Filifjonkamor Skrevet 4 timer siden #101 Del Skrevet 4 timer siden Vært gift i 20 år og tanken på å dele koder til mobil/pc har ikke falt oss inn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 4 timer siden #102 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har ikke kode på mobilen. Så hvis han vil kan han gå inn på den så mye han vil. Det kan jeg med hans også. Men vi gjør ikke det. Mare noen ganger sitter vi sammen og ser på noe. Har vært sammen noen år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #103 Del Skrevet 4 timer siden Vet koden på telefonen, vet og koden på bankkortet, men det betyr ikke at jeg misbruker det Anonymkode: 1dba1...f32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #104 Del Skrevet 4 timer siden Vi har full tillit til hverandre og respekterer hverandres rett til privatliv. Har aldri hatt behov for å se i mannens telefon, eller post. Hadde det vært nødvendig å gå gjennom hverandres telefoner, så hadde det ikke vært et sunt partnerskap, tenker jeg. Pengene våre har vi begge tilgang på. Anonymkode: 39326...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #105 Del Skrevet 2 timer siden Har tilgang til alt i den grad at jeg kan passordet han bruker på tlf. Aldri hatt behov for å sjekke, ellers tror jeg ikke jeg hadde vært i forholdet så lenge. Anonymkode: 13fc2...56f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #106 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tenker på dere som har vært lenge i parforholdet. Kan dere gå inn på hverandres telefoner? Har dere oversikt over soMe kanaler osv? Hvor åpent er det i forholdet deres? Hvordan er tillitsnivået? Anonymkode: bab99...b6b Vi bruker mobilene litt om hverandre, kan Vippse fra hverandres kontoer og mannen min ber meg av og til formulere SoMe-statusene hans Ingen "plan" om å ha det sånn, men i løpet av mange hektiske år har det enkleste av og til vært å rope et psssord fra badet der jeg steller babyen og ut i gangen der mannen er på vei ut døra med sønnen som skal på fotballtrening. Tillitsnivået er veldig høyt. Vi har tilgang til hverandres "alt", men jeg ville feks ikke lest jobbmailen hans eller messengerchats ned venner. Har vel aldri åpnet telefonen hans for å lete etter noe, hvis dere skjønner. Tror aldri han har følt behov for å snoke heller. Anonymkode: 9e80c...901 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #107 Del Skrevet 1 time siden Vi har hver våre mobiler og PCer, samt selvstendige liv. Å bryte tilliten til de jeg har samtaler med ved å gi en 3-person tilgang ville jeg aldri gjort. Hadde jeg eller han hatt behov for å sjekke privatlivet til partner hadde vi ikke vært i et forhold, da hadde ikke den grunnleggende tillit og respekt hvert tilstede. Å dele bank-id og personlige koder er idioti, i bestefall - man vet aldri hva framtiden bringer, og uansett hvor godt man tror man kjenner noen - vet man ikke 100% i enhver sitausjon. Det er grunnleggende overlevelse å sikre seg selv. Anonymkode: 6255f...fad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #108 Del Skrevet 1 time siden Sammen siden 1986. Ikke tilgang til telefoner, passord, mail osv. Man må få ha litt privatliv. Anonymkode: 2067a...ffa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #109 Del Skrevet 1 time siden Full tilgang til alt av mobiler, PCer, nettbrett, dermed egentlig tilgang til alt begge veier I praksis brukes dette innsynet sjeldent eller aldri. Det vil si at vi av praktiske årsaker i blant er inne på hverandres mobiler, men det begrenser seg stort sett til å lese hvem den andre er blitt oppringt/fått meldinger fra. Anonymkode: 80b00...e16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #110 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi har full tillit til hverandre Det er motsatt, full tillit har man til hverandre om man har fullt innsyn, men ikke misbruker det. Anonymkode: 80b00...e16 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esk Skrevet 1 time siden #111 Del Skrevet 1 time siden Vi har tilgang til hverandres mobiler ja, men har absolutt ingen ønske om å snoke i sosiale medier eller meldinger. Alt er likevel tilgjengelig om den ene ønsker å sjekke noe og ikke har sin egen mobil tilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden #112 Del Skrevet 37 minutter siden Nei, vi har ikke tilgang til hverandres private ting. Om du bruker bankID-appen, bør du absolutt ikke gi partner tilgang til din mobil. Det er det samme som å gi tilgang til bankid-brikken, og strider imot reglene for bruk av bankId. Alle har rett til et privatliv, og det er uaktuelt å gi partner tilgang til å lese meldinger mellom meg og venninner, banken min osv. Når vennene mine kontakter meg, vet de at det er meg og bare meg de kontakter, og at mannen min ikke får vite noe om hva de skriver av private ting. Anonymkode: c4434...6cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden #113 Del Skrevet 34 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er motsatt, full tillit har man til hverandre om man har fullt innsyn, men ikke misbruker det. Anonymkode: 80b00...e16 Nei, bare det at innsyn på et tidspunkt har blitt foreslått, betyr at manglende tillit har vært tilstede. Anonymkode: bf89e...530 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abra Skrevet 29 minutter siden #114 Del Skrevet 29 minutter siden Vært gift i 10 år. Her er det fri flyt av passord osv. Men driver ikke å snoke på partners meldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden #115 Del Skrevet 15 minutter siden Gift i 17 år. Har full tilgang til hverandres telefoner, men ingen behov for å benytte oss av denne tilgangen. For oss handler det om det praktiske, mer enn tillit. Han er eks den som forhandler avtaler knyttet opp mot internett, forsikringer, korresponderer i forhold til bil, hus osv. Mange kvitteringer mottas kun på mail. Dersom han plutselig dør, vil det være praktisk for meg å ha tilgang på denne informasjonen. Det samme gjelder andre vegen. Anonymkode: 334ff...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden #116 Del Skrevet 15 minutter siden Abra skrev (13 minutter siden): Vært gift i 10 år. Her er det fri flyt av passord osv. Men driver ikke å snoke på partners meldinger. Hvordan oppsto den flyten? Har noen spurt "hva er passordet til e-posten din?" Anonymkode: bf89e...530 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abra Skrevet 12 minutter siden #117 Del Skrevet 12 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan oppsto den flyten? Har noen spurt "hva er passordet til e-posten din?" Anonymkode: bf89e...530 Ja muligens. Partner bruker stort sett samme passord på alt. Jeg har en passord manager selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 minutt siden #118 Del Skrevet 1 minutt siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er motsatt, full tillit har man til hverandre om man har fullt innsyn, men ikke misbruker det. Anonymkode: 80b00...e16 Man har manglende tillit om man føler man må tilgang for å føle full tillit. At man ikke misbruker tilgang har ingen ting med tillit å gjøre. Det er en selvfølge. Anonymkode: 6ff7a...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå