Gå til innhold

Dere som har hatt et forhold i over 10 år, har dere tilgang til hverandres telefoner osv?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ser flere skriver at de har tilgang til hverandres Helsenorge. Hva er egentlig poenget med det? Hva skal man eventuelt behøve den tilgangen til?

Anonymkode: 435ef...247

Mannen har en kronisk sykdom, som må følges opp(og han er ikke like organsiert som meg😅

Utover det er det ingen grunn slik jeg ser det.. 

Er kun innom der når han ber meg om det da..

Vi er jo nødkontakter for hverandre, og skulle det skje noe akkutt med oss, så har vi tilgang i tillfelle liksom.. Litt sånn worst case scenario 🤭

Anonymkode: 86581...e15

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vi kan kodene til hverandre, men ingen av oss husker den andres uansett.

Anonymkode: c6949...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i seks år til våren. Vet alt av koder til telefonene til hverandre så kan når som helst plukke opp og trykke oss innpå om vi ønsker det. Ingen av oss bryr seg, har jo ingenting innpå tlf jeg er redd han skal se og samme andre vei. 

edit: ikke at vi sjekker hverandres telefoner. Men kan fint bruke hverandres tlf til å ringe om en annen eller f.eks. sjekke opp i en sms vi f.eks. snakker om (typ på torsdag så skulle han på kjøpesenteret og kjøpe gave til min brors sønn for oss, jeg lå i badekaret så da trykket han seg inn å videresendte ønskelisten fra svigerinne) 

Endret av PurpleTuliip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi vet koden til hverandres telefoner, men det er ikke fordi vi har hatt et ønske om å vite det, mer at vi har lånt hverandres telefoner og det bare har blitt slik at vi vet den. Jeg har aldri sjekket hans telefon, og jeg har ingen oversikt over hans sosiale medier. Stoler på han, så jeg ser ikke behov for å kontrollere det. 

Anonymkode: 1080a...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tenker på dere som har vært lenge i parforholdet. 
Kan dere gå inn på hverandres telefoner? Har dere oversikt over soMe kanaler osv? 
Hvor åpent er det i forholdet deres? Hvordan er tillitsnivået?

Anonymkode: bab99...b6b

Tillitsnivået er så bra at vi ikke trenger å se på hverandres telefon. Men de ligger fremme og kodene er ikke akkurat hemmelig så det viser at vi ikke har noe å skjule. Har ikke noe behov for å scrolle på han sin tlf og ikke han på min. Sammen i 17 år.

Anonymkode: 398c0...a7f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan kodene til hverandre, og om det er noe han har på mobilen jeg vil sjekke så kan jeg det om jeg vil og motsatt. Fælt sjeldent vi går inn på meldingene til andre, det er i så fall hvis det er noe spesielt, og da spør jeg om lov først. 

Ofte går jeg inn på mobilen hans for å sende over bilder han har tatt av ungene :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har ikke kode til hans PC eller mobil.  Begge er fra jobben.  Han får min kode hvis han en meget sjelden gang trenger å sjekke noe og ikke har egen telefon tilgjengelig (men hadde aldri husket den i etterkant).  Det var meg som satte opp hans Facebook, så der har jeg passordet.  Han har ytterst få venner og er kun interessert i poster som dreier seg om hobbyen hans, så hans some er veldig kjedelig.  Han har aldri ytret ønske om å gå inn på mine some-kontoer (ikke spesielt mye mer spennende å finne der).

Har straks holdt sammen i 30 år.

Anonymkode: 6a383...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har koden til mobilen hans, men har aldri gått inn på den uten at han vet om det. 

Anonymkode: c5670...ae4

Samme her. 12 år sammen. Han jobber i tillegg sammen med mange kvinner og kommuniserer ofte med dem på Messenger ifb jobb og noen ganger sosialt.

Jeg har full tillit til ham, driter han seg ut er det hans tap. 

Anonymkode: 7f885...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Samme her. 12 år sammen. Han jobber i tillegg sammen med mange kvinner og kommuniserer ofte med dem på Messenger ifb jobb og noen ganger sosialt.

Jeg har full tillit til ham, driter han seg ut er det hans tap. 

Må legge til at vi begge ofte låner hverandres tlf til å ta bilder, sette på alarm, lese en melding mens den andre kjører etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan pinkoden til bankkortet og det er det, gift i 15 år, sammen i 19. 

Anonymkode: 1a20a...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, begge har kun telefon og pc som er eid av jobb, hvor jobb har sikkerhetskrav. Ingen andre enn bruker kan logge inn på enheten. 

Anonymkode: 26387...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ha hverandre tilgang etter 6 mnd🤷

Ikke for å snoke, men for å kunne bruke hverandres tlf til Google, musikk etc.

Anonymkode: 515fb...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, begge har kun telefon og pc som er eid av jobb, hvor jobb har sikkerhetskrav. Ingen andre enn bruker kan logge inn på enheten. 

Vi kan hverandres pin-kode på bankkort. Ingen er veldig ivrig på sosiale medier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Han har tilgang til min fordi han hjelper meg med tekniske ting og innstillinger. Jeg har full tillit til at han ikke leser noe annet der. Men om han skulle gjøre det så finns ingen hemmligheter der. Vi snakker sammen og har ingen grunn til å snoke. 

Skulle det forandre seg og vi måtte sjekke opp på sosiale medier for å finne sannheter så hadde forholdet vært over for min del. 

Men dette var en beroligende tråd til KG å være, beroligende å lese at folk har respekt for hverandre. 

Anonymkode: 3ded8...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan dere gå inn på hverandres telefoner? Har dere oversikt over soMe kanaler osv? 
Hvor åpent er det i forholdet deres? Hvordan er tillitsnivået?

Anonymkode: bab99...b6b

Vi har bodd sammen i 21 år.

Aner ikke koden på telefonen hennes. Aldri hatt behov for å bruke hennes telefon utover lommelyktfunksjonen en gang eller to.

Nei. Har ingen oversikt over hvem hun følger på Instagram, hvem som følger henne på Instagram eller hva hun «liker» på Instagram.

Aner ikke hvem hun følger på snapchat. Aner ikke snapscoren hennes. Har aldri hatt en eneste «streak» eller lignende.

Som du sikkert Skjønner så har bruk av sosiale medier null plass i vårt forhold. Kunne ikke brydd meg mindre.

Har full tillit.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet koden til hverandres telefoner fordi vi innimellom bruker den andres (f.eks. han holder på med noe og ber meg sjekke noe på telefonen hans), men vi går ikke inn på hverandres telefoner for å snoke uansett. Spør alltid hvis vi skal bruke den andres. Har også kodene til hverandres bankkort fordi vi noen ganger har brukt den andres fordi vi har glemt eget e.l.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Samboere i 15 år, han har tilgang til alt mitt. Jeg har ikke til hans.

Anonymkode: fc43a...f04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har vært sammen i over 20 år. 
Jeg kan passordet til mobilen hans, men ser ingen grunn,  eller har ikke hatt behov for å sjekke noe der. Han kan mitt passord men tror ikke han har gått inn. 
han har også koblet telefonen til iPad som ligger hjemme. Her tikker jo meldinger inn og her kan jeg også komme inn , men jeg respekterer ham og sjekker ikke. Litt privatliv bør man jo få ha. 
viktig å ha tillit i et forhold.

Vi har tilgang til hverandres bankkonto. Så når jeg går til for penger så overfører jeg bare fra hans😊

Anonymkode: 6ffa3...890

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har koden til hverandres telefon, men ikke pinkoden kom jeg på nå. Han åpner av og til min hvis jeg ber han om å sjekke noe for meg og jeg selv er opptatt, og jeg åpner av og til hans dersom jeg skal sjekke noe (en oppskrift på internett for eksempel) og ikke har min egen telefon tilgjengelig. 

Anonymkode: 379e3...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi har koden til hverandres telefon, men ikke pinkoden kom jeg på nå. Han åpner av og til min hvis jeg ber han om å sjekke noe for meg og jeg selv er opptatt, og jeg åpner av og til hans dersom jeg skal sjekke noe (en oppskrift på internett for eksempel) og ikke har min egen telefon tilgjengelig. 

Anonymkode: 379e3...e46

I sånne tråder leser jeg stadig om folk som ikke har sin egen telefon tilgjengelig, hva er årsaken? Har inntrykk av at folk flest har telefonen nærmest limt til håndflaten nå om dagen. 

Anonymkode: bf89e...530

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...