AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Hørte forleden en kollega oppgitt fortelle at kjæresten var sur og misfornøyd med at hun på jobben sin som sykepleier på sykehus, flere ganger ser og vasker peniser, katetriserer osv. Han syntes visst det var fryktelig ugreit, da eneste penisen hun skulle ha «et forhold» til, var hans😅🙈 Er dette en vanlig reaksjon hos menn som har partnere som jobber i helsevesenet? Anonymkode: b98e5...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Jeg jobber også i helsevesenet og vasker daglig peniser. Aldri hørt mannen si noe som helst på det🤣 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Kjæresten min har ikke et problem med det. Kanskje fordi de penisene jeg vasker tilhører syke folk som jeg også skifter bleie på. Men jeg merker at jeg har fått et problem med at jeg har lett for å forbinde "kjønnslukt" med jobb og bleieskift og derfor bli avtent av blowjob osv som jeg før hadde null problemer med. Kjæresten min er renslig altså. Men litt lukt er det jo stort sett uansett om man ikke kommer rett ut av dusjen. Anonymkode: 5cf74...5a6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden De fleste menn som er sammen med mennesker som jobber innen helsevesen, VET GODT at partner ikke tenner på å pleie syke og ofte eldre mennesker. Så nei, det er ikke en vanlig reaksjon. Det er en vanlig reaksjon fra en sykelig sjalu person. Anonymkode: 5c3c0...23a 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Absolutt ikke vanlig. De aller fleste skjønner jo at dette er profesjonelt. Anonymkode: 06513...17e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden 😂 Mannen min er helsefagarbeider… Han har både sett og vasket mange kvinnelige underliv antar jeg.. Han har selvsagt aldri sagt noe om det spesifikt, men tanken har aldri streifet meg en gang… Tror ikke at dette er veldig vanlig… At menn tenker og føler på at partneren dems får ett ‘’forhold’’ til pasientene sine peniser🤦♀️ I så fall, tenker jeg de har flere problemer i forholdet! Anonymkode: d4441...7d3 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hørte forleden en kollega oppgitt fortelle at kjæresten var sur og misfornøyd med at hun på jobben sin som sykepleier på sykehus, flere ganger ser og vasker peniser, katetriserer osv. Han syntes visst det var fryktelig ugreit, da eneste penisen hun skulle ha «et forhold» til, var hans😅🙈 Er dette en vanlig reaksjon hos menn som har partnere som jobber i helsevesenet? Anonymkode: b98e5...035 Du får si at når disse penisene blir vasket, kategorisert etc, så er det svært kortvarige forhold. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden Vel..min eks hadde store problemer med denne problemstillingen. Etter en travel kveldsvakt med dårlig bemanning på urologisk avdeling, fikk han nok. Jeg hadde sikkert sett 12 peniser den vakta. Det var begynnelsen på slutten for vår del. I senere tid har jeg lurt på om det var han det var noe galt med? Anonymkode: ab9fc...f06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden Aldri hørt om, det er nok ytterst sjelden at menn ikke takler det. Kjæresten min jobber i helsevesenet og ser daglig underlivet til både menn og kvinner, og kunne aldri i min villeste fantasi blitt sjalu for det, for det er ikke akkurat situasjoner en blir kåt av. En må nok være ekstremt usikker for å prestere å bli sjalu av sånt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden Nei, ikke opplevd at menn blir sjalu på akkurat det. Ofte er jo peniser syke, det er medisinsk formål og pleieoppgaver og det er overhodet ikke seksuell setting. Men har selvsagt sett enkelte peniser som i seg selv var litt imponerende. Såpass at vi har snakka om det på jobb at oi det er litt absurd. Motsatt vet jeg at min kjære ofte vasker vulvaer på jobb og jeg tenker aldri på om det er sexy for ham på noen måte. En helt annen ting er at det hender at vi ser seksuell aktivitet på jobb, spesielt unge pu/autister (og de helt demente da jeg jobba med gamle). Her må jeg berømme mine gamle kolleger som lærte meg grundig opp i grensesetting og etikk rundt dette. Men da er det først og fremst å beskytte oss ansattes kropp og grenser - og selvsagt å beskytte de vi passer på fordi de er også mer utsatt for overgrep. Jeg prøver å gjøre mitt for å lære opp yngre kolleger. Anonymkode: a70c0...83e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden Har jobbet som pleier i 32 år. Sett, vasket og kateterisert utallige peniser. Aldri noen sinne fått en seksuell tanke da. Var gift I 25 år. Min eksmann nevnte aldri noe om det. Tenker det er veldig merkelig å tenke sånn som kjæresten til ts. Kjenner ei. Hennes mann er gynekolog. Hun bryr seg ikke 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hørte forleden en kollega oppgitt fortelle at kjæresten var sur og misfornøyd med at hun på jobben sin som sykepleier på sykehus, flere ganger ser og vasker peniser, katetriserer osv. Han syntes visst det var fryktelig ugreit, da eneste penisen hun skulle ha «et forhold» til, var hans😅🙈 Er dette en vanlig reaksjon hos menn som har partnere som jobber i helsevesenet? Anonymkode: b98e5...035 Nei selvfølgelig ikke. Jeg hadde aldri brydd meg et sekund. Folk må slutte å tro at de kan eie en annen person. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden Muslim? Anonymkode: c0bc7...452 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #14 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Muslim? Anonymkode: c0bc7...452 Sykelig usikkerhet har ikke en egen religion. Anonymkode: 97e0e...633 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Absolutt ikke vanlig. De aller fleste skjønner jo at dette er profesjonelt. Anonymkode: 06513...17e Hehe, joda. Folk tror at skallen skrus av når en jobber med det. Anonymkode: af5a2...fc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hehe, joda. Folk tror at skallen skrus av når en jobber med det. Anonymkode: af5a2...fc5 Har aldri fått seksuelle tanker av en pasient sin penis. Ikke engang hvis den blir stiv. Tenker aldri på sex når jeg er på jobb Anonymkode: c3807...507 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 26 minutter siden #17 Del Skrevet 26 minutter siden Ekskonen min er kirurg på urologisk avdeling. At hun jobbet der var absolutt ikke noe problem. Både siden jeg stolte/stoler på henne og siden alle penisene hun så, palperte eller skar i, var under behandling eller diagnostikk. Som hun humoristisk sa om jobb- og vakttelefonen: på denne får hun dick pics hver uke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden #18 Del Skrevet 21 minutter siden En oppegående mann ville aldri reagert på det 😂 En jeg var sammen med i slutten av tenårene derimot, hadde fått bakoversveis av jobben jeg hadde på sykehjem en sommer. Han hadde sikkert rettferdiggjort sin egen utroskap med det om anledningen bød seg. En penis i jobbsammenheng er aldri sexy. Anonymkode: d637a...1c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 minutter siden #19 Del Skrevet 6 minutter siden Jeg er mann og forlovet med en kvinnelig sykepleier som sikkert ser en penis eller fem hver arbeidsdag. Jeg har selvfølgelig ingen problemer i verden med det, først og fremst fordi jeg ikke er rablende gal. Mitt klare inntrykk er at hun har et ganske annet forhold til min penis enn til pasientene sine. Anonymkode: a5ec0...221 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå