AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Min bror skal ha 50 årslag snart. Jeg er ikke noe "dikter" og lurer på om det er noen som kan skrive for meg hvis de får opplysninger om han og jeg kan velge melodi selv???Betaler selvsagt for det. Blir veldig glad for alle tips Anonymkode: e7423...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Gi han den beste gaven i å la være. Slike sanger er bare kleint og skikkelig hat. Anonymkode: 79371...a31 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Vi brukte AI til en kollega . Det var faktisk genialt. Vi lastet ned appen og plottet inn enkelte ord som beskrev kollegaen vår, og vipps så ble det en kjempe gøy og personlig sang ! Tenker å gjøre det samme til konfirmasjonen til min niese . Anonymkode: c044c...c88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi brukte AI til en kollega . Det var faktisk genialt. Vi lastet ned appen og plottet inn enkelte ord som beskrev kollegaen vår, og vipps så ble det en kjempe gøy og personlig sang ! Tenker å gjøre det samme til konfirmasjonen til min niese . Anonymkode: c044c...c88 Heter appen AI? Anonymkode: e7423...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Heter appen AI? Anonymkode: e7423...db7 ChatGPT. Anonymkode: f6eaa...7b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gi han den beste gaven i å la være. Slike sanger er bare kleint og skikkelig hat. Anonymkode: 79371...a31 det er din mening ja. vet om mange som synes det er koselig og liker det, inkl. meg Anonymkode: 093a4...906 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): ChatGPT. Anonymkode: f6eaa...7b0 chat.... hmm er det en chat som lager sang. tror du prøver å lure meg nå, Anonymkode: 093a4...906 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): chat.... hmm er det en chat som lager sang. tror du prøver å lure meg nå, Anonymkode: 093a4...906 Det er ikke tull. Kunstig intelligens. Anonymkode: 581fc...5d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå