AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Hei. Jeg har plutselig fått dotter i ørene. Har ikke vært syk eller forkjølet, og er ikke tett i nesen. Det er fryktelig irriterende for jeg hører ikke at jeg svelger og det er skikkelig ille når jeg kjører bil. Vet ikke om det er noe ørevoks inni der heller og har prøvd å skylle selv før, men får det ikke til. Tips?? Anonymkode: 4debb...aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Hvis det vedvarer kan det være greit å ta en tur til legen for å sjekke ørene. Da får du i alle fall bekreftet eller avkreftet om det er tett grunnet voks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Kan være begynnende ørebetennelse. Anonymkode: 93141...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Prøv med ørelys. Men de må du ha hjelp til å ta, siden det er flamme. Kjøpes bl.a på Sunkost. Skal utjevne trykk og løse opp ørevoks. Anonymkode: 68b36...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Prøv med ørelys. Men de må du ha hjelp til å ta, siden det er flamme. Kjøpes bl.a på Sunkost. Skal utjevne trykk og løse opp ørevoks. Anonymkode: 68b36...c0a Takk for tips AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Kan være begynnende ørebetennelse. Anonymkode: 93141...1ed Jeg bruker hijab så er aldri kald på ørene .. kan det komme likevel ? nordlending skrev (35 minutter siden): Hvis det vedvarer kan det være greit å ta en tur til legen for å sjekke ørene. Da får du i alle fall bekreftet eller avkreftet om det er tett grunnet voks. Jeg vurderer å bestille øreskyll Anonymkode: 4debb...aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Bestill time hos https://hoer.no De skyller ørene dine profesjonelt. Anonymkode: cc6be...6cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg bruker hijab så er aldri kald på ørene .. kan det komme likevel ? Ja. Absolutt. Anonymkode: 93141...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå