Gå til innhold

Er du fornøyd med sexlivet ditt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og i så tilfelle hva gjør deg fornøyd eller misfornøyd? 

Er det noe spesielt du savner eller kunne ønsket var anderledes eller mer av? 

Anonymkode: 829c6...ae8

Absolutt fornøyd. Vi har sjeldent sex, men sexen vi har er utrolig bra. Kunne med hånden på hjertet ikke bedt om noe bedre. Jeg driter i hyppighet så lenge sexen vi har er bra😊

Anonymkode: bd7e0...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Samboer er ekstremt sexy, så føler meg veldig heldig når det skjer. Men det er bare 2-3 ganger i uka, så kan ikke si jeg er fornøyd, nei, selv om jeg innser at jeg er veldig heldig som har henne.

Anonymkode: 3f942...5bf

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Vil si terningkast 2. 

Når vi først har sex, så er den ok. Hun er dessverre svært passiv, så det er stort sett jeg som jobber. Hun har det også travelt med å komme, slik at vi blir ferdig med det. 

Største problemet vårt er likevel at hun ikke har så høy lyst - og enda verre: hun har ikke noe ønske om å øke den heller. Vi har sex ca. 1 gang pr mnd, og det mener hun er helt normalt (siden hun har en venninne som har det på samme måten).

Kanskje jeg heller skal si terningkast 1. 

Anonymkode: cc2d4...38c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

NEI!!!!!!!!  Sexlivet mitt mangler to vesentlige ting. Sex og liv.

Anonymkode: 75774...0ed

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har passert 40 og den største irritasjonen er at man begynner å bli for gammel til å ha sex med seksuelt attraktive damer. Det blir vanskeligere og vanskeligere, og gjør livet litt mindre morro. 

Anonymkode: 98782...04c

Jeg var på venninnekveld en dag. Voksne damer på 50. De snakket om at de kun datet eller var i forhold med yngre menn. Orket ikke gubbene på 50+. Hun ene var 59 og hadde kjekk kjæreste på 49. Så dette er visst vanlig blant begge kjønn. Selv er jeg 53 og synes ikke menn som er eldre enn meg er seksuelt attraktive. Jeg ønsker ikke forhold, og dersom jeg skulle ønske sex har jeg flere tilbud fra menn som er yngre enn meg. 

Anonymkode: 7c8b1...c54

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig fornøyd! Samboer og jeg har sex hver dag, og jeg kommer to/tre ganger hver gang. Womanizer er en vinner, ellers ingen lenetøy. Bare kjærlighet og lidenskap ♡ Vært sammen en del år, og alltid hatt sex som en prioritet i hverdagen. Prøver å få barn nå, derfor ekstra spennende!

Anonymkode: 589b4...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg og samboer har veldig bra sexliv, sex kanskje 3-4 ganger i uka. Men jeg synes det kan bli litt rutinepreget. Har forsøkt å spice ting litt opp for variasjon. Føler kanskje litt på det at det hadde vært spennende å ha sex med noen andre, men utroskap er selvfølgelig uaktuelt. Jeg har fortsatt en veldig fin kropp som jeg har tatt godt vare på, føler at dette er de siste årene den er fin og jeg er seksuelt attraktiv for de fleste menn…ja det hadde rett og slett vært spennende å ha sex med en annen mann…

Anonymkode: 97751...b36

Nei! Har sex med mannen kanskje 1 gang i året, sist gikk det to år mellom. Vet ikke hvor lenge det går til neste gang. Har ingen lyst på han.     Men jeg er kåt 24/7 for tiden, drømmer om å ha sex med en bestemt kar. Er så sinnsykt kåt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av med. Jeg lengter etter å kjenne en fremmed manns pikk inni meg.

Anonymkode: 8846e...182

nope

er vel ingenting ved det som gjør meg fornøyd. "Tvungen" sølibat her. Vurderer å spør partner om å ha en på si når barna blir eldre. men tror ikke det kommer til å bli godt tatt imot.

Anonymkode: be254...bcf

Overaskende mange damer her som kunne ønske å ha sex med en annen enn kjæreste/samboer/ektefelle. Hvorfor ikke ha en åpen kommunikasjon med den du bor sammen med og kanskje foreslå trekant MFM. Det kan jo være at han tenner på dette. Jeg har vært sammen med min kone i nesten 30 år og vi har sex kanskje 1 gang i måneden. Tror hun begynner å bli litt lei meg seksuelt og jeg har foreslått en slik trekant for å vekke lysten hennes igjen så får vi se hva hun ønsker. Jeg tenner på dette, men vet at mange andre ikke ville tolerert dette.

Anonymkode: dc5e7...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Overaskende mange damer her som kunne ønske å ha sex med en annen enn kjæreste/samboer/ektefelle. Hvorfor ikke ha en åpen kommunikasjon med den du bor sammen med og kanskje foreslå trekant MFM. Det kan jo være at han tenner på dette. Jeg har vært sammen med min kone i nesten 30 år og vi har sex kanskje 1 gang i måneden. Tror hun begynner å bli litt lei meg seksuelt og jeg har foreslått en slik trekant for å vekke lysten hennes igjen så får vi se hva hun ønsker. Jeg tenner på dette, men vet at mange andre ikke ville tolerert dette.

Anonymkode: dc5e7...24d

Jeg er den øverste du siterte her. Jeg synes MkM trekant virker litt skummelt, altså jeg skjønner at to oppegående menn er snille med dama og alt det der, men for meg virker det litt voldsomt…mannen min angst vel også uttrykt et par ganger at han hadde dødd av sjalusi hvis han hadde sett meg ha sex med en annen mann. Jeg har foreslått trekant med annen kvinne og han, han likte tanken i alle fall litt men, han har ikke gjort noe aktivt for å følge det opp i alle fall…

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg er den øverste du siterte her. Jeg synes MkM trekant virker litt skummelt, altså jeg skjønner at to oppegående menn er snille med dama og alt det der, men for meg virker det litt voldsomt…mannen min angst vel også uttrykt et par ganger at han hadde dødd av sjalusi hvis han hadde sett meg ha sex med en annen mann. Jeg har foreslått trekant med annen kvinne og han, han likte tanken i alle fall litt men, han har ikke gjort noe aktivt for å følge det opp i alle fall…

Tenner du på sex med en annen kvinne da? Eller er tanken på å se mannen ha sex med noen andre tennende for din del? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg nærmer meg 50 med stormskritt. Vi har sex ca tre ganger i uka. Han er en som greier å holde igjen orgasme.  Så han kan gi meg fra to til seks orgasmer før han selv kommer. Tror det er viktig å vedlikeholde sexlivet.

Anonymkode: 6aa87...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ganske fornøyd. Sexen er veldig bra når den skjer, vi har et åpent og nysgjerrig forhold til sex og hverandre, så vi utforsker alltids noe nytt. Men fordi vi ikke bor sammen blir det litt for sjeldent for min del. 2-3 ganger i uken, hvor jeg helst ville hatt hver dag. 
Han sier at han uansett ikke ville greid å ha sex hver dag, så det har jeg innfunnet meg med. Sørger for orgasmene selv de andre dagene, og solo-sexlivet er jeg endelig veldig fornøyd med (som kvinne i 30-åra).  Vet akkurat hva som funker, og hva jeg bør fantasere om for optimal orgasme ☺️

Anonymkode: 6bf24...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei.  Han har mistet piffen.  Jobber, spiser, sover. Tror det er en depresjon i bunnen. Vanskelig å snu.  Men når vi en sjelden gang har sex er det ok. Ikke fantastisk,  det rekker ikke bli bra for min del fordi når han har så lite og sjelden lyst sovner min også. Det tar en stund å switche modus fra ingenting til hei, nå, med en gang over på 5 minutter.  Kjappiser er gull det så lenge man har sex ofte. Men ikke når det knapt nok skjer.

Anonymkode: 4601c...345

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har alle forutsetninger  for det ja fordi jeg har en fantastisk  forhold med en mann der nytelse og ønske om å glede hverandre å være nær er der hele tiden. Enormt mye kjærtegn. Dessverre er jeg syk akkurat  nå så sliter mye med kroppen. Dette sårer meg en del. For min egen del,men jeg som person er åpen og nokså frigjort seksuellt og når vi har sex er det veldig nært  og nydelig. 

Anonymkode: 4665c...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så gjør han en tjeneste og la han finne noen som ønsker han

Anonymkode: 52349...702

Nei, «de personer» venter til mannen er utro, så kan de legge all skylden på han!

Anonymkode: 2b9ee...a58

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sexen er bra. Men det blir for sjeldent etter mitt behov…

Anonymkode: 38109...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tenner du på sex med en annen kvinne da? Eller er tanken på å se mannen ha sex med noen andre tennende for din del? 

Jaja jeg tenner på andre kvinner, dvs kunne ikke tenkt meg å være i et forhold med en kvinne, men har hatt sex med kvinner før og det har vært fint det. Og ja jeg tenner også på ideen av at han har sex med en annen kvinne, har fortalt han dette også. Men skjer det så skjer det og skjer det ikke så skjer det ikke, jeg er ikke så opptatt av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg var på venninnekveld en dag. Voksne damer på 50. De snakket om at de kun datet eller var i forhold med yngre menn. Orket ikke gubbene på 50+. Hun ene var 59 og hadde kjekk kjæreste på 49. Så dette er visst vanlig blant begge kjønn. Selv er jeg 53 og synes ikke menn som er eldre enn meg er seksuelt attraktive. Jeg ønsker ikke forhold, og dersom jeg skulle ønske sex har jeg flere tilbud fra menn som er yngre enn meg. 

Anonymkode: 7c8b1...c54

En mann på 49 er ikke ung. 

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nei. Vil si terningkast 2. 

Når vi først har sex, så er den ok. Hun er dessverre svært passiv, så det er stort sett jeg som jobber. Hun har det også travelt med å komme, slik at vi blir ferdig med det. 

Største problemet vårt er likevel at hun ikke har så høy lyst - og enda verre: hun har ikke noe ønske om å øke den heller. Vi har sex ca. 1 gang pr mnd, og det mener hun er helt normalt (siden hun har en venninne som har det på samme måten).

Kanskje jeg heller skal si terningkast 1. 

Anonymkode: cc2d4...38c

samboeren din er ikke seksuelt tiltrukket av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja jeg er fornøyd. Har de siste årene «levd singellivet» å hatt flere FF’ns samtidig å hatt mye fantastisk sex . Men så møtte jeg en mann som jeg ønsker forhold med å kuttet ut alt annet. Sexen er ikke like crazy som med spesielt han ene FF’n men det er helt greit for det er er en helt annen nærhet mellom oss generelt som er det jeg ønsker (og sexen er både god å tilfredsstillende) 

Anonymkode: 6d9f6...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En mann på 49 er ikke ung. 

samboeren din er ikke seksuelt tiltrukket av deg.

Yngre enn henne, da. Din kranglefant. 

Anonymkode: ad8da...4ee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...