Gå til innhold

Flaueste du har opplevd med nåværende partner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Trenger å høre at andre også har hatt noen skikkelige flauser og at det romantiske forholdet har overlevd det 😅

Anonymkode: d1021...319

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Trenger å høre at andre også har hatt noen skikkelige flauser og at det romantiske forholdet har overlevd det 😅

Anonymkode: d1021...319

Bæsjet på meg to ganger under sex. En gang under hard fingring og en gang mens jeg satt på topp. Heldigvis er han veldig jordnær og vet at slikt kan skje når ting går veldig hardt for seg over veldig land tid. Jeg er fremdeles veldig flau! 

Anonymkode: 9e68b...d87

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingenting. Og han har sett alt. Inkludert bært meg til dusjen, og vasket soverom, seng og alt, under en skikkelig runde med Noro-virus. 

Anonymkode: ed358...855

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dagen etter vi flytta sammen i min ettroms leilighet fikk jeg omgangssyke. Sånn skikkelig. Det kom i alle retninger. Vi er sammen ennå, 25 år etterpå. Der og da var jeg for syk til å bry meg. Men etterpå var det ille. Han måtte tørke både 🤮og 💩

Anonymkode: b3d6e...1ad

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei det tenker jeg ikke over. To keisersnitt og meget dårlig så har han sett og hørt alt. 

Anonymkode: 19abb...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Husker det lakk melk fra puppen min en av de første gangene vi hadde sex. Var et år eller to siden jeg hadde sluttet med amming, så aner virkelig ikke hva som skjedde. Heldigvis er han moden og reflektert, og har barn selv, så han syntes ikke det var ekkelt.

Anonymkode: a0c4a...8e4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Å bli tørr og sår i underlivet pga overgangsalder, selv om det er naturlig.

Anonymkode: bbbaa...df0

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Å bli tørr og sår i underlivet pga overgangsalder, selv om det er naturlig.

Anonymkode: bbbaa...df0

Er det flaut?? Det er jo helt vanlig og helt normalt. 

Anonymkode: 466b1...214

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingenting. Da han ble uhelbredelig syk av kreft ble han etterkvart så dårlig at jeg måtte hjelpe ham ved toalettbesøk og i dusjen. Han følte det var vanskelig for stoltheten men jeg har aldri elsket ham mer. Den man elsker veldig høyt beholder stjerneglansen uansett. ❤️

Anonymkode: c17a4...05c

• Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fortalte ei venninne i fortrolighet at samboer hadde sagt at han ville at vi skulle gifte oss. I et bryllup litt senere sa ei fremmed dame høyt rundt bordet vi satt på «så hyggelig at dere to skal gifte dere snart!» Jeg svarte at vi ikke hadde noen planer om det og hun snudde seg forvirret mot venninnen min som mumlet noe uforstående. 

Jeg holdt på å dø, samboer latet som han ikke hørte noe, og vi er fremdeles sammen, et par år senere, men han har aldri snakket om det igjen…

Anonymkode: afb20...78f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Husker det lakk melk fra puppen min en av de første gangene vi hadde sex. Var et år eller to siden jeg hadde sluttet med amming, så aner virkelig ikke hva som skjedde. Heldigvis er han moden og reflektert, og har barn selv, så han syntes ikke det var ekkelt.

Anonymkode: a0c4a...8e4

Hvis en mann hadde syntes det var "ekkelt", så hadde det vært på hue og ræva ut her i hvert fall. Ekte mannfolk liker ekte kvinner.

Anonymkode: 4927f...246

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hvis en mann hadde syntes det var "ekkelt", så hadde det vært på hue og ræva ut her i hvert fall. Ekte mannfolk liker ekte kvinner.

Ekte mannfolk like kvinner som tar vare på seg og ikke forfaller og ikke lar seg diktere av feminister.

Anonymkode: a0dd5...5c9

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var en veldig brå konklusjon fra en hendelse. Om min partner reagerte på noe ville jeg prøvd å gå i en dialog for å finne ut hva som ligger bak. Godt mulig det er grunn til brudd eller avslutning, men det kommer etter praten. Om det var ulike tenningsmøster og gjentagelser ville jeg nok avsluttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fikk sterk mensenblødning i en av de første ukene da  jeg var sammen med min nåværende kjæreste. Det bare fossa ut og når jeg skulle ta av meg bindet kom det en stor koagulert blodklump som splættet rett i gulvet foran han på badet. Var ikke særlig greit nei 😅 han tok det med smil og tørket det opp og sa «stakkars jenta mi». Verdens beste og mest forståelsesfulle kjæreste 🥰

Anonymkode: befda...ceb

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fikk sterk mensenblødning i en av de første ukene da  jeg var sammen med min nåværende kjæreste. Det bare fossa ut og når jeg skulle ta av meg bindet kom det en stor koagulert blodklump som splættet rett i gulvet foran han på badet. Var ikke særlig greit nei 😅 han tok det med smil og tørket det opp og sa «stakkars jenta mi». Verdens beste og mest forståelsesfulle kjæreste 🥰

Anonymkode: befda...ceb

Wow! For en mann 🤩

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.1.2025 den 19.58):

Bæsjet på meg to ganger under sex. En gang under hard fingring og en gang mens jeg satt på topp. Heldigvis er han veldig jordnær og vet at slikt kan skje når ting går veldig hardt for seg over veldig land tid. Jeg er fremdeles veldig flau! 

Hva med å gå på do først. Bæsja på seg under sex nei da var man nøden før akten startet 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Selvmordsforsøk.

Anonymkode: be310...b31

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
hanfranord skrev (7 minutter siden):

Hva med å gå på do først. Bæsja på seg under sex nei da var man nøden før akten startet 😂

Oppsummert har du aldri klart å få en kvinne til å slappe helt og fullstendig av, med alt det gir av gleder 😉

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Oppsummert har du aldri klart å få en kvinne til å slappe helt og fullstendig av, med alt det gir av gleder 😉

Det dummeste jeg har hørt 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
hanfranord skrev (21 minutter siden):

Haha! Joda alt tømmes og renses først. Men vi snakker om flere timers akter og ganske mye press på.... ting 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...