AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Sendte ei frøken ei melding og lurte på hvor mye hun skulle ha for sex. Hun svarte: Så mye har du ikke.. Jeg vippset henne 50.000 og så ble det ikke noe på meg. Hun har blitt truet med anmeldelse og har fremdeles ikkje betalt tilbake pengene. Slemt? Anonymkode: d6262...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden 0/10 Anonymkode: ec92e...fa8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Dette blir bare for dumt Anonymkode: dcb6d...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Haha noen har for mye tid i kveld ser jeg. Du betalte for mye, jeg kjenner flere som hadde gjort mer for mindre enn 50 000. 🤣 Anonymkode: 5e084...105 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Heldige dama som fikk penger uten å løfte en finger..... Anonymkode: 26388...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Da var vel ikke det nok penger da. Anonymkode: a96e8...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Så du har vipset henne fem tusen hver dag i ti dager?! Anonymkode: 3ad60...8a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Deg igjen.. Anonymkode: 5dc9d...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Oj. Her var det en lik tråd 😌 noen som koser seg i kveld med trolling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Noen kjeder seg skikkelig mye i kveld skjønner jeg Anonymkode: 4abe4...2d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Dersom du får "varen" du har betalt for blir du satt i sjakk matt for da kan hun anmelde deg🙃 Er ulovlig å kjøpe seksuelle tjenester, men ikke å selge det. Anonymkode: 8de23...85a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Sendte ei frøken ei melding og lurte på hvor mye hun skulle ha for sex. Hun svarte: Så mye har du ikke.. Jeg vippset henne 50.000 og så ble det ikke noe på meg. Hun har blitt truet med anmeldelse og har fremdeles ikkje betalt tilbake pengene. Slemt? Anonymkode: d6262...129 Troll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Du har driti deg ut. Ikke lov å kjøpe seksuelle tjeneste her i landet. Men tror ikke på historien Anonymkode: bdb6f...d70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden Jeg hadde gjort det for 5000. Du har blitt lurt. Anonymkode: 92497...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Så du har vipset henne fem tusen hver dag i ti dager?! Anonymkode: 3ad60...8a9 Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg hadde gjort det for 5000. Du har blitt lurt. Anonymkode: 92497...4b7 Dere får holde kontakten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Sendte ei frøken ei melding og lurte på hvor mye hun skulle ha for sex. Hun svarte: Så mye har du ikke.. Jeg vippset henne 50.000 og så ble det ikke noe på meg. Hun har blitt truet med anmeldelse og har fremdeles ikkje betalt tilbake pengene. Slemt? Anonymkode: d6262...129 Hva skal du anmelde henne for da? At du ikke fikk kjøpe sex? Lykke til med det Anonymkode: 3f609...ee8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Sendte ei frøken ei melding og lurte på hvor mye hun skulle ha for sex. Hun svarte: Så mye har du ikke.. Jeg vippset henne 50.000 og så ble det ikke noe på meg. Hun har blitt truet med anmeldelse og har fremdeles ikkje betalt tilbake pengene. Slemt? Anonymkode: d6262...129 Haha.. forbanna Incel. Sånne som deg vil aldri få deg noe. Anonymkode: f1e36...e6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Sendte ei frøken ei melding og lurte på hvor mye hun skulle ha for sex. Hun svarte: Så mye har du ikke.. Jeg vippset henne 50.000 og så ble det ikke noe på meg. Hun har blitt truet med anmeldelse og har fremdeles ikkje betalt tilbake pengene. Slemt? Anonymkode: d6262...129 Du er bra kørka om dette er sant. Noe jeg ikke tror, men håper. Anonymkode: cb4f1...324 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå