AnonymBruker Skrevet 14. januar #21 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fikk sterk mensenblødning i en av de første ukene da jeg var sammen med min nåværende kjæreste. Det bare fossa ut og når jeg skulle ta av meg bindet kom det en stor koagulert blodklump som splættet rett i gulvet foran han på badet. Var ikke særlig greit nei 😅 han tok det med smil og tørket det opp og sa «stakkars jenta mi». Verdens beste og mest forståelsesfulle kjæreste 🥰 Anonymkode: befda...ceb Hahaahhaahahahshshshshahsha, for gøy 😂 Bra han tok det pent og at du overlevde flausen 😅 Anonymkode: cab76...587 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #22 Del Skrevet 14. januar hanfranord skrev (57 minutter siden): Hva med å gå på do først. Bæsja på seg under sex nei da var man nøden før akten startet 😂 Den skjønner ikke jeg heller 🙊 at man kan være uheldig og ikke greie å holde på urinen etter heftig sex i evigheten, det kan jeg forstå. Men avføring? Det sklir sjeldent like lett ut som urin når man bare slapper av 😂 Anonymkode: cab76...587 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanfranord Skrevet 14. januar #23 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Haha! Joda alt tømmes og renses først. Men vi snakker om flere timers akter og ganske mye press på.... ting 😂 Anonymkode: 9e68b...d87 Hehe jaja artig uansett. Når man må legge inn foodora under akten så kan alt skje 😂👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 14. januar #24 Del Skrevet 14. januar En gang satt vi med venner. Utenfor boligen. I telt. Jeg ble så full at jeg snublet. Det i bakken. Hva gjorde samboeren, ingenting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #25 Del Skrevet 14. januar hanfranord skrev (12 minutter siden): Hehe jaja artig uansett. Når man må legge inn foodora under akten så kan alt skje 😂👍👍 Hahaha ja! Herlig. Takk for en god latter 😂😂😂 Anonymkode: 9e68b...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå