AnonymBruker Skrevet 12. januar #41 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Joda det går an. Mannen vippset meg 17000.- på fredag. Anonymkode: df087...a38 Prisen på "fredda`n" har steget ser jeg. Anonymkode: 902b8...a2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #42 Del Skrevet 12. januar Ts her. Dette er helt seriøst. Den andre tråden som liksom skal være han, er troll. Han skriver ikke sånn uansett. Anyway, denne fyren er ikke så truende og farlig av seg, heller en rar bygdeoriginal. Han har nok sikkert nok penger. Kjører langtransport og bor hos sin mor i en alder av over 50 år. Han har ikke overført penger ved en feil som noen argumenterer for her, men med viten og vilje, og UTEN avtale om noe som helst. Håper nesten han anmelder, blir litt gøy å se hva han forsvarer det med. Jeg lar pengene stå urørt en stund, men faen om jeg gir de tilbake. Han får jaggu ta konsekvensene av sin dumhet. Anonymkode: ed6e3...658 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 12. januar #43 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ts her. Dette er helt seriøst. Den andre tråden som liksom skal være han, er troll. Han skriver ikke sånn uansett. Anonymkode: ed6e3...658 Det er da ingen som har påstått at det er han som har skrevet den andre tråden - vi påstår at det er deg 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #44 Del Skrevet 13. januar Jeg ville beholdt hver krone. Anonymkode: 6727c...91c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #45 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Så han har vipset deg 5000kr hver dag over ti dager? Det går nemlig ikke an å vipse en person mer enn fem tusen i døgnet… Anonymkode: 9a198...947 Det går fint an. Jeg vippset 28000 senest i går. Men, da tar vipps prosenter... Anonymkode: fbe4a...1e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #46 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ts her. Dette er helt seriøst. Den andre tråden som liksom skal være han, er troll. Han skriver ikke sånn uansett. Anyway, denne fyren er ikke så truende og farlig av seg, heller en rar bygdeoriginal. Han har nok sikkert nok penger. Kjører langtransport og bor hos sin mor i en alder av over 50 år. Han har ikke overført penger ved en feil som noen argumenterer for her, men med viten og vilje, og UTEN avtale om noe som helst. Håper nesten han anmelder, blir litt gøy å se hva han forsvarer det med. Jeg lar pengene stå urørt en stund, men faen om jeg gir de tilbake. Han får jaggu ta konsekvensene av sin dumhet. Anonymkode: ed6e3...658 Hadde tenkt å skrive et innlegg om at jeg nok ikke hadde turt å beholdt pengene da jeg hadde vært redd for at han skulle bli desperat og tenke at han nå hadde "rett på sex" siden han har betalt, for så å komme å voldta meg eller no. Men når du forteller at han bor hos sin mor som 50-åring og er en bygdeorginal, får jeg bare masse sympati for han og syns synd på han. Så utrolig trist skjebne!! Kan det være at han ikke har kognitive forutsetninger til å bo alene? Kanskje han egentlig er fryktelig ensom? Hvordan omtales han i samfunnet dere bor i? Kanskje han egentlig liker deg, og dette var hans måte å forsøke å flirte på, men på grunn av mangelfulle sosiale kunnskap, feilet? Min erfaring med "bygdeorginaler" er at det er en grunn til at de har blitt nettopp det, og at de sjelden er en respektert og inkludert del av samfunnet. Jeg syns du skal gi tilbake pengene Anonymkode: 94b80...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #47 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Fikk melding fra en fyr jeg kjenner, rimelig ekkel type. Han spurte hvor mye jeg skulle ha for å ha sex med han. Jeg svarte at så mye penger har han ikke. Så vippset han meg 50 000 kr! Spurte så om det var nok. Jeg svarte at jeg vil aldri ha sex med han uansett, men takk for pengene:) Nå vil han ha de tilbake og truer med å anmelde meg hvis ikke. Jeg har ikke tenkt å gi de tilbake til han. Slemt? Anonymkode: ed6e3...658 Hvis han anmelder, så må han bevise at du har gjort noe ulovlig. Bare sitt stille i båten. AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg sa aldri at vi skulle ha sex. Han vippset meg da uoppfordret mener jeg. Og skal han gå til politiet må han jo innrømme å ha forsøkt å begå lovbrudd. Han sier at siden han har slettet meldingene så kan det se ut som noe annet. Vel, jeg tok skjermbilde og de kan uansett hente slettede meldinger.... Ts Anonymkode: ed6e3...658 Han sletter alle meldingene sine, så har jo han slettet alle bevisene mot deg. Behold pengene du. Anonymkode: 9f5b8...f1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #48 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er ikke lov å kjøpe sex Anonymkode: 536bb...384 Han har ikke kjøpt sex. Anonymkode: 09157...5d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #49 Del Skrevet 13. januar Virkelig noen som tror på dette tullet? 😅 Anonymkode: 0c89e...701 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #50 Del Skrevet 13. januar Ikke hør på de som sier du bare kan beholde pengene. Det kan du ikke. Anonymkode: 83402...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #51 Del Skrevet 13. januar Pass på så du ikke blir svindlet på noen måte om du vippser pengene tilbake. Plutselig har du minus 50 000 på konto ( pluss det du hadde fra før) Anonymkode: 321c0...771 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #52 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Snålt å ha en slik bekjent og å i det hele tatt være med på leken ved å svare at han ikke har så mye. Normalt sett ville kvinner avskydd dette og sagt tydelig ifra at det ikke er en akseptert forespørsel eller oppførsel. Anonymkode: 37a8f...307 Tja, for 50 millioner eller mer hadde jeg hatt sex med Trump eller Putin eller Netanyahu eller Erna Solberg om så, så summen ER jo relevant. Det hadde sikret ungen min og meg selv økonomisk for resten av livet - jeg hadde latt noen hogge av ene beinet mitt også for den summen. 50 000 derimot er lommerusk, helt uaktuelt. Anonymkode: 750f4...a3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #53 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ikke hør på de som sier du bare kan beholde pengene. Det kan du ikke. Anonymkode: 83402...bce Fordi? Anonymkode: ed6e3...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå