AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Førsteåret: får de lov å være igjen i helgene? Eller må de komme hjem? Anonymkode: b67c5...74f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Så klart får de være igjen! En viktig del er det sosiale, og det skjer mye gøy i helgene. Det er mye hyggeligere for ungdommene å komme hjem hvis det er noe de ønsker, og ikke noe de må. Anonymkode: d86b2...a1d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Fikk være igjen noen ganger i høst, det gikk litt over styr, så nå må hun komme hjem inntil videre. Anonymkode: 2b344...7ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Hvis du tvinger dem til å komme hjem i helgene kan det hende at du fremmedgjør dem og ender opp med at de tar avstand fra deg når de blir eldre. Men hvis de har lyst til å komme hjem er det jo hyggelig. Men tvang medføre sjeldent noe godt. Anonymkode: bd91c...741 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Jeg fikk lov å bestemme det selv husker jeg, men kommer nok veldig an på ungdommen. Jeg var ikke så ivrig til å feste, så foreldrene mine var nok ganske sikre på at jeg ikke havnet helt ute på galeien 😅 Anonymkode: f6a08...0d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Men er dere ikke redd for at de fester da? jeg er livredd for at hun blir full og liggende ute 🙈 Anonymkode: b67c5...74f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Foreldrene mine visste at ungdommer kommer til å feste uansett. Og det gjorde jeg. Så, jeg fikk feste, drikke og teste grenser som jeg ville, og visste at jeg alltid kunne komme hjem uten å få kjeft. Til gjengjeld fortalte jeg alltid hvor jeg var og hva jeg skulle. Det førte til at det ikke var like spennende, for jeg fikk jo lov til alt! Gikk kjempebra. Det gikk mye verre med vennene mine som hadde strenge regler hjemme. De var redde for å komme hjem og få kjeft, og havnet sånn sett i mye farligere situasjoner. Anonymkode: d86b2...a1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden Flytta på hybel da jeg var 16. Skulle likt å se foreldrene mine tvinge meg hjem i helgene. Hva skulle de gjort? Kjørt i over en time for så å kaste meg inn bilen og stripse meg fast? Selvsagt tvang de meg ikke hjem. Jeg kom hjem noen helger, mens andre helger gikk til fester og andre sosiale ting. Anonymkode: be756...576 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden Når jeg flytta på hybel skulle jeg ønske at foreldrene mine ønsket meg hjem i helgene. Tenker at du ikke kan bestemme dette egentlig, for hvordan skal du klare å håndheve det? Likevel, det er fint for et barn å vite at du ønsker han/henne hjem så ofte som mulig. Anonymkode: 450d0...cd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden Hun MÅTTE ikke hjem hver helg, nei, men økonomisk sett hadde hun ikke råd til å bli igjen mer enn 1-2 helger i måneden før det hadde blitt veldig stramt. Vi sendte alltid med rikelig med mat osv. fremfor å sende ekstra penger. 2. og 3. året fikk hun seg jobb der, så da var hun naturligvis mye mer på hybelen. Anonymkode: b4998...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Flytta på hybel da jeg var 16. Skulle likt å se foreldrene mine tvinge meg hjem i helgene. Hva skulle de gjort? Kjørt i over en time for så å kaste meg inn bilen og stripse meg fast? Selvsagt tvang de meg ikke hjem. Jeg kom hjem noen helger, mens andre helger gikk til fester og andre sosiale ting. Anonymkode: be756...576 Hun kommer jo hjem når jeg sier hun må, ikke værre enn det. Men hun er nå sur da. Anonymkode: b67c5...74f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Det får nå være måte på til å være hønemor også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Jeg selv reiste på hybel 2 time hjemme fra og reiste hjem 3 hver helg da jeg var 16. Min datter er nå på hybel 2 timer hjemmer fra , til og.med 2 ferger i mellom hun kom hjem alle helger bortsett fra 2 i høst. Anonymkode: 3a1dc...200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå