AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #41 Del Skrevet 6 timer siden Grüner skrev (1 time siden): Har du prøvd å si ifra til moren? Jeg ser for meg samtalen "hei svigermor, du synes ikle det er på tide at babyen din på 40 år snart lærer seg vaske sine egne underbukser? Eventuelt kan du ta ett steg til side, så kan jeg overta og fullføre barneoppdragelsen?" Anonymkode: 9a383...fed 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 6 timer siden #42 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Still heller tilsvarende spørsmål til guttungen. Hvor lenge skal han være avhengig av henne? Når skal han bli en selvstendig mann og kutte navlestrengen? Anonymkode: 4b787...600 han er det jo underliggende egentlig at det ikke er stort håp for han alt med at han er 40 og trenger mamma´n sin så å vinne der er eneste muligheten å ha mor som alliert tror jeg.. Han er en forvokst guttunge og vil aldri bli mann om ikke hans mor spiller på dama`s team fullt og helt.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #43 Del Skrevet 6 timer siden Det der hadde jeg ikke orket. Hvis du elsker ham, så får han komme på besøk til deg, men hadde ikke orket å være hos ham. Ikke flyttet inn til ham heller. Han får flytte inn til deg eller om dere finner noe sammen i et helt annet nabolag. Anonymkode: 4956e...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 6 timer siden #44 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg ser for meg samtalen "hei svigermor, du synes ikle det er på tide at babyen din på 40 år snart lærer seg vaske sine egne underbukser? Eventuelt kan du ta ett steg til side, så kan jeg overta og fullføre barneoppdragelsen?" Anonymkode: 9a383...fed Noen må jo ta den samtalen og kjæresten ser det jo ikke selv siden han alltid har hatt det sånn. Ubehagelig for ta, ja, men likevel nødvendig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #45 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det der hadde jeg ikke orket. Hvis du elsker ham, så får han komme på besøk til deg, men hadde ikke orket å være hos ham. Ikke flyttet inn til ham heller. Han får flytte inn til deg eller om dere finner noe sammen i et helt annet nabolag. Anonymkode: 4956e...d78 Jeg orker ikke, som sagt, fikk mer enn nok på morran idag av å våkne til henne som laget frokost hos han. Jeg dro forholdvis raskt, og har meldt han nå om at jeg trenger litt space et par dager før vi snakkes igjen. Jeg kommer til å avslutte relasjonen nå. Møttes i august så det er ikke lenge nok til at jeg kan si jeg elsker han akkurat. Og det er så kort tid at det ikke bør være så smertefullt å gjøre det slutt heller. TS Anonymkode: 8f3a1...3a6 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #46 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg burde sagt noe til dem om alt dette. Helt sikkert. Men jeg vet ikke om jeg orker. Lite sted, mye drittsnakk osv. Mest fristende å bare avslutte relasjonen og si det ikke fungerer for meg. Tviler på han skjønner. Eller at hun skjønner. Og jeg er bare dritt lei. TS Anonymkode: 8f3a1...3a6 Høres helt sykt ut!! Her måtte vi flytte 1 time unna svigermor for å få slutt på at hun dullet med sønnen sin. Jeg måtte lære han å vaske klær, lage mat, styre over økonomien sin etc. Han var bare i starten av 20-åra når vi møttes, så det var for så vidt greit. Og det tok lang tid før mannen min innså hvor avhengig han var av mammaen sin. Hun låste seg inn og vasket klær, ryddet, laget mat, tok på nytt sengetøy og stylet med nips. Heldigvis var min mann mer desperat etter å endelig få seg en kjæreste. Men ja, tør ikke å tenke på hvordan han hadde vært viss dette fikk fortsette i 20 år til før han møtte meg. Tror faktisk ikke at det hadde gått!! Min svigermor mener jo at gullgutten hennes er verdens flotteste og flinkeste mann. Hun sier bestandig at han ALLTID har vært sååå flink med huslige oppgaver. Irriterer meg grenseløst, fordi det er jo jeg som har lært han opp! Støtter deg i å gå om han ikke har lyst til å prioritere annerledes Noe det ikke virker som. Saken hadde vært helt annerledes om han innså problemet selv. Anonymkode: d02a8...8ac 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #47 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg orker ikke, som sagt, fikk mer enn nok på morran idag Det er en klok strategi. Du har ingen ting igjen for å sette igang oppvask med konfrontasjoner ol. Trekk deg stille og rolig ut og si at du føler dere ikke passer så godt sammen likevel. (Det er jo sant) Anonymkode: 8c6cf...be5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #48 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg orker ikke, som sagt, fikk mer enn nok på morran idag av å våkne til henne som laget frokost hos han. Jeg dro forholdvis raskt, og har meldt han nå om at jeg trenger litt space et par dager før vi snakkes igjen. Jeg kommer til å avslutte relasjonen nå. Møttes i august så det er ikke lenge nok til at jeg kan si jeg elsker han akkurat. Og det er så kort tid at det ikke bør være så smertefullt å gjøre det slutt heller. TS Anonymkode: 8f3a1...3a6 Jepp, da har du jo egentlig tatt beslutningen - en beslutning jeg støtter det fullt i!!! Stakkars fyr som er dømt til å være mannebaby!! Anonymkode: 4956e...d78 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #49 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Altså, vi er forholdsvis tidlig i relasjonen siden jeg vurderer gjøre det slutt pga svigermor. Men jeg vet ikke om jeg orker dette. Saken er som følger. Etter mange års studier flytta jeg hjem. Møtte en jeg husker sånn smått fra jeg var veldig ung. Dritkjekk var han den gang, og det er han ennå. Da hadde han dame, men han er singel nå. Jeg er 30, han er i 40 årene. Ingen av oss har barn. Vært sammen ca 6mnd. Uansett, ryktes at damer han har hatt har dumpa han pga at moren er vanskelig. Vi bor på bygda, og her er mye sladder, så jeg har ikke brydd meg så mye om dette før nå sener tid. Han har bygd hus i samme byggefelt som foreldrene, men ikke vegg i vegg. Må ta på yttertøy for å besøke, for å si det sånn. Men de har et alt for tett bånd, og hun oppfører seg som han er barn ennå. Han spiser middag der hver dag etter jobb og blir sur hvis hun ikke er hjemme uten å ha sagt fra. Hun vasker klærne hans. Hun vasker huset hans hver uke. Mange ganger hver uke tror jeg faktisk. Hun møblerer og maler og styrer der uten å spørre han hvis hun ser noe hun syns er fint. Det ommøbleres ofte når han er på jobb. Her for noe siden hadde hun kjøpt noe nips hun tenkte han skulle ha på en hylle i stua. Det gikk en faen i meg, så jeg flytta det til en annen hylle. Og da rabla det for mor, skikkelig sur for at det ikke sto der hun hadde planlagt. Og idag rabla det for meg. Våkna av at hun hadde låst seg inn og styra på kjøkkenet for å lage frokost til han. Ikke til meg, hun visste jo ikke at han hadde gjester på overnattting som hun sa. Har skjedd sånne ting som dette her hele tiden. Større og mindre greier. Men det er så irriterende 😠 Jeg har snakket med kjæresten om det. Han er bare glad for at mamma bryr seg. Skjønner ikke at det kan gå utover meg og mitt forhold til henne. Eller han. Han omtaler henne som verdens beste mamma. Er dere her på KG enig i at dette er dødfødt? Og ikke normalt ? Altså, jeg orker ikke!! Det er jo bare å innse at det blir strevsomt i mange år til. Og at det nok er sant som ryktene sier, at moren er i årsak til at han ikke har hatt noen lange forhold. Anonymkode: 8f3a1...3a6 Mamma gutt, nei og atter nei. Han kunne sikkert giftet seg med mora hvis han kunne. Hadde latt ha gå. Anonymkode: a7ce6...1f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #50 Del Skrevet 6 timer siden Ofte har det blitt klaget på at "dump ham" er et svar som går igjen i samlivstrådene her på KG, men jeg tror aldri jeg har sett en mer samstemt tråd enn denne. Og sjelden har vel dumpekandidaten vært mer åpenbar, heller. Anonymkode: c3005...895 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 6 timer siden #51 Del Skrevet 6 timer siden Her er det jo ikke svigermor som er problemet, men mannen! Han er ekstremt lite selvstendig, og hvis du går inn i et forhold med han må du regne med at du tar over rollen som mammaen hans. Og det vil du vel ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #52 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ofte har det blitt klaget på at "dump ham" er et svar som går igjen i samlivstrådene her på KG, men jeg tror aldri jeg har sett en mer samstemt tråd enn denne. Og sjelden har vel dumpekandidaten vært mer åpenbar, heller. Anonymkode: c3005...895 Sant det! Jeg satser på det skal gå forholdsvis smertefritt å komme seg ut av også. TS Anonymkode: 8f3a1...3a6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå