AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #41 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er fortsatt legitimt å lure på hvorfor man gidder. Anonymkode: de89d...f59 Nei, Anonymkode: 877bd...4c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #42 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg er litt i sjokk her. Jeg var satt opp på å registrere resultat (sekretariat) på håndballen i dag, men siden det var utrolig fint skivær avslo jeg i dag. Skrev ikke grunnen da på Spond. Datteren min gikk på kampen, men hun ringte meg og sa at kampen ble avlyst fordi jeg ikke kom. Det var ikke noen andre der som kunne gjøre jobben visst nok. Er ikke det merkelig at de kan stille seg i en sånn situasjon at hvis noen ikke kan, så må kampen avlyses? Anonymkode: 5d7c6...7ca Troll Anonymkode: b7e27...bdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #43 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er fortsatt legitimt å lure på hvorfor man gidder. Anonymkode: de89d...f59 Men du vil jo ikke få svar på det her. Anonymkode: b7e27...bdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 10 timer siden #44 Del Skrevet 10 timer siden (endret) Hvilken konsekvens trodde du det fikk da? De som ikke var satt opp på dugnad var kanskje ikke med i hallen denne gangen. Regner med du betaler boten som laget får av forbundet for å ikke stille med sekretariat, og unnskylder deg for treneren siden laget får poengstraff siden de taper kampen pga dette! Jeg har vært lagleder i mange år og fy Søren så lei jeg er av de som ikke møter eller "glemmer". Nå har jeg en avtale med hun som tok over som lagleder om at jeg ikke skal settes på vakter og er superreserve istedet, så hun kan ringe meg når noen ikke møter/avlyser i siste liten så det ikke alltid er hun som må ta de vaktene! Endret 10 timer siden av Summeer 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet 10 timer siden #45 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg er litt i sjokk her. Jeg var satt opp på å registrere resultat (sekretariat) på håndballen i dag, men siden det var utrolig fint skivær avslo jeg i dag. Skrev ikke grunnen da på Spond. Datteren min gikk på kampen, men hun ringte meg og sa at kampen ble avlyst fordi jeg ikke kom. Det var ikke noen andre der som kunne gjøre jobben visst nok. Er ikke det merkelig at de kan stille seg i en sånn situasjon at hvis noen ikke kan, så må kampen avlyses? Anonymkode: 5d7c6...7ca Jeg håper virkelig du tuller? Så navlebeskuende egoistisk går det da ikke ann å være??? Mener du virkelig at folk skal kunne bare "melde avbud" på dugnader samme dag, fordi det er for fint skivær til å sitte inne i en hall? Du skulle faktisk god gammeldags SKAMME DEG! Stakkars dattera di, hun må være så flau! Og det burde du også være. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #46 Del Skrevet 10 timer siden Summeer skrev (5 minutter siden): Hvilken konsekvens trodde du det fikk da? De som ikke var satt opp på dugnad var kanskje ikke med i hallen denne gangen. Regner med du betaler boten som laget får av forbundet for å ikke stille med sekretariat, og unnskylder deg for treneren siden laget får poengstraff! Jeg har vært lagleder i mange år og fy Søren så lei jeg er av de som ikke møter eller "glemmer". Nå har jeg en avtale med hun som tok over som lagleder om at jeg ikke skal settes på vakter og er superreserve istedet, så hun kan ringe meg når noen ikke møter/avlyser i siste liten så det ikke alltid er hun som må ta de vaktene! Billig er det IKKE!! Anonymkode: 877bd...4c6 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #47 Del Skrevet 10 timer siden Du troller nok, men setter søkelyset på et viktig tema i tiden vi lever i; foreldres (manglende) engasjement. Hva er det vintigst å fokusere på tro? Noen timer i en håndballhall, hvor man støtter barnet sitt og viser at man er interessert og bryr seg? Eller å ta en ego skitur? Er selv engasjert i håndball, det er gøy og sosialt. Ser i nærmiljøet her at de som er aktive i idrett OG har engasjerte foreldre ofte er de som gjør det godt videre og ikke havner på skråplanet. Anonymkode: 6c0e8...ade 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 10 timer siden #48 Del Skrevet 10 timer siden Stakkars datteren din 😩 Drite henne ut på denne måten foran hele laget sitt OG det andre laget! Håper virkelig du skjems TS! Dette er bare skikkelig, skikkelig, lavmål 🤯 Hvorfor i alle dager melder dere ungene deres på aktiviteter DERE ikke gidder å følge opp? Det er helt uforståelig! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr&Ro Skrevet 10 timer siden #49 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg er litt i sjokk her. Jeg var satt opp på å registrere resultat (sekretariat) på håndballen i dag, men siden det var utrolig fint skivær avslo jeg i dag. Skrev ikke grunnen da på Spond. Datteren min gikk på kampen, men hun ringte meg og sa at kampen ble avlyst fordi jeg ikke kom. Det var ikke noen andre der som kunne gjøre jobben visst nok. Er ikke det merkelig at de kan stille seg i en sånn situasjon at hvis noen ikke kan, så må kampen avlyses? Anonymkode: 5d7c6...7ca Er ikke overrasket over holdningen din til avtaler eller at du påfører andre problemer uten å reflektere over dette. Det jeg er bekymret over er at du har barn. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 10 timer siden #50 Del Skrevet 10 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Billig er det IKKE!! Anonymkode: 877bd...4c6 Det er kjempedyrt! Jeg pleide å legge ut oversikten over bøter i starten av sesongen for å vise hvilke konsekvenser det får om man plutselig ikke møter på dugnad, eller "heller drar med barnet på en skitur" når man har takket ja til en kamp/vakt. 3000 kr mener jeg boten er dersom laget melder forfall til kamp samme dag (hvis man plutselig ikke har nok spillere). Jeg har flere ganger kjørt mine barn til kamper de egentlig ikke skulle spille for eget lag og ett og to år opp for å hjelpe til når man plutselig har for få spillere..... Endret 10 timer siden av Summeer 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #51 Del Skrevet 10 timer siden Du kødder? Har du meldt deg/blitt satt opp til dugnad så stiller du! Anonymkode: b7f4b...4e4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #52 Del Skrevet 10 timer siden Med siden det er dugnadsarbeid, så vil du vel ikke betale boten - om den kommer, for dugnad er jo frivillig 🏳🏳🏳 Anonymkode: 5295d...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #53 Del Skrevet 10 timer siden De andre voksne som ikke var satt opp på dugnad var vel på ski, satt ikke klare i hallen til å være vikar. Vanligvis må man selv skaffe erstatning, ikke overlate det til andre. Anonymkode: 89f9e...4ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #54 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner ikke at folk orker sånt dritt. Å få livet styrt av slikt tull, det viktigste er å kunne bruke helgene på å komme seg ut i fint vær,nyte naturen, mosjonere, og være med familien. Anonymkode: 5ad8f...f14 Sa den uføre hjemmegående latsabb. Anonymkode: 1466e...95f 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet 10 timer siden #55 Del Skrevet 10 timer siden Bare spør fordi jeg ikke vet; ts skriver jo st hun avslo på Spond. Har ikke vært borti denne appen, men om hun ikke hadde kunnet av andre grunner, f eks jobb, er det fortsatt hennes ansvar å finne erstatter? Hvordan fungerer dette egentlig? Trodde de at hun ville dukke opp likevel? Ellers; stakkars datter. Grunnen til å la være er ikke en god en her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olsen Skrevet 9 timer siden #56 Del Skrevet 9 timer siden Litt usikkert på om dette er sant. Samtidig vet jeg jo at slike foreldre finnes. Jeg opplevde ved et tilfelle at påfallende mange foreldre ble akutt opptatt på jobb eller akutt syke en søndag det var strålende vær. Noen (jeg) ble stående i kiosken alene i 6 timer. Har man barn på håndball er dette en del av det man har gått inn på da barnet begynte (og fortsatte) på håndball. Historien her sier jo at du har satt barnet ditt i en ganske ubehagelig situasjon, da hennes foreldre er den direkte årsaken til avlysning. Å sitte i sekretariatet er ikke en oppgave man bare kan hoppe inn i hvis man ikke har gjort det før- iallfall ikke når barna er litt større og det begynner å gå litt fort. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #57 Del Skrevet 9 timer siden anonymLala skrev (16 minutter siden): Bare spør fordi jeg ikke vet; ts skriver jo st hun avslo på Spond. Har ikke vært borti denne appen, men om hun ikke hadde kunnet av andre grunner, f eks jobb, er det fortsatt hennes ansvar å finne erstatter? Hvordan fungerer dette egentlig? Trodde de at hun ville dukke opp likevel? Ellers; stakkars datter. Grunnen til å la være er ikke en god en her Man kan ikke bare avslå i Spond rett før kampen. Hvertfall ikke uten å sjekke at noen andre kan ta en slik oppgave først! Og nei, ikke alle sjekker Spond, og det er ikke alltid mulig å stille på så kort varsel. Det var ikke en kioskvakt, men sekretariatet. Uten noen til å telle mål, styre klokka og føre live = ingen kamp. Herregud så flaut, hadde slitt med å vise meg i hallen etter en sånn bom. Driter du like mye i datteren din ellers også, TS?? Anonymkode: 1466e...95f 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #58 Del Skrevet 9 timer siden anonymLala skrev (19 minutter siden): Bare spør fordi jeg ikke vet; ts skriver jo st hun avslo på Spond. Har ikke vært borti denne appen, men om hun ikke hadde kunnet av andre grunner, f eks jobb, er det fortsatt hennes ansvar å finne erstatter? Hvordan fungerer dette egentlig? Trodde de at hun ville dukke opp likevel? Ellers; stakkars datter. Grunnen til å la være er ikke en god en her Vet ikke hvordan det er andre plasser, men her har vi selv ansvar for å finne erstatter hvis vi ikke kan stille, f.eks. pga jobb. Har en 14 åring som spiller, og det krever en del dugnad av foreldrene, både fordi det koster og fordi det kreves 2 i sekretariatet på alle hjemmekamper. Men det er ingen som er i nærheten av å legge ned like mye tid som trenerne og foreldrekontaktene. Skulle bare mangle om man ikke selv løser det hvis man ikke kan stille på oppsatt vakt. Anonymkode: 355bc...efb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #59 Del Skrevet 9 timer siden anonymLala skrev (24 minutter siden): Bare spør fordi jeg ikke vet; ts skriver jo st hun avslo på Spond. Har ikke vært borti denne appen, men om hun ikke hadde kunnet av andre grunner, f eks jobb, er det fortsatt hennes ansvar å finne erstatter? Hvordan fungerer dette egentlig? Trodde de at hun ville dukke opp likevel? Ellers; stakkars datter. Grunnen til å la være er ikke en god en her Arrangører kan jo ikke forventes å 1) se avbudet i tide 2) finne etstatning i tide. Ikke sikkert arrangør har barn som skulle spilt en gang. Hennes ansvar med erstatter for en sånn oppgave like mye som kakebaking og kioskvakt. Anonymkode: 877bd...4c6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #60 Del Skrevet 9 timer siden Til alle dere som tror dette handler om en dugnadsoppgave alle kan ta, som å selge billetter eller stå i kiosken: Sekretariat er noe annet. Man må kunne håndballregler og dommertegn og styre klokka i hallen. Hvem som helst kan ikke hoppe inn i den oppgaven. For de aller yngste (<10 år), kan man til nød finne en manuell løsning vha. foreldre, men ikke for de eldre. Da må kampene avlyses, derav boten. Jeg håper dette er tull. Ingen setter hundrevis av mennesker i en forferdelig situasjon på den måten. Hilsen mangeårig hallvaktansvarlig Anonymkode: 965d3...b0b 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå