som ikke gjør det. Du skal prøve å selge deg inn på en god måte, til rette personen. Å skrive en bio tenker jeg litt som å sende en reklamefilm på tv. Du forteller alle at du er her og hva du selger (deg selv) som da må gjøres på en respektable og ordentlig måte. 😌 Å bare sende logoen til selskapet på 2 sekunder over tv-skjermen vil ikke fange noen sin oppmerksomhet.. Man trenger ingen bio for å få likes eller matcher…Tinder er utelukkende basert på trynefaktor! Jeg gjør tydeligvis alt feil som mann på tinder. Har 5 selfies, null bio men listet opp hva jeg liker å holde på med. Det ga meg 99+ likes på drøye 14 dager og flere dates. Jeg bryr meg heller ikke om damer ikke har bio. Hvis vi liker hverandre så finner vi fort ut hvem hverandre er på en trivelig date. Mine 2 cents. Anonymkode: f6c67...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå er ikke jeg på Tinder lenger men jeg har ikke ett eneste bilde av meg selv i helfigur.. Ihvertfall ikke av nyere dato. Da må jeg be noen ta bilde av meg da? Synes det er kleint nok å ta disse selfiene. Når man er alene er det ikke naturlig at man blir tatt bilde av, vennene mine og jeg driver heller aldri og tar bilder av hverandre. Har absolutt ikke noe å skamme meg over kroppslig sett så tror ikke hypotesen din holder mål. Anonymkode: e0c19...290 +1 på dette. Telefonen min var full av bilder av meg og ungene på tur eller «artige» bilder av meg knyttet til intern humor. Det var knapt en håndfull bilder av meg og nesten ingen av disse var brukbare. Så det ble nok noen litt kleine selfies og som AB290 over, vennene mine har ikke for vane å ta bilder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden Dame 40 her. Var på tinder fordi jeg fikk høre at min daværende mann var på tinder. Noe som viste seg å stemme. Jeg laget en profil men uten bilde (for at ikke han jeg var sammen med skulle vite at det var meg) og skrev hva jeg ønsket i livet bla. Jeg fikk så mange match. De jeg synes var int fikk bilde av meg. Og de lurte på hvorfor jeg skjulte meg siden jeg så så bra ut. Jeg er ikke så overfladisk selv at kun utseendet har noe å si. Enden på visa var at jeg fikk meg samboer/huskjøp og dine mine barn bare pga en beskrivelse. Jeg spurte mannen jeg er med nå om tenk om jeg hadde møtt deg og var ei dundre på 100 kg. Men den sjansen ville han ta. Anonymkode: fcea2...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De kan velge og vrake blant all fisken de får på kroken, de kan velge den fisken de liker best. Det er uansett forventet at mannen må gjøre mesteparten av innsatsen. Anonymkode: c4454...6c8 Haha ja det kan du tro. Pene damer har det sikkert sånn. Ikke vi andre. Anonymkode: 4e4bd...f15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 6 timer siden #19 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man trenger ingen bio for å få likes eller matcher…Tinder er utelukkende basert på trynefaktor! Anonymkode: f6c67...754 Det er jeg enig med deg i, og en av grunnene til at jeg ikke orker det mer. 🙈 Det blir for mye fokus på utseendet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha ja det kan du tro. Pene damer har det sikkert sånn. Ikke vi andre. Anonymkode: 4e4bd...f15 Får du ikke mye matcher? Anonymkode: c4454...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå