Blått Skrevet 12. januar #21 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så han har vipset deg 5000kr hver dag over ti dager? Det går nemlig ikke an å vipse en person mer enn fem tusen i døgnet… Anonymkode: 9a198...947 Er det ikke sånn at om du vippser over 5000 kr på 24 timer så er det et gebyr? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #22 Del Skrevet 12. januar Blått skrev (Akkurat nå): Er det ikke sånn at om du vippser over 5000 kr på 24 timer så er det et gebyr? Jo, tydeligvis koster det 1% av beløpet Anonymkode: 9a198...947 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 12. januar #23 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Fikk melding fra en fyr jeg kjenner, rimelig ekkel type. Han spurte hvor mye jeg skulle ha for å ha sex med han. Jeg svarte at så mye penger har han ikke. Så vippset han meg 50 000 kr! Spurte så om det var nok. Jeg svarte at jeg vil aldri ha sex med han uansett, men takk for pengene:) Nå vil han ha de tilbake og truer med å anmelde meg hvis ikke. Jeg har ikke tenkt å gi de tilbake til han. Slemt? Anonymkode: ed6e3...658 Jeg hadde sendt dem tilbake. Jeg hadde ikke hatt samvittighet til å beholde dem, men en annen faktor er jo at sånn som du beskriver han så hadde jeg blitt redd for at han skulle ha gjort meg noe. Vil du virkelig ta sjansen på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 12. januar #24 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så han har vipset deg 5000kr hver dag over ti dager? Det går nemlig ikke an å vipse en person mer enn fem tusen i døgnet… Anonymkode: 9a198...947 Å jo da. Men man må betale gebyr. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #25 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Han gjør noe ulovlig siden det ikke er lov å kjøpe sex i Norge. Hun har selvagt ikke sagt at hun selger sex så egentlig har han bare vippset ei dame for å vise at han har penger? Veldig merkelig oppførsel…. Anonymkode: 536bb...384 Hvis noen overfører penger til deg ved en feil så må man betale tilbake. Anonymkode: 83402...bce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 12. januar #26 Del Skrevet 12. januar Om dette er sant virker han ustabil nok til å oppsøke deg. Vipps dem tilbake. Han høres jo farlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #27 Del Skrevet 12. januar Artig sak om den hadde vært til å tro på. Hun har sitt på det rene mener jeg. Hun har ikke bedt om penger. Han har ytret ønske om å få noe av henne for en sum penger. Han sender penger, uten at de er enige, så i mine øyne har han kastet bort pengene sine, og har ikke noe krav på å få de tilbake. Anonymkode: feeb2...3e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 12. januar #28 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk melding fra en fyr jeg kjenner, rimelig ekkel type. Han spurte hvor mye jeg skulle ha for å ha sex med han. Jeg svarte at så mye penger har han ikke. Så vippset han meg 50 000 kr! Spurte så om det var nok. Jeg svarte at jeg vil aldri ha sex med han uansett, men takk for pengene:) Nå vil han ha de tilbake og truer med å anmelde meg hvis ikke. Jeg har ikke tenkt å gi de tilbake til han. Slemt? Anonymkode: ed6e3...658 Jaaaaadaaaa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #29 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Så han har vipset deg 5000kr hver dag over ti dager? Det går nemlig ikke an å vipse en person mer enn fem tusen i døgnet… Anonymkode: 9a198...947 Joda det går an. Mannen vippset meg 17000.- på fredag. Anonymkode: df087...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #30 Del Skrevet 12. januar 50 000 er vært å ligge får så jeg hadde bare ligge med han😂 Anonymkode: 295d1...787 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 12. januar #31 Del Skrevet 12. januar 🧌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #32 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Artig sak om den hadde vært til å tro på. Hun har sitt på det rene mener jeg. Hun har ikke bedt om penger. Han har ytret ønske om å få noe av henne for en sum penger. Han sender penger, uten at de er enige, så i mine øyne har han kastet bort pengene sine, og har ikke noe krav på å få de tilbake. Anonymkode: feeb2...3e8 Men der tar du feil. Anonymkode: 83402...bce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #33 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Så han har vipset deg 5000kr hver dag over ti dager? Det går nemlig ikke an å vipse en person mer enn fem tusen i døgnet… Anonymkode: 9a198...947 Dette er feil Anonymkode: 614a6...883 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #34 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Artig sak om den hadde vært til å tro på. Hun har sitt på det rene mener jeg. Hun har ikke bedt om penger. Han har ytret ønske om å få noe av henne for en sum penger. Han sender penger, uten at de er enige, så i mine øyne har han kastet bort pengene sine, og har ikke noe krav på å få de tilbake. Anonymkode: feeb2...3e8 Denne trengte jeg i dag! Jeg er enig. Jeg er faktisk tilbøyelig til å tro at dette er sant for sånne raringer finnes! Så kommer det an på sikkerheten til ts dersom han er farlig (kanskje hun skal ta ut besøksforbud?) eventuelt om hun faktisk trenger pengene. Da er det hans tap. Anonymkode: 028fa...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #35 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Denne trengte jeg i dag! Jeg er enig. Jeg er faktisk tilbøyelig til å tro at dette er sant for sånne raringer finnes! Så kommer det an på sikkerheten til ts dersom han er farlig (kanskje hun skal ta ut besøksforbud?) eventuelt om hun faktisk trenger pengene. Da er det hans tap. Anonymkode: 028fa...d17 Dette stemmer ikke. Hvis noen overfører penger til deg ved en feiltagelse så må du betale tilbake. Anonymkode: 83402...bce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #36 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvis noen overfører penger til deg ved en feil så må man betale tilbake. Anonymkode: 83402...bce En feil? Mannen betalte jo med viten og vilje til denne dama. Hun har ikke lovet han noe som helst, og hvis hun takker ja har han jo gjort noe ulovlig og hun kan anmelde han. Ingen er så dust at de finner på så teite ting. Både denne tråden og tråden som liksom skal være fra mannens synsvinkel, er fake as hell. Anonymkode: a9df1...8d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 12. januar #37 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Denne trengte jeg i dag! Jeg er enig. Jeg er faktisk tilbøyelig til å tro at dette er sant for sånne raringer finnes! Så kommer det an på sikkerheten til ts dersom han er farlig (kanskje hun skal ta ut besøksforbud?) eventuelt om hun faktisk trenger pengene. Da er det hans tap. Anonymkode: 028fa...d17 Er nok bare tull i og med at det et en tråd som heter betalt godt, fikk unne sex da personen betalte 50000 kr. Og vil ha de tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 12. januar #38 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk melding fra en fyr jeg kjenner, rimelig ekkel type. Han spurte hvor mye jeg skulle ha for å ha sex med han. Jeg svarte at så mye penger har han ikke. Så vippset han meg 50 000 kr! Spurte så om det var nok. Jeg svarte at jeg vil aldri ha sex med han uansett, men takk for pengene:) Nå vil han ha de tilbake og truer med å anmelde meg hvis ikke. Jeg har ikke tenkt å gi de tilbake til han. Slemt? Anonymkode: ed6e3...658 Jeg hadde aldri betalt tilbake. Blir personen enda mer ufin kan du true med å gå til politiet. Du har bevis i form av vipps og meldinger. Det er forbudt å kjøpe sex i Norge. Det kan du minne personen på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #39 Del Skrevet 12. januar mon_nom skrev (2 minutter siden): Er nok bare tull i og med at det et en tråd som heter betalt godt, fikk unne sex da personen betalte 50000 kr. Og vil ha de tilbake Jeg er ikke den du siterte, men det kan være en reell problemstilling likevel. Da jeg var singel og i midten av 20-åra var det mange rare forespørsler jeg fikk via tinder etc, og menn som ønsket å betale store summer for seksuelle tjenester. Det var til og med en fyr som ville betale meg 2000 kr bare for å sniffe på skoa mine liksom (jeg takket nei altså, bare så det er sagt 🤣), og jeg er en "ordentlig" jente som ikke har halvnakne bilder etc, så jeg kan bare se for meg hvilke forespørsler damer som er mer lettkledd etc får. Anonymkode: f077e...4d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 12. januar #40 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hør her: du gjør noe ulovlig hvis du ikke returnerer pengene. Anonymkode: 83402...bce Hva er ulovlig med dette? Hvor står det i lovverket at man ikke kan bli vippset penger? Det som derimot er ulovlig er å kjøpe sex / prøve å kjøpe sex. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå