AnonymBruker Skrevet 13. januar #41 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har passert 40 og den største irritasjonen er at man begynner å bli for gammel til å ha sex med seksuelt attraktive damer. Det blir vanskeligere og vanskeligere, og gjør livet litt mindre morro. Anonymkode: 98782...04c Nja.. nå er jeg noe over 40 selv. Og knuller stort sett damer på min egen alder. Med svært få unntak vil jeg si at sexen er mye bedre nå enn når jeg knulla 20 åringer. Damer på 40 pluss er ofte svært minnerike opplevelser i senga. Anonymkode: 1698e...bb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 13. januar #42 Del Skrevet 13. januar Jeg er misfornøyd i den grad at det mangler noen følelser. Slik det er nå har jeg fast partner, men ønsker meg en kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #43 Del Skrevet 13. januar Ikke fornøyd, fordi jeg har ingen å ha sex med, savner det veldig 😭 Anonymkode: 4d07b...815 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #44 Del Skrevet 13. januar Fantastisk..! Vi er begge glad i å gi, så jeg får mye og gir mye. Vi har begge hobbyer, samarbeider bra og gir hverandre en del frihet; så vi gnisser ikke så mye på hverandre. han pleier å gjøre en så god jobb at jeg ofte dagdrømmer om hans kunnskaper og nærvær på jobb. Anonymkode: 9515c...34d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #45 Del Skrevet 13. januar Ja. Vi liker hverandre og å ligge sammen og leke sammem. Kunne tenkt meg litt oftere men kvaliteten er jeg mer enn fornøyd med! Og vi har alltid gøye planer og idéer for sexen vår framtida. Jeg er heldig som har en så flott og kreativ mann. Anonymkode: 6a639...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #46 Del Skrevet 13. januar Kan vel ikke si det, da lyst å fatigue hos henne gjør soverommet til et sted vi kun sover Anonymkode: 2890b...6c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #47 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Yngre enn henne, da. Din kranglefant. Anonymkode: ad8da...4ee Ikke yngre enn henne heller i praksis. De er jevngamle. Samme fase av livet, samme krets man omgås i. Anonymkode: 98782...04c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #48 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan vel ikke si det, da lyst å fatigue hos henne gjør soverommet til et sted vi kun sover Anonymkode: 2890b...6c5 Du tenner henne ikke seksuelt. Anonymkode: 98782...04c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #49 Del Skrevet 13. januar Nja, det blir for sjelden. Kanskje 1-3 ganger i måneden. Det er vi nok enige om er for sjelden begge to (jeg er kvinne). Det er en kombinasjon av flere ting - vi er slitne med jobb og barn (inkludert ett med diagnose), at et av barna stadig kommer opp i senga til oss på kveld/natt (barnet har diagnose, så det er enklere sagt enn gjort å få gjort noe med det…), og skjermavhengighet hos mannen min. Men det kommer vel bedre tider? Mye sykdom har det også vært. Anonymkode: 9efd5...c9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #50 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (På 12.1.2025 den 19.20): Ja, all den tid jeg er singel og slipper mas om sex. Nyter å slippe det styret der. Anonymkode: 541aa...ae2 Hva mener du med mas? Så om du er forelsket i en mann kan du ikke ha sex med han fordi det er mas? 😲 Anonymkode: 39e5c...caa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 13. januar #51 Del Skrevet 13. januar Ja, jeg er veldig fornøyd. Jeg tror det handler mye om at vi er like der det er viktig å være like, vi er ulike der det er viktig, vi har begge høy lyst, vi er trygge på hverandre og har mye gøy sammen. Jeg føler meg veldig heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #52 Del Skrevet 14. januar Men om man lever med en partner som ikke tennes seksuelt av deg, hviler det ikke et ansvar på vedkommende å si ifra om dette? I stedet for at partner skal gå med depresjon og blue balls i årevis? Anonymkode: cc2d4...38c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 14. januar #53 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (På 12.1.2025 den 19.13): Og i så tilfelle hva gjør deg fornøyd eller misfornøyd? Er det noe spesielt du savner eller kunne ønsket var anderledes eller mer av? Anonymkode: 829c6...ae8 jeg savner lit sex selv om det blir noe sex. men sex for meg er også mye nærhet. Sex for meg er å bruke lit tid med kos og det er deilig når jeg merker at jenta nyter. ER ikke bar å motta kos og sex men minst like viktig å gi jenta nytelse og at hun blir tilfredsstilt. hadde vert deilig å møtt noen for kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:56 #54 Del Skrevet lørdag kl 18:56 Sexlivet blir bare bedre og bedre, og lysten er endelig begynt å øke igjen da jeg sluttet på prevensjon for et år siden. Vi har sex minst 4-5 ganger i uken. Vi utforsker nye ting sammen som har gitt en piff til sexlivet. Så jeg er fornøyd 😄 Har vert sammen i snart 20 år. Jeg er 43, han er 37. Anonymkode: e8ed4...40e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:03 #55 Del Skrevet lørdag kl 19:03 Ja sexlivet kunne ikke vært bedre, foruten om at jeg kunne hatt sex langt oftere. Har en deilig elsker som er litt for opptatt til tider. k50 Anonymkode: 33081...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:26 #56 Del Skrevet lørdag kl 20:26 Jeg er 95% fornøyd. Kunne hatt sex litt oftere, men vi har veldig god sex og det er det viktigste. Kvinne i midten av 40-årene gift i over 20 år. Anonymkode: b3082...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:59 #57 Del Skrevet i går, 06:59 Veldig fornøyd. Vært sammen i mange år, barn har flyttet og vi har mye tid til hverandre. Tuller og tar mye på hverandre i hverdagen og har sex 3-5 ganger i uka. Har klart å variere mye og spicer opp med leketøy, diverse hjelpemidler innimellom. Vi lever etter mottoet: use it or loose it☺️ Anonymkode: 662f8...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 23 timer siden #58 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (På 12.1.2025 den 21.03): NEI!!!!!!!! Sexlivet mitt mangler to vesentlige ting. Sex og liv. Anonymkode: 75774...0ed Samme situasjon her. Og onani har jeg sjeldent interesse av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå