AnonymBruker Skrevet i går, 12:14 #141 Del Skrevet i går, 12:14 Har aldri bedt om tilgang og kommer aldri til å gjøre det. Sammen i 30 år Anonymkode: 6a9d1...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:27 #142 Del Skrevet i går, 12:27 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Tenker på dere som har vært lenge i parforholdet. Kan dere gå inn på hverandres telefoner? Har dere oversikt over soMe kanaler osv? Hvor åpent er det i forholdet deres? Hvordan er tillitsnivået? Anonymkode: bab99...b6b Gift med samme dama i 25 år, og fortsatt lykkelig gift. Vi har ikke tilgang til hverandres telefoner. Vi kunne nok få det om vi ville, og jeg har flere ganger fått koden til konas telefon hvis jeg skal ta bilde med den eller noe, men jeg husker aldri koden. Ser ikke vitsen. Det er jo hennes telefon. Jeg har ikke noe inne påd en å gjøre. Jeg tenker at viktige, ja kanskje helt nødvendige elementer i et forhold er tillit og frihet. Det blir jo umulig å fungere sammen i det lange løp dersom men hele tiden skal føle seg kontrollert og overvåket av partneren og om du hele tiden må gjøre rede for hvor du skal, hvor du har vært, hva du har gjort, men du har truffet osv.. Samme andre veien, at det blir umulig dersom du hele tiden har mistanke om at partneren driver med ugreie ting og stadig må kontrollere hva som foregår. Det går ikke an å leve sånn, så om du er en av disse, slutt med det, for det ødelegger bare forholde deres. Anonymkode: 794c4...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:37 #143 Del Skrevet i går, 12:37 Vi har hverandres passord, men det er mer tilfeldig enn gjennomtenkt. Det har kommet frem i et øyeblikk der man trenger å låne den andres tlf for noe eller har blitt bedt om å sjekke noe. Aldri gått innpå uten å spør, og alltid bare gjort det man skulle. Null behov for å gå gjennom ting der, full tillitt. Anonymkode: 5a59c...072 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:48 #144 Del Skrevet i går, 18:48 Nei, det har vi ikke og kommer aldri til å ha. Begge har jobbtelefoner, så det er ikke aktuelt. Jeg ville heller ikke hatt tilgang hvis det var aktuelt. Anonymkode: b65a9...619 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:56 #145 Del Skrevet i går, 18:56 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvordan oppsto den flyten? Har noen spurt "hva er passordet til e-posten din?" Anonymkode: bf89e...530 Ikke meg du spør. Men det har jo skjedd gradvis, ved behov. Vi er på vei til hans foreldre, han kjører, det tikker inn en melding (mange år siden, før biler med skjerm). "Hvem er det? Kan du svare?". Han har rotet bort telefonen sin, jeg sitter komfortabelt med en TV serie. Han spør om han kan ringe seg selv, og får bare koden min i stedet for at jeg gidder å reise meg. Vi var på ferie i Asia. Jeg ødela telefonen min. Da brukte vi bare hans en uke. Også til surfing. Han behøver en del hjelp teknisk, til oppsett, backup og slik. Bare slitsomt om han skal drive å skrive koder hele tiden når han ber meg fikse. Vi reiser mye, men gidder ofte bare dra på en PC. Da deler vi på den, uansett hvem sin PC vi har med. Anonymkode: 54e98...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:58 #146 Del Skrevet i går, 18:58 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei, det har vi ikke og kommer aldri til å ha. Begge har jobbtelefoner, så det er ikke aktuelt. Jeg ville heller ikke hatt tilgang hvis det var aktuelt. Anonymkode: b65a9...619 Jeg har også jobbtelefon. Jeg bor med mannen. Jeg må stole på at han ikke lytter ved kontordøren min ved viktige møter eller telefoner. Eller at han ikke går inn på kontoret og snoker i print og slik. Og på samme måte stoler jeg på at han ikke går inn på jobbmail, eller meldinger, noe jeg heller aldri har opplevd at han gjør (man ser jo hvilken app som var oppe sist). Anonymkode: 54e98...5db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:45 #147 Del Skrevet i går, 20:45 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har også jobbtelefon.... Anonymkode: 54e98...5db Og hva signerte du på da du fikk den? At det var greit at familien hadde tilgang? Anonymkode: e12c2...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:49 #148 Del Skrevet i går, 20:49 Vi har tilgang på alt, mobil, passord, mobilbank, osv. Det har bare alltid vært sånn med oss. Blei i lag som to små 16 åringer og vært i lag i 25 år😄 Men jeg gidde aldri å gå igjennom telefonen Anonymkode: d99d8...b7d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:58 #149 Del Skrevet i går, 20:58 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og på samme måte stoler jeg på at han ikke går inn på jobbmail, eller meldinger, noe jeg heller aldri har opplevd at han gjør (man ser jo hvilken app som var oppe sist). Anonymkode: 54e98...5db Hos oss er det helt irrelevant om man stoler på partneren, deler man kode til jobbtelefonen er det oppsigelsesgrunn. Anonymkode: bf89e...530 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:32 #150 Del Skrevet i går, 21:32 AnonymBruker skrev (På 12.1.2025 den 21.53): Separeres ikke fordi du ikke får tilgang til telefonen, håper jeg? Anonymkode: bf89e...530 Nei fordi han har brutt min tillit gjentatte ganger og han har vært utro. Anonymkode: 6f8f7...ca3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:43 #151 Del Skrevet i går, 21:43 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei fordi han har brutt min tillit gjentatte ganger og han har vært utro. Anonymkode: 6f8f7...ca3 Så hvorfor er dere fortsatt sammen? Hvordan orker du en du med god grunn ikke stoler på? Og tror du ikke han klarer å være utro uten at det synes på mobilen? Anonymkode: bf89e...530 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:50 #152 Del Skrevet i går, 21:50 Vi har tilgang til hverandres telefoner, rett og slett av praktiske årsaker. Men jeg har aldri gått gjennom noe som helst der, Aner ikke hva han har gjort på min. Har ingenting å skjule uansett. Han har lederstilling og vi har små barn, hvis han tid til å være utro i tillegg så er det nesten så imponerende at det er greit 🤭 Anonymkode: e86d7...b22 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet i går, 21:51 #153 Del Skrevet i går, 21:51 Ja, ikke fordi vi ikke stoler på hverandre, men heller det motsatte: vi vet at den andre ikke hadde gjort noe dumt, vet at ingen av oss er interessert i snoke, at det er veldig praktisk å kunne ha en telefon tilgjengelig til alle tider. Ellers er det egentlig ingenting vi ikke kan snakke om hvis noen hadde kommet over et rart bilde, kjøp, side.... men som sagt: ingen av oss snoker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:02 #154 Del Skrevet i går, 22:02 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og hva signerte du på da du fikk den? At det var greit at familien hadde tilgang? Anonymkode: e12c2...7c0 Signerer taushetserklæring årlig. At ingen skulle få tilgang til informasjonen. Hvordan løste du hjemmekontoret i pandemien? Separate boliger? Eller tillit til at mannen ikke snokte i papirer, hørte inn på møter, eller klikket seg inn på mailen på telefonen din? Anonymkode: 54e98...5db 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:03 #155 Del Skrevet i går, 22:03 AnonymBruker skrev (På 12.1.2025 den 16.42): Tenker på dere som har vært lenge i parforholdet. Kan dere gå inn på hverandres telefoner? Har dere oversikt over soMe kanaler osv? Hvor åpent er det i forholdet deres? Hvordan er tillitsnivået? Anonymkode: bab99...b6b Teoretisk, ja. Men har aldri hatt noe behov. Ingen av oss har annen tastelås enn swipe. Vet hvilke sosiale medier hverandre bruker. Men hvorfor skal vi se på det? Synes ikke åpenhet og tillit er det samme som å ha tilgang til telefonen, vi prater om alt og har ingenting å skjule eller grunn til å tro at den andre skjuler noe. Vært sammen i ca 15 år. Anonymkode: 54eb6...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:04 #156 Del Skrevet i går, 22:04 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hos oss er det helt irrelevant om man stoler på partneren, deler man kode til jobbtelefonen er det oppsigelsesgrunn. Anonymkode: bf89e...530 Neida, det er det ikke Like lite som at det er forbudt å ha dokumenter liggende på hjemmekontoret. Eller ta møter og telefoner hjemmefra. Virker som om mange av dere har utrolig lavt nivå på tillit til egen partner? Hvordan tør dere å ha kredittkort, pass, og ikke minst dere selv, i felles hjem? Anonymkode: 54e98...5db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 22 timer siden #157 Del Skrevet 22 timer siden Ja, det har vi alltid hatt, men vi har så mye tillit til hverandre at vi ikke trenger å sjekke. Men vi kan, og det er tryggheten vi trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #158 Del Skrevet 22 timer siden Ja, selvfølgelig har vi tilgang. Ja, vi har tillit. Nei, vi har ikke noe å holde skjult for hverandre. DERFOR! Anonymkode: 36121...568 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #159 Del Skrevet 22 timer siden Sammen 13 år. Vi kan hverandres koder, og kan i teorien helt fint sjekke hverandres telefoner. Men ingen av oss gjør det. Det er bare ikke spesielt interessant😅 Utover å låne hverandres telefon til å ta et bilde eller google søk da. Det gjør vi rett som det er. Men å sitte å lese igjennom hans samtaler og historikk, det ser jeg over hodet ingen grunn for. Høres bare gørrkjedelig ut!😂 Anonymkode: 7f6ae...830 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #160 Del Skrevet 21 timer siden Vi har koden til hverandre sin tlf, men vi har ikke oversikt over hverandre på den måten. Eneste som sjekker partner sine private greier er folk som ikke stoler på partneren sin. Anonymkode: d14ff...101 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå